• And it hurts like hell. D:

    Die orthodont vroeg dus echt zomaar ineens welke kleur ik wilde (het is oranje geworden) en begon er toen mee, zonder dat ik wist dat ze er gingen komen. Ik dacht dat ze gewoon de maat gingen nemen of zo. :'D

    Hebben jullie brackets/blokjes? Zo ja, welke kleur?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 16:15 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Welkom bij de club ;D

    Ja, AL 2 ZIEKE JAREN. Ik verander altijd maar momenteel rood volgens mij...... Het kan ook roze zijn.....Ik heb werkelijk geen idee, ga maar uit van rood. Eerst mocht ik regenboog maar nu heb ik iets of zo waardoor het niet kan );

    Succes met je beugel! ;D
    (Btw, ga GEEN appel eten als je geen spiegel of zo iets hebt, of je moet voor schut willen staan.....)

    Edit: Als je witte kan doen, zou ik dat niet echt doen. 1. Je tanden lijken er gelig door. 2. Ze kunnen heel lelijk verkleuren.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 16:33 ]


    wat was dit ookalweer

    Ik ben er gelukkig al anderhalf jaar van af, maar had meestal paars of gewoon doorzichtig.

    Maar succes met je beugel! (;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb blokjes gehad, maar ik mocht geen kleur kiezen. Mijn ortho was vervelend en ik had altijd last van blaren, dus ik ben blij dat ik ze niet meer heb. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb nooit een beugel gehad, en ik heb er gelukkig ook geen nodig. :Y)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb ook blokjes, they suck urgh. Groen en rood (:
    Sterkte!


    Vatican Cameos

    Ik heb dat ook nog gehad. De eerst week deed dat echt ontzettend veel pijn, maar dat went ontzettend snel. Ik heb toen eigenlijk enkel nog last gehad als ik op controle ging voor een nieuwe draad of als het ijzerdraadje tegen mijn wang prikte.
    De dag dat hij er af mag, ga je echt blij zijn, want het is de pijn wel waard. (:
    Ik nam bijna ook altijd oranje trouwens.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn beugel is er vier jaar geleden uitgehaald - gelukkig - maar ik pakte elke keer weer een andere kleur. Meestal pakte ik groen of roze/rood (:


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn beugel is er inmiddels ook alweer 3 jaar uit, en wat was ik blij! Stom schijtding.
    Maar ik had altijd gewoon grijze, want die vielen het minst op, ghehe. En dan met kerst rood of groen, zo was ik dan wel weer.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Tot vier jaar geleden had ik ook een beugel, dezelfde als jij hebt, alleen mocht ik geen kleur kiezen. Ik heb 'm ongeveer twee jaar gehad, ik was zo blij dat dat kloteding er eindelijk uit mocht. Nu ben ik gewoon blij met m'n rechte tanden, haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nee, ik heb gelukkig nog nooit een beugel nodig gehad.


    -

    Ik heb vier jaar een beugel gehad, maar ben nu wel superblij met mijn gebit (: een beugel went snel en de pijn verdwijnt ook dus wees niet bang.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Maar oranje blokjes of elastieken?
    In ieder geval ik loop nu al een paar maanden rond met blokjes. Het doet bijna iedere maand wel pijn, vooral al ze je tanden vijlen. *rilt*
    Maar in ieder geval veel succes met de pijn en de komende dagen bijna/niets/moeilijk te eten.


    •*• Lululu •*•

    Ik loop al een paar maanden rond met mijn blokjes en ik neem nooit echt een felle kleur. Ik weet niet waarom, maar het idee schrikt me af. Dus ik neem vaak de lichte kleuren. De pijn wordt pas na een week minder, maar elke keer bij de controle begint het weer overnieuw. Wel minder erg, dan. :'D
    Succes met eten, haha!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb ze nu al meer dan een jaar, ik pak altijd blauw (geen idee waarom). Nog 5 maanden en ze mogen weg haha.


    • Oh my lord •

    Gubler schreef:
    Mijn beugel is er inmiddels ook alweer 3 jaar uit, en wat was ik blij! Stom schijtding.
    Maar ik had altijd gewoon grijze, want die vielen het minst op, ghehe. En dan met kerst rood of groen, zo was ik dan wel weer.


    26 - 02 - '16