• Poof! Nummer 19 ;o!
    Ook al is de andere nog niet vol.. Op 2 berichten na of zo xd. Maar hey, ik moet eten :'D.
    ----

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!

    Join us! ;D
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL
    15- Autumni (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Axiom (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    25 - Disneyy (Rowena) - 16 -
    1- Tsubomi (Dirkje) - 18 - MAL - Hummingbird
    2- Taka (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Hiyori (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Abunai (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 14 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
    13- Miuna (Shirley) - 19 - MAL



    Rechts boven: Mekakucity Actors[/url]
    Links boven: Mairunovich
    Rechts onder: Shuuen no Shiori
    Links onder: Cuticle Tantei Inaba

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 23:23 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh trouwens kijk mensen proges ;D Heet het wel proges? iets? Het klinkt namelijk heel raar...Proces.. Nee.. dat is je weg ernaar toe.. Ik bedoel dat woord dat je vooruitgang boekt.. Progess ofzo toch? D:
    Ik had trouwens mijn eigen kwastjes maar meegenomen naar school :'D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Syll thanks. :Y) Hoe blij moet ik daar mee zijn? :'D
    En nee, ik kijk vooruitgang niet xd. Wat is het?
    Het ziet er trouwens steeds meer awesome uit! ;o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Naaaaahw kijk wat m'n vriendin voor me heeft getekend ;w; *tries not to cry*

    Damnit, tinypic draait 'm weer terug om. D:



    Het verhaal erachter is dat we op Abunai hen gaan cosplayen. c: Ik als Meredy, zij als Ultear. ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    Naaaaahw kijk wat m'n vriendin voor me heeft getekend ;w; *tries not to cry*

    Damnit, tinypic draait 'm weer terug om. D:



    Het verhaal erachter is dat we op Abunai hen gaan cosplayen. c: Ik als Meredy, zij als Ultear. ;d


    Die is leuk getekend en leuk verhaal erbij :) Die Japanse tekens zijn mooi gelukt :O
    Die onderste regel kan ik bijna lezen :X
    Trouwens nog gefeliciteerd met je verjaardag!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tsubomi schreef:
    @Syll thanks. :Y) Hoe blij moet ik daar mee zijn? :'D
    En nee, ik kijk vooruitgang niet xd. Wat is het?
    Het ziet er trouwens steeds meer awesome uit! ;o

    Vooruitgang is.. wat ik gedaan heb met de schilderij :'D..
    Er moest denk ik nog een komma in.. Of anders neer gezet worden.... Kijk mensen, ik heb progress gemaakt ;D of zo iets.
    Maar dankjewel ;D
    Ik kijk nu wel de film 'the girl who leaped trough time' de style doet me denken aan ookami blabla ame to yuki..
    Ik wilde eerst assylum nog wat kijken alleen dat was 3D shit O_O en dat vind ik niet leuk D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Die tekeningen zien er awsome uit.

    Ben al bij episode 5 van Fairy Tail, ik voel me goed.

    Edit:



    Voor mensen die nog een profielfoto zoeken.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 19:00 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Perfect picture! :O


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Arigatou, Kevin! :3
    Ik kan allee behalve de kanji lezen, maar daarmee kan ik het wel raden verder. ;d

    @Syll *facepalm* ik begreep je niet. XD Ik dacht dat je het over een of andere anime had. Just... Ignore me... :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Haha dirkje xd wat is vooruitgang ;p wat raar dat je dat niet kijkt!
    Haha, leuk om nog even te lachen zo laat op de avond, thanks ^^
    Nu fijn slapen though, welterusten voor als iemand het nog ziet


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Nou. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kennen jullie die ene officiële typologie persoonlijkheid dinges test?
    Ik kwam op tumblr een plaatje tegen waarop dat wordt gekoppeld aan de characters van Mekakucity actors/Kagepro. c:
    Is wel leuk om te doen als je eens tijd hebt. c:
    Link naar de test.



    Ik ben Haruka. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oe die ga ik thuis maken ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ok eens kijken naar de test van Dirkje,.
    Pam pam pam.. Jezus wat een lange test man O_O.. Waarschijnlijk heb ik de helft van de vragen verkeerd ingevuld doordat mijn hoofd verkeerd vertaald.
    ISFP ;D Wacht dat is op jouw plaatje Mary right? ;d.
    Heb alleen niet het gevoel dat dat klopt :'D.. Zal hem later wel eens beter gaan maken :'D.. Die S klopt gewoon niet :'D.. De andere wel dus volgens mij hoor ik eerder bij even kijken.. Haruka?
    Trouwens wie is diegene naast Ene en Momo? Die naast Ene gok ik op de moeder van Ayano.. maar we is diegene naast Momo?

    Oh wacht.. Bij al de drie de dingen zeggen ze dat ik duidelijk voorkeur heb voor die letter, maar bij de S staat gewoon You have marginal or no preference of Sensing over Intuition. Dus wat is dat nou ? D:

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 16:11 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    Ok eens kijken naar de test van Dirkje,.
    Pam pam pam.. Jezus wat een lange test man O_O.. Waarschijnlijk heb ik de helft van de vragen verkeerd ingevuld doordat mijn hoofd verkeerd vertaald.
    ISFP ;D Wacht dat is op jouw plaatje Mary right? ;d.
    Heb alleen niet het gevoel dat dat klopt :'D.. Zal hem later wel eens beter gaan maken :'D.. Die S klopt gewoon niet :'D.. De andere wel dus volgens mij hoor ik eerder bij even kijken.. Haruka?
    Trouwens wie is diegene naast Ene en Momo? Die naast Ene gok ik op de moeder van Ayano.. maar we is diegene naast Momo?

    Oh wacht.. Bij al de drie de dingen zeggen ze dat ik duidelijk voorkeur heb voor die letter, maar bij de S staat gewoon You have marginal or no preference of Sensing over Intuition. Dus wat is dat nou ? D:


    Ik denk dat je dan heel erg tussen S en N in zit, of zoiets... En dan een mini voorkeur voor S hebt. Anders moet je even bij die percentages kijken die erbij staan, hoe hoger het percentage hoe groter je voorkeur. Dus als die nou heel laag ie heb je bijna geen voorkeur tussen twee letters.
    En ik vroeg me ook al heel erg af wie dat was. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    (...)

    Ik denk dat je dan heel erg tussen S en N in zit, of zoiets... En dan een mini voorkeur voor S hebt. Anders moet je even bij die percentages kijken die erbij staan, hoe hoger het percentage hoe groter je voorkeur. Dus als die nou heel laag ie heb je bijna geen voorkeur tussen twee letters.
    En ik vroeg me ook al heel erg af wie dat was. :')

    bij die stond er 1% :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you