• Ze zijn inmiddels al een week bezig!

    - De roosters
    - Dien hier je klacht in over een examen
    - Hier kun je de uitwerkingen vinden van een examen


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    (...)
    Haha, maar volgens mij ik echt bagger in wiskunde A hoor. Mijn vriend doet dat en ik snap helemaal niks van die hypothesetoetsen en dergelijken waar hij het allemaal over heeft. ;D
    Mijn familie is nogal technisch, om het zo te zeggen. Iedereen bij ons heeft natuurkunde gehad en minimaal wiskunde "B" (mijn zus en broer hebben nog in de tijd geleefd ook van B1 en B1,2 enzo) en eentje heeft zelfs wiskunde D gedaan.


    Wiskunde D, holy shit ;o
    Bij mij uit de klas snappen veel mensen hypothesetoetsen ook niet, al hebben die wel wiskunde a :')
    Ik snap die meestal wel en ik ben daar echt blij mee, aangezien die meestal 7 punten waard zijn. Ik vind het bij wiskunde alleen zo vervelend dat je niet echt iets in kan schatten qua moeilijkheid, maar dat het meer punten is voor het aantal stappen dat je moet maken.

    Heeft er trouwens hier nog iemand van vwo aardrijkskunde?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    (...)

    Wiskunde D, holy shit ;o
    Bij mij uit de klas snappen veel mensen hypothesetoetsen ook niet, al hebben die wel wiskunde a :')
    Ik snap die meestal wel en ik ben daar echt blij mee, aangezien die meestal 7 punten waard zijn. Ik vind het bij wiskunde alleen zo vervelend dat je niet echt iets in kan schatten qua moeilijkheid, maar dat het meer punten is voor het aantal stappen dat je moet maken.

    Heeft er trouwens hier nog iemand van vwo aardrijkskunde?

    Mijn zus (die wiskunde D heeft gedaan) doet nu ook een technische studie hoor, haha. En dat is niet echt handig. Ja, dat vertelde mijn vriend ook al. Als je die goed hebt, dan heb je al eenderde van je punt, ofzoiets. Komt vast goed hoor!


    Deep inside, I've never felt alive

    Hypothesen zijn wel te doen, maar je moet goed lezen (:
    Ik gooi gewoon een voorbeeldsom in mijn GR.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Constante schreef:
    (...)
    Mijn zus (die wiskunde D heeft gedaan) doet nu ook een technische studie hoor, haha. En dat is niet echt handig. Ja, dat vertelde mijn vriend ook al. Als je die goed hebt, dan heb je al eenderde van je punt, ofzoiets. Komt vast goed hoor!


    Eenderde van de punten is wel weer heel overdreven haha. Meestal zit er één zo'n vraag per examen, wat ook wel logisch is want anders als iemand het niet snapt, zou hij/zij gelijk al 14 punten missen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    (...)

    Eenderde van de punten is wel weer heel overdreven haha. Meestal zit er één zo'n vraag per examen, wat ook wel logisch is want anders als iemand het niet snapt, zou hij/zij gelijk al 14 punten missen.

    Had ik kunnen weten, erg jammer dit. Hij overdrijft vaak, laat ik het zo zeggen, haha.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wou dat ik geen geschiedenis had. Wat een kutvak.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind het meestal wel boeiend, maar dit is zo een saai onderwerp met zoveel leiders :l Alleen bij de republiek zijn er al zo een 30 koningen enzo, gatver. En elke keer hebben ze ruzie over het geloof, dan een verbondje, dan weer ruzie en dan nog maar een verbondje e.d. Het is gewoon zoveel en ook veel van hetzelfde. Ik ga me gewoon focussen op de vs.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De VS vind ik nog wel interessant, maar het is samen echt zo ontzettend veel. Vooral de Republiek is kut aangezien iedereen dezelfde namen heeft en gewoon baaaah. Ik snap de vragen uit mijn boek geeneens.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haha aawh, je bent iig niet de enige hoor! Dan heb je de Republiek met allemaal koningen van 200 jaar, dan Engeland nog én Frankrijk én Spanje komt steeds kutten en ondertussen heb je allerlei andere oorlogjes. Mweh, ik ga gewoon duimen dat ik morgen minimaal een 4,5 haal.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Omg ik vind de Republiek juist zoveel leuker dan de VS haha.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Echt? Ik vind hem veel moeilijker en dus minder leuk (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind hem ook makkelijker dan de VS dus daar kan het ook aan liggen. En de tijd waarin het zich afspeelt ligt me veel meer dan dat van de VS.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    BastiIIe schreef:
    Haha aawh, je bent iig niet de enige hoor! Dan heb je de Republiek met allemaal koningen van 200 jaar, dan Engeland nog én Frankrijk én Spanje komt steeds kutten en ondertussen heb je allerlei andere oorlogjes. Mweh, ik ga gewoon duimen dat ik morgen minimaal een 4,5 haal.


    En elke oorlog gaat praktisch om dat ze niet hetzelfde geloof hebben. Wat een gezeik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos Ik vond net dit en hier wordt echt in jip en janneke wat dingen uitgelegd over bijvoorbeeld de beeldenstorm ed. Bij de andere tijdvakken (vb) vind je nog wat andere onderwerpen (:

    Edit: Haha, het is zo lekker duidelijk! Eindelijk begin ik dingen goed te snappen!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 16:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik had gelukkig Vietnam als onderwerp, naast de Republiek, dat was wel interessant ^^.


    I am an idiot, I move.