• Krull

    Toestemming voor schrijfwedstrijd

    Beste Whisperings,

    Bij deze krijg je toestemming om te starten met je schrijfwedstrijd. Je krijgt maximaal één week om een topic te openen.

    Met vriendelijke groeten,
    Krull
    Moderator / Administrator


    Heey!

    Hierbij open ik mijn schrijfwedstrijd, ik hoop dat jullie mee willen doen. Er komen tien opdrachten en elke anderhalve week lever je (mocht je meedoen) een verhaal in en krijg je daar punten voor. Degene die naar 10 weken de meeste punten heeft, wint!

    Deelnemers: INSCHRIJVINGEN ZIJN DICHT
    MagicToBe - Lily
    Jovantos - Noa
    Jafar - Anna
    xBooBear
    Qmarshmallow - Anne
    Rhyme - Danique
    Eichen - Evi
    Lizor - Lisa
    Syeira Ezra

    Juryleden:
    Whisperings - Quinn

    Regels:
    Interpunctie gebruiken alsjeblieft, zoals . , ? ! '
    Wanneer er onenigheid is over de beoordeling, mag dat worden aangegeven, maar de juryleden hebben altijd nog het laatste woord.
    Geen ruzie binnen de wedstrijd.
    Aangeven wanneer het niet lukt om binnen de tijd je stuk in te leveren A.U.B. Je kan wel vier dagen uitstel vragen.
    Stukken moeten in het Nederlands worden geschreven.
    En natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    PLEZIER HEBBEN (:

    Wat kan je winnen?
    De eer, zoals ik al zei is dit meer een wedstrijd om iets van te leren, om plezier te hebben (:

    Hoe gaat een ronde in z'n werking
    Je schrijft je stuk en stuurt dat naar een e-mailadres wat ik PB. Dan zal ik ik beoordelen en punten geven. Eigenlijk werkt het heel simpel (:

    Vragen:
    Hier kan worden je vragen beantwoord (:

    De eerste opdracht komt online wanneer er genoeg deelnemers en juryleden zijn.

    Groetjes, Whisperings.

    Story Neem een abo! (:
    Opdracht 1

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 21:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 feb 2019 - 18:15 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ezra


    For those I love, I will sacrifice

    Oké, zodra Quinn online is zet ze jullie erbij en gaan we van start.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kan ik nog meedoen? (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    Kan ik nog meedoen? (:


    Het spijt me, de inschrijvingen zijn net gesloten… Ik wilde het graag bij 10 deelnemers houden, sorry.

    Voor de rest, welcom to the club! De eerste opdracht komt vanavond, of morgen. Eerst moet ik nog even wat aan Krull vragen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 19:09 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    @Quinn: ik heb een story aangemaakt.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    The Story
    Misschien kan je het in de beginpost zetten [aan Quinn] en voor de deelnemers een abo nemen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gaan we de eerste opdracht online zetten?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Decimoway -> Orchideah


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Count me in! Ik ben Emma.
    Maar hoeveel deelnemers wil je dan hebben? Excusez-moi als ik daar overheen gelezen heb, doe ik best vaak laatste tijd.


    Laat maar. Ik zie net dat het niet meer kan.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 20:58 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Komt de eerste opdracht nog?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 21:19 ]

    Pama schreef:
    Count me in! Ik ben Emma.
    Maar hoeveel deelnemers wil je dan hebben? Excusez-moi als ik daar overheen gelezen heb, doe ik best vaak laatste tijd.


    Laat maar. Ik zie net dat het niet meer kan.


    Ah, jammer, we zitten vol, misschien moeten we dat maar eens aanpassen in de beginpost.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Pedrad schreef:
    Komt de eerste opdracht nog?


    Sorry, echt sorry, ik weet letterlijk niks. Quinn is al een tijdje niet online geweest, en ze zou vanavond de opdracht online zetten.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Orchideah schreef:
    (...)

    Sorry, echt sorry, ik weet letterlijk niks. Quinn is al een tijdje niet online geweest, en ze zou vanavond de opdracht online zetten.


    Okay! Ik kan wel wachten hoor, vroeg het me alleen af.

    Pedrad schreef:

    Okay! Ik kan wel wachten hoor, vroeg het me alleen af.


    Ik vraag het me ook af! ^^
    Maarja.. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben heel benieuwd ^^


    It's never gonna happen, Guys.