• Krull

    Toestemming voor schrijfwedstrijd

    Beste Whisperings,

    Bij deze krijg je toestemming om te starten met je schrijfwedstrijd. Je krijgt maximaal één week om een topic te openen.

    Met vriendelijke groeten,
    Krull
    Moderator / Administrator


    Heey!

    Hierbij open ik mijn schrijfwedstrijd, ik hoop dat jullie mee willen doen. Er komen tien opdrachten en elke anderhalve week lever je (mocht je meedoen) een verhaal in en krijg je daar punten voor. Degene die naar 10 weken de meeste punten heeft, wint!

    Deelnemers: INSCHRIJVINGEN ZIJN DICHT
    MagicToBe - Lily
    Jovantos - Noa
    Jafar - Anna
    xBooBear
    Qmarshmallow - Anne
    Rhyme - Danique
    Eichen - Evi
    Lizor - Lisa
    Syeira Ezra

    Juryleden:
    Whisperings - Quinn

    Regels:
    Interpunctie gebruiken alsjeblieft, zoals . , ? ! '
    Wanneer er onenigheid is over de beoordeling, mag dat worden aangegeven, maar de juryleden hebben altijd nog het laatste woord.
    Geen ruzie binnen de wedstrijd.
    Aangeven wanneer het niet lukt om binnen de tijd je stuk in te leveren A.U.B. Je kan wel vier dagen uitstel vragen.
    Stukken moeten in het Nederlands worden geschreven.
    En natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    PLEZIER HEBBEN (:

    Wat kan je winnen?
    De eer, zoals ik al zei is dit meer een wedstrijd om iets van te leren, om plezier te hebben (:

    Hoe gaat een ronde in z'n werking
    Je schrijft je stuk en stuurt dat naar een e-mailadres wat ik PB. Dan zal ik ik beoordelen en punten geven. Eigenlijk werkt het heel simpel (:

    Vragen:
    Hier kan worden je vragen beantwoord (:

    De eerste opdracht komt online wanneer er genoeg deelnemers en juryleden zijn.

    Groetjes, Whisperings.

    Story Neem een abo! (:
    Opdracht 1

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 21:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 feb 2019 - 18:15 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mooi, mooi, zullen wij ook al overleggen over de tweede opdracht?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Moet je persee via e-mail adres? Ik wil namelijk niet dat iedereen mijn mail weet. Kan het niet gewoon via Q? Of dat je een story aanmaakt zelf waar die inkomt?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    Moet je persee via e-mail adres? Ik wil namelijk niet dat iedereen mijn mail weet. Kan het niet gewoon via Q? Of dat je een story aanmaakt zelf waar die inkomt?


    Voor mij is het prima, dat is namelijk veel handiger, ook voor mij!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Whisperings schreef:
    Ik hoop trouwens dat jullie niet boos op me zijn... Ik doe m'n best om alles te regelen, ik weet zeker dat hierna alles goed zal lopen (:[/
    quote]

    Nee ik ben niet boos hoor! Snap ook ergens wel dat zo'n wedstrijd heel wat tijd opeist, maar heb gewoon zin om te beginnen en vroeg me af hoe lang het nog zou duren (;

    Wauw mijn telefoon doet raar en ik kan deze niet weghalen: ]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 20:24 ]

    -

    Dubbelpost? Haha, oke nvm.

    Ja. Het is best lastig, maar het zal verder wel op wieltjes lopen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    http://www.quizlet.nl/stories/138321/-schrijfwedstrijd-/

    Hierin komen al mijn opdrachten ^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oké.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het is goed als je je stukken in een story zet, maar zouden jullie dan de linkjes willen sturen? (:


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Eerste opdracht is klaar, nog even wachten totdat Quinn online is.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    DE EERSTE OPDRACHT

    Aurora, ik hoop dat je hem zo goed vind (:
    Voor de rest, succes!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Kun je minimaal niet 1000 nemen?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zet je in de beginpost ook eens de eerste opdracht.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 22:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Orchideah schreef:
    Kun je minimaal niet 1000 nemen?


    LET OP!

    Minimum woorden is aangepast naar 1000.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik wil wel meedoen!
    Mijn naam is Emma