• Ze zijn inmiddels al een week bezig!

    - De roosters
    - Dien hier je klacht in over een examen
    - Hier kun je de uitwerkingen vinden van een examen


    Deep inside, I've never felt alive

    Ugh, alleen nog Engels, maar juist die laatste paar meters.. Ik weet niet of ik geslaagd of gezakt ben, maar ik stond er wel goed voor van te voren, dus ik hoop gewoon dat ik geslaagd ben.

    Gaan jullie als je geslaagd zijn nog een her doen om cijfers te verbeteren?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben klaar! Eindelijk! Vandaag laatste examen gehad - kunstgeschiedenis - en het ging goed gelukkig (:

    En ik twijfel nog of ik mijn cijfers ga verbeteren als ik ben geslaagd, waarschijnlijk niet.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 20:05 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Patholoog schreef:
    Ugh, alleen nog Engels, maar juist die laatste paar meters.. Ik weet niet of ik geslaagd of gezakt ben, maar ik stond er wel goed voor van te voren, dus ik hoop gewoon dat ik geslaagd ben.

    Gaan jullie als je geslaagd zijn nog een her doen om cijfers te verbeteren?


    Ligt eraan of het ook daadwerkelijk het eindcijfer kan verbeteren en er ook kans bestaat dat ik inderdaad hoger haal. Maar eerst maar duimen dat ik geslaagd ben straks (hoewel ik heel erg opzie tegen Latijn vrijdag :c )


    Happy Birthday my Potter!

    Hoeveel examens hebben/hadden jullie eigenlijk in totaal? Ik heb c&m maar had toch 8 examens. 9 als ik mijn werk voor tekenen meetel, waar ook erg veel tijd en denkwerk in ging zitten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik had er maar 6.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    BastiIIe schreef:
    Hoeveel examens hebben/hadden jullie eigenlijk in totaal? Ik heb c&m maar had toch 8 examens. 9 als ik mijn werk voor tekenen meetel, waar ook erg veel tijd en denkwerk in ging zitten.

    9 examens... Morgen de laatste twee.


    Caution first, always.

    JamesPotter schreef:
    Ik had er maar 6.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    BastiIIe schreef:
    Hoeveel examens hebben/hadden jullie eigenlijk in totaal? Ik heb c&m maar had toch 8 examens. 9 als ik mijn werk voor tekenen meetel, waar ook erg veel tijd en denkwerk in ging zitten.


    Ik heb 7 examens.

    Op Mavo had ik er 6, nu op havo 7 en op vwo heb je er 8.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    BastiIIe schreef:
    Hoeveel examens hebben/hadden jullie eigenlijk in totaal? Ik heb c&m maar had toch 8 examens. 9 als ik mijn werk voor tekenen meetel, waar ook erg veel tijd en denkwerk in ging zitten.


    Hoezo zou je met c&m minder examens hebben? Tenminste, zo komt het over aangezien je "toch 8 examens" zegt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    (...)

    Hoezo zou je met c&m minder examens hebben? Tenminste, zo komt het over aangezien je "toch 8 examens" zegt.

    Ik heb CM en ik had gewoon 9 examens. Al hebben wij op school altijd een extra vak. Zo kunnen we er op het eind eventueel één laten vallen.


    Caution first, always.

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik heb 7 examens.

    Op Mavo had ik er 6, nu op havo 7 en op vwo heb je er 8.


    je hebt er niet altijd 8 hoor. Het verschilt van 6 tot 9.

    En bij c&n heb je vaak wel minder examens ja (: mensen met n profielen hebben soms nog minder, terwijl ik zogenaamd een 'pretpakket' heb.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik had acht eindexamenvakken en negen schoolvakken dit jaar. Ik heb namelijk muziek gehad, maar daardoor moest ik automatisch Kunst Algemeen doen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    JamesPotter schreef:
    Ik had er maar 6.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ken niemand die c&m op vwo heeft die minder dan acht vakken heeft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Ik ken niemand die c&m op vwo heeft die minder dan acht vakken heeft.


    Echt niet? In informatica hoef je bv geen eindexamen te doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.