• Ze zijn inmiddels al een week bezig!

    - De roosters
    - Dien hier je klacht in over een examen
    - Hier kun je de uitwerkingen vinden van een examen


    Deep inside, I've never felt alive

    Kairos schreef:
    Maar je mag je boekje waar de vragen in staan mee naar huis nemen


    Pas om half 5/5 uur en soms half 6. Ik had geen zin om zo lang te wachten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Pas om half 5/5 uur en soms half 6. Ik had geen zin om zo lang te wachten.

    Dat is vaag, bij ons op school is het bijna verplicht om ze mee te nemen. Die leraren willen het toch niet, om het zo te zeggen ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    (...)
    Dat is vaag, bij ons op school is het bijna verplicht om ze mee te nemen. Die leraren willen het toch niet, om het zo te zeggen ;D


    Veiligheidsmaatregelen. Geen enkel papier mag de examenzaal verlaten, voor het geval je persongeluk je echte examen oid meeneemt (is gebeurd bij ons vorig jaar).

    anyway, iemand enig idee welk nummer ze bellen voor de uitslag? Er is die dag namelijk niemand thuis bij ons, dus anders geef ik even door dat ze meteen mobiel mogen bellen :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Veiligheidsmaatregelen. Geen enkel papier mag de examenzaal verlaten, voor het geval je persongeluk je echte examen oid meeneemt (is gebeurd bij ons vorig jaar).

    anyway, iemand enig idee welk nummer ze bellen voor de uitslag? Er is die dag namelijk niemand thuis bij ons, dus anders geef ik even door dat ze meteen mobiel mogen bellen :p


    Wij mogen ook niks meenemen. Zelfs niet het kladpapier om weg te gooien, dat moeten we ook inleveren :S

    En ik heb beide nummers (huis en mobiel) opgegeven bij de mentorles waarin we dat bespraken, maar ik ben waarschijnlijk gewoon thuis... aan het doodgaan van de zenuwen :')


    Happy Birthday my Potter!

    Welk nummer ze bellen hangt af van de school en welk nummer je opgegeven hebt...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wij hebben niks doorgegeven? We hebben het zelfs nooit gehad over de dag van de uitslag.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Veiligheidsmaatregelen. Geen enkel papier mag de examenzaal verlaten, voor het geval je persongeluk je echte examen oid meeneemt (is gebeurd bij ons vorig jaar).

    anyway, iemand enig idee welk nummer ze bellen voor de uitslag? Er is die dag namelijk niemand thuis bij ons, dus anders geef ik even door dat ze meteen mobiel mogen bellen :p

    Oh, bij vragen ze alleen even te kijken of alles er goed in zit, en dan moeten we dat inleveren wat we willen inleveren, om het zo te zeggen ^^
    Wij hebben moeten doorgeven op welk nummer mijn mentor me moet bellen. ^^
    Ik zou anders even een mailtje sturen.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 18:51 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Dan stuur ik inderdaad maar even een mailtje met de juiste telefoonnummers :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben klaar voor het jaar! Wie moet er nog natuurkunde?


    Tijd voor koffie.

    Ik moet engels en latijn nog.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben klaar en waarschijnlijk gezakt . Maar het ligt aan de N-norm voor Frans en wiskunde(huil)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 19:35 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik moet nog Engels en aardrijkskunde.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    JamesPotter schreef:
    Ik ben klaar en waarschijnlijk gezakt . Maar het ligt aan de N-norm voor Frans en wiskunde(huil)


    Aawh shit je hebt nog altijd eenher he!!

    En ik heb alleen nog engels *\o/*


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    JamesPotter schreef:
    Ik ben klaar en waarschijnlijk gezakt . Maar het ligt aan de N-norm voor Frans en wiskunde(huil)


    Mijn zus dacht ook dat ze gezakt was (ze had nagekeken en dit is dus ook weer een reden waarom ik niet nakijk), hooguit nog een her had, maar zeker niet geslaagd was en ze was gewoon geslaagd, dus ik zou je er niet teveel mee bezig houden de komende tijd en gewoon rustig dat telefoontje afwachten c;


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Mijn zus dacht ook dat ze gezakt was (ze had nagekeken en dit is dus ook weer een reden waarom ik niet nakijk), hooguit nog een her had, maar zeker niet geslaagd was en ze was gewoon geslaagd, dus ik zou je er niet teveel mee bezig houden de komende tijd en gewoon rustig dat telefoontje afwachten c;



    Ja dat hoop ik dan maar. Ik wil namelijk echt niet zakken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!