• Krull

    Toestemming voor schrijfwedstrijd

    Beste Whisperings,

    Bij deze krijg je toestemming om te starten met je schrijfwedstrijd. Je krijgt maximaal één week om een topic te openen.

    Met vriendelijke groeten,
    Krull
    Moderator / Administrator


    Heey!

    Hierbij open ik mijn schrijfwedstrijd, ik hoop dat jullie mee willen doen. Er komen tien opdrachten en elke anderhalve week lever je (mocht je meedoen) een verhaal in en krijg je daar punten voor. Degene die naar 10 weken de meeste punten heeft, wint!

    Deelnemers: INSCHRIJVINGEN ZIJN DICHT
    MagicToBe - Lily
    Jovantos - Noa
    Jafar - Anna
    xBooBear
    Qmarshmallow - Anne
    Rhyme - Danique
    Eichen - Evi
    Lizor - Lisa
    Syeira Ezra

    Juryleden:
    Whisperings - Quinn

    Regels:
    Interpunctie gebruiken alsjeblieft, zoals . , ? ! '
    Wanneer er onenigheid is over de beoordeling, mag dat worden aangegeven, maar de juryleden hebben altijd nog het laatste woord.
    Geen ruzie binnen de wedstrijd.
    Aangeven wanneer het niet lukt om binnen de tijd je stuk in te leveren A.U.B. Je kan wel vier dagen uitstel vragen.
    Stukken moeten in het Nederlands worden geschreven.
    En natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    PLEZIER HEBBEN (:

    Wat kan je winnen?
    De eer, zoals ik al zei is dit meer een wedstrijd om iets van te leren, om plezier te hebben (:

    Hoe gaat een ronde in z'n werking
    Je schrijft je stuk en stuurt dat naar een e-mailadres wat ik PB. Dan zal ik ik beoordelen en punten geven. Eigenlijk werkt het heel simpel (:

    Vragen:
    Hier kan worden je vragen beantwoord (:

    De eerste opdracht komt online wanneer er genoeg deelnemers en juryleden zijn.

    Groetjes, Whisperings.

    Story Neem een abo! (:
    Opdracht 1

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 21:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 feb 2019 - 18:15 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik ook (: hahah.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sorrryyy!!! Ik zit nu op m'n telefoon, dus zometeen pas ik de beginpost aan. Voor de eerste opdracht moet ik iets overleggen met Krull, hij komt snel!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Oké, geen probleem...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jafar -> Rider


    Happy Birthday my Potter!

    Het duurt allemaal wel een beetje lang nu.. Lukt het een beetje?

    Pedrad schreef:
    Het duurt allemaal wel een beetje lang nu.. Lukt het een beetje?


    Sowieso vind ik het een beetje vreemd dat je voor de eerste opdracht nog moet overleggen. Die hoor je klaar te hebben voor je aan de wedstrijd begint, juist om dit soort dingen te voorkomen.


    For those I love, I will sacrifice

    Volgens mij ga je sws nooit meer die tien opdrachten redden, gezien een wedstrijd maar een beperkte tijd mag duren, maar oké....


    Happy Birthday my Potter!

    Sorry, ik weet echt van niks.
    Ik zou het al willen vertellen, als ik het zou hebben gehad.
    Echt.. ik weet niks. Ik weet evenveel als jullie.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Misschien slim om volgende keer te zorgen dat jullie beide evenveel info hebben, aangezien Whisperings niet erg vaak online is. Dan kan jij ervoor zorgen dat alles op tijd wordt gedaan.

    Ik had er al naar gevraagd, maar zoals ze zei, ze moest nog wat regelen met Krull.
    Sorry.. :$


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I don't blame you. Het is alleen een beetje bizar, want ze zou de eerste opdracht al klaar moeten hebben bij inschrijving voor de wachtlijst.
    Op deze manier laat ze iedereen wachten, een beetje onhandig.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 19:08 ]


    For those I love, I will sacrifice

    Syeira schreef:
    I don't blame you. Het is alleen een beetje bizar, want ze zou de eerste opdracht al klaar moeten hebben bij inschrijving voor de wachtlijst.
    Op deze manier laat ze iedereen wachten, een beetje onhandig.


    Ja, de eerste opdracht was klaar, maar ik wilde er iets aan veranderen. Ik dacht dat het met 3 pb's was geregeld, maar Krull reageert maar niet... Als ik zo nog niks heb gehoord, stuur ik haar vanavond een berichtje. We zouden de hoeveelheid opdrachten trouwens ook nog kunnen aanpassen, mocht dat nodig zijn.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik hoop trouwens dat jullie niet boos op me zijn... Ik doe m'n best om alles te regelen, ik weet zeker dat hierna alles goed zal lopen (:


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Is de opdracht zo erg veranderd dat het perse overlegt moet worden met een moderator?
    Want je hoeft niet elke opdracht te overleggen he?!
    Ik geloof dat het best meevalt of het moet echt tegen de wedstrijdregels zijn om zoiets te overleggen.
    (En daar bedoel ik meer mee dat je daar anders mee in de knoei komt (;)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 20:01 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Is de opdracht zo erg veranderd dat het perse overlegt moet worden met een moderator?
    Want je hoeft niet elke opdracht te overleggen he?!
    Ik geloof dat het best meevalt of het moet echt tegen de wedstrijdregels zijn om zoiets te overleggen.
    (En daar bedoel ik meer mee dat je daar anders mee in de knoei komt (;)


    Weet je, ik doe het gewoon! (: Vanavond komt de eerste opdracht in de story! Dat beloof ik!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa