• Ze zijn inmiddels al een week bezig!

    - De roosters
    - Dien hier je klacht in over een examen
    - Hier kun je de uitwerkingen vinden van een examen


    Deep inside, I've never felt alive

    Informatica wordt bij mij op school niet gegeven. De enige vwo'ers bij mij op school die minder vakken hebben, hebben NLT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh, dat dat zoveel verschilt per school. Wat is nlt?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Iets met computers en technische shit volgens mij.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Iets met computers en technische shit volgens mij.


    Klinkt als informatica maar dan anders :p

    Ik heb er gewoon 8. Alle vakken die ik had waren ook CE vakken. Maar inderdaad, mensen met wiskunde D en/of Informatica sluiten dit bij ons met alleen het SE af, dus die hebben er soms minder dan 8.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 20:55 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Vandaag gaat niet goed komen. Ik viel pas na half twee in slaap, waardoor ik nu echt doodmoe ben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nlt is natuur, leven en techniek. Hoeft niet per se met computers ;p t is scheikunde, natuurkunde en biologie door elkaar.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Oh, dat hebben wij verplicht in de vijfde, alleen dan heet het anw. (dat was iig ook die drie vakken door elkaar)


    Happy Birthday my Potter!

    Nlt is niet hetzelfde als anw.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat is dan het verschil als het allebei biologie, scheikunde en natuurkunde is?


    Happy Birthday my Potter!

    Anw gaat gewoon over de ruimte en de aarde. Dus vulkanen, planeten en dergelijke.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn anw was anders dan dat, want ik heb het nooit over vulkanen gehad, maar wel over allerlei biologische en natuurkundige technieken, in combinatie met filosofie en of het ethisch verantwoord was en zo. Wel ook over planeten, maar dat was redelijk kort :')

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 11:12 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Anw is natuurwetenschappen. Bij nlt krijg je om de 6 weken een module en daar werk je dan mee. Ik heb bijvoorbeeld gewerkt met deze modules: forensisch onderzoek, een feest zonder katers (gaat over alcohol), dynamische modellen, klimaatveranderingen etc. Zoek maar eens op internet, het is nog best interessant ;3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Woooow engels was echt makkelijk voor mijn gevoel! Behalce die tekst over veganisme, die waa oersaai en super moeilijk :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vond hem ook goed te doen. Nu maar hopen dat het ook een goed cijfer wordt.

    En dan ga ik mij nu maar eens transformeren naar een Ovidius stalkende romein :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Tussen de 6,2-8,2 misschien nog iets hoger want ik wist 2 dingetjes niet zeker meer (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.