• Ze zijn inmiddels al een week bezig!

    - De roosters
    - Dien hier je klacht in over een examen
    - Hier kun je de uitwerkingen vinden van een examen


    Deep inside, I've never felt alive

    Vokgens mij wel ja (: maar niet veel en pfoe, daar vraag je me wat. Volgens mij heb ik het keer 88 gedaan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik had het dus niet keer 88 gedaan, want ik dacht dat je gewoon het gewicht van de verpakking moest gebruiken D; Standaardafwijking had ik wel beide goed berekend en afgezien dat ik voor u het verkeerde getal had, had ik voor de rest wel de goede berekening dus ik hoop dat ik er nog een paar punten voor krijg.

    Ik twijfel bij Frans heel erg of ik beter op mijn gevoel af kan gaan, of op wat ik denk, want toen ik een oefenexamen maakte twijfelde ik steeds tussen twee, een van gevoel en een van verstand, maar me gevoel had veel vaker gelijk ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb gisteren Geschiedenis - havo - echt enorm verknald. Ik ging voor de 8 en uiteindelijk kwam ik uit op een 4,5 yay me :'D Hopelijk gaat kunstgeschiedenis morgen beter.

    Gelukkig ging Frans wel oké!

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 22:02 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kairos schreef:
    Ik had het dus niet keer 88 gedaan, want ik dacht dat je gewoon het gewicht van de verpakking moest gebruiken D; Standaardafwijking had ik wel beide goed berekend en afgezien dat ik voor u het verkeerde getal had, had ik voor de rest wel de goede berekening dus ik hoop dat ik er nog een paar punten voor krijg.

    Ik twijfel bij Frans heel erg of ik beter op mijn gevoel af kan gaan, of op wat ik denk, want toen ik een oefenexamen maakte twijfelde ik steeds tussen twee, een van gevoel en een van verstand, maar me gevoel had veel vaker gelijk ._.


    Een gouden tip: negeer je verstand en haal het puur uit de tekst!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben bang dat ik dan veel fout maak ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ja, maar vaak is je verstand fout. Dat doen ze expres, als in de tekst staat dat gras blauw is dan is dat zo e is dat je antwoord.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gah, Dit wordt nog wat.
    De examengoden zijn me niet goed gezind. Hoofdpijn eindelijk weg, word ik ongesteld ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haha damn, je bent wel een pechvogel ja.
    Al klaar voor Frans? Ik ga straks nog wat structuurwoorden doorlezen en de vraagstellingen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik had gister al veelvoorkomende woorden overgekeken en voor de zekerheid wat standaard informatie over Frankrijk gelezen. Veel kan ik er niet meer aan doen want moet zo ook aardrijkskunde leren voor morgen en het gaat toch heel erg van de tekst afhangen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben zo blij dat ik geen frans heb, dan was ik serieus in tijdproblemen gekomen. Moet nog heel veel leren van AK en latijn, en morgen dus pas laat thuis, en na twee examens heb ik echt geen puf meer om enorm veel te gaan leren, ik hoop maar dat de teksten die ik wel heb voorbereid er in terug komen. Vind het ook zo vervelend dat er van latijn geen oude examens zijn.


    The night is dark and full of terrors.

    Stormborn schreef:
    Ik ben zo blij dat ik geen frans heb, dan was ik serieus in tijdproblemen gekomen. Moet nog heel veel leren van AK en latijn, en morgen dus pas laat thuis, en na twee examens heb ik echt geen puf meer om enorm veel te gaan leren, ik hoop maar dat de teksten die ik wel heb voorbereid er in terug komen. Vind het ook zo vervelend dat er van latijn geen oude examens zijn.

    Die zijn er wel, maar er worden helaas telkens andere teksten gegeven in het Syllabus. Ik ben gewoon bezig met het herhalen van alle teksten en ik heb eigenlijk het idee dat alles er nog wel inzit. Ik had echt niet verwacht dat ik Phaëthon nog zo goed zou kennen, lol.


    Deep inside, I've never felt alive

    Morgen maatschappijweteschappen, mijn laatste examen! :D
    Ben sinds maandagmiddag vrij en heb alleen maar zitten leren. Ik leef nu echt als een kluizenaar. Vandaag ben ik ook al heel de tijd aan het leren, maatschappijweteschappen is niet niks, drie hele dikke boeken, pfff! Heb ze wel allemaal doorgenomen, straks nog maar even een proefexamen. Ik zou echt blij zijn als het morgen middag 12 uur was!

    Wie heeft er nog meer maw?

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 15:35 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    JamesPotter schreef:
    Ik had gister TL wiskunde en ik heb het zwaar verkloot :W tussen de 3.3 en de 5.3 is mijn cijfer. Fml


    Maar wiskunde was echt heel vreemd. Normaal ben ik er wel goed in maar nu had ik echt zoiets van: Wat is dit?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh wauw, ik heb Frans waarschijnlijk ook verkloot xd dat wordt wss herexamen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik vrees hem echt voor Latijn... Maar ja, morgen eerst English ^^


    Happy Birthday my Potter!