• Poof! Nummer 19 ;o!
    Ook al is de andere nog niet vol.. Op 2 berichten na of zo xd. Maar hey, ik moet eten :'D.
    ----

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!

    Join us! ;D
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL
    15- Autumni (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Axiom (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    25 - Disneyy (Rowena) - 16 -
    1- Tsubomi (Dirkje) - 18 - MAL - Hummingbird
    2- Taka (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Hiyori (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Abunai (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 14 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
    13- Miuna (Shirley) - 19 - MAL



    Rechts boven: Mekakucity Actors[/url]
    Links boven: Mairunovich
    Rechts onder: Shuuen no Shiori
    Links onder: Cuticle Tantei Inaba

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 23:23 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ^ Looks good! ^^

    ---

    God, ik kreeg net de schrik van m'n leven... Zit ik heel geconcentreerd anime te kijken, net een cruciaal moment in de episode, vliegt er ineens een enorme spin voor mijn scherm naar beneden. O__________o Die dacht dat het leuk was om via z'n draad naar beneden te klimmen recht voor mijn laptop. O__________O
    Ik schrok zo ik ben nog in shock O_______________o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Ellen, die ziet er nu al zo gaaf uit o-o
    @Dirkje, holy O-O iedereen zou dan zich doodschrikken o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    @Ellen, die ziet er nu al zo gaaf uit o-o
    @Dirkje, holy O-O iedereen zou dan zich doodschrikken o-o


    Ja geeeeez ik ben nu helemaal bang dat hij nog terug gaat komen en ik voel overal op me spinnen kruipen terwijl ze er niet zijn. :'D

    Trouwens, dat liefdesdoolhof in Tonari no Kaibutsu-kun lijkt bijna net zo ingewikkeld te worden als die van Nagi no Asukara. >< Ik vind het wel echt leuk, ben vandaag tot de 10 gekomen en het liefste zou ik de laatste 3 nu nog kijken, maar het is al best wel laat en ik moet eigenlijk naar bed. >< Dus die doe ik morgen wel. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Dirkje, neh.. Volgens mij valt het hier wel mee ;o. << lol nope, misschien wel erger :'D.. Zat even na te denken en bedacht me dat er veel meer mensen bij betrokken waren dan ik dacht :'D


    Trouwens had ik mijn Kido tekening hier nu wel of niet laten zien? ;o.. Weet het niet meer, weet wel dat ik die eerder gemaakt had dan Shuuya :'D..
    Haruka heb ik ook ;o.. En ik ben bezig met Shintaro, maar daar ben ik alles behalve ver mee :'D

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 23:43 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Syll ja, het zijn er best wel veel hoor XD. Ah, ik vind het zo leuk dat alle personages zo apart zijn, ze hebben geen van allen een standaard karakter zeg maar. ^^
    Kido kan ik me vaag herinneren... Had je die niet ook geschilderd? En Haruka kan ik me volgens mij ook herinneren. Shintaro! Weet je, ik vind hem eigenlijk best wel awesome, al kan ik niet echt uitleggen waarom xd. Vind eigenlijk bijna alle characters van Kagepro awesome. ;3

    Also, ik laat net voor de duizendste keer mijn mobiel vallen en het is helaas voor het eerst dat hij echt is gesneuveld... Er zitten echt heel veel barsten in. >< Echt huilen dit, een nieuwe kopen is duur maar hij is zo kapot. >< Hij doet het nog wel tho maar duizend barsten. O____o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Dirkje, ja Kido had ik ook geschilderd ;o.. Ook digitaal gemaakt ;D. Haruka had ik ook digitaal gemaakt. Beide waren een bitch om dat te doen xd. Maar alles is een bitch als je het met een mousepad moet doen :'D.. Lang leve mijn tekentablet!
    Je bent trouwens niet de enige, Shintaro vind ik ook best wel erg awesome ;o. Iedereen eigenlijk ;o.. Zelfs de leraar tot nu toe ;o.. Ben alleen van Ayano nog zo'n fan, maar daar hebben we ook nog niet gek veel van gezien xd. Van Momo ben ik half fan ;d.

    Ahww, die van mij is ook al paar duizend keer gevallen :'D.. Soms valt het klepje en batterij er zelfs uit wat ik nog steeds heel knap vind want dat klepje moet ik eraf trekken... Mja er lopen zo veel mensen met zo veel barsten in hun scherm :'D.. Lijkt wel de nieuwe mode :'D..

    Ok nu maar eens nappy time.. Morgen buiten gym yee.. softbal yee.. Hopen dat ik de bus red anders word het een half kwarter/half uur lopen naar gym :'D..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Op de een of andere manier vind ik Ayano ook awesome, alleen geen idee waarom xd. Momo ben ik ook half fan van, maar ze wordt wel leuker volgens mij, als je naar de liedjes kijkt. :3

    Nou, domme mode xd. Ik vind het echt niet handig, kan amper wat zien erop. XD

    Oh ugh softbal... Ik ben zo blij dat de uni geen gym meer heeft ><. Ik vind trefbal het ergste tho, kon altijd wel janken als we dat gingen doen. XD
    Succes morgen! :3

    Oeh, het is na twaalven. Nu ben ik eindelijk volwassen. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Guys, ik ben sprakeloos. O______O


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dirkje!!!!!! Gefeliciteerd ;o Ik snapte je hint wel! ;o
    Trouwens is echt volwassen niet vanaf 21?

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 10:45 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gefeliciteerd!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Gefeliciteerd!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Shuuya schreef:
    Dirkje!!!!!! Gefeliciteerd ;o Ik snapte je hint wel! ;o
    Trouwens is echt volwassen niet vanaf 21?


    Hahahah goed zo! :Y)
    Het was ook zo subtiel joh. xd
    Pff, ik vind dat ik volwassen ben hoor. Ik moet nu verzekeringen betalen en zo. D:

    Arigatou minna-san~ ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Happy birthday



    Verjaardagskaart.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    Happy birthday



    Verjaardagskaart.


    Naaahw, dankjewel! :3
    Zo cute :3.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    (...)

    Hahahah goed zo! :Y)
    Het was ook zo subtiel joh. xd
    Pff, ik vind dat ik volwassen ben hoor. Ik moet nu verzekeringen betalen en zo. D:

    Arigatou minna-san~ ^^

    Yee welkom in de verzekeringbetalenwereld ;D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you