• And it hurts like hell. D:

    Die orthodont vroeg dus echt zomaar ineens welke kleur ik wilde (het is oranje geworden) en begon er toen mee, zonder dat ik wist dat ze er gingen komen. Ik dacht dat ze gewoon de maat gingen nemen of zo. :'D

    Hebben jullie brackets/blokjes? Zo ja, welke kleur?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 16:15 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb ongeveer 2,5 jaar blokjes gehad. Ik vond het aan het begin niet heel erg, maar na anderhalf jaar ofzo was ik ze zoooo zat.. Ik had altijd andere kleurtjes maar vond knalroze het leukst hehe :) op een gegeven moment was ik dat ook wel zat en toen nam ik elke keer grijs


    I wish dreams were like wishes and wishes came true. Because in my dreams I’m always with you!

    Rhaego schreef:
    (...)
    Ah zo, ik heb die elastieken wel. ^^
    Dan heb ik nu witte maar meestal donkerblauw. :')


    Urgh ja, ik heb die elastieken nu ook. Voor de eerste keer. Het is hel man


    Vatican Cameos

    Ik heb ze een jaar gehad en ik haatte ze ):. Ik had meestal wit met roze.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb blokjes gehad, en ik veranderde de kleurtjes altijd :Y)
    Meestal ook in thema's, zoals groen-rood met Kerst, oranje-zwart met Halloween, blauw-wit-rood met mijn verjaardag (4juli), etc :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Topic verplaatst naar ''lifestyle''.


    Pretty is just a pretty word.

    Ahw dear. De mijne werden vorige week aangespannen.

    Mijn ondertanden doen nog steeds pijn. :/

    Veel sterkte, ik weet wat voor hel het is. :'D De mijne zijn trouwens momenteel zwart. :Y)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 13:27 ]


    help

    Nooit geel nemen, dan lijken je tanden geel. - ervaring van m'n broer -


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Of wit. Als je spaghetti eet ben je dood.


    help

    ^ Haha, de assistente van de orthodont had wit (hoe ironisch :') ) en dat vind ik echt heel lelijk eigenlijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    ^ Haha, de assistente van de orthodont had wit (hoe ironisch :') ) en dat vind ik echt heel lelijk eigenlijk.


    Ik ook. Ik bedoel, het is niet alsof ze daardoor onzichtbaar worden...


    help

    Tolkien schreef:
    Of wit. Als je spaghetti eet ben je dood.


    Dankzij mijn beugel stikte ik inderdaad een keer zowat in die krengen. Heel onsmakelijk, maar de helft had ik al 'doorgeslikt' en het einde zat vast aan mijn beugel. Paniek!

    En idd, neempaars/donkerblauw, dan lijken je tanden ook niet zo snel geel :a Kleurtjes als geel, lichtgroen en oranje zijn echt een no-go. Op het eind droeg ik altijd alleen nog maar grijs/zilver.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Dankzij mijn beugel stikte ik inderdaad een keer zowat in die krengen. Heel onsmakelijk, maar de helft had ik al 'doorgeslikt' en het einde zat vast aan mijn beugel. Paniek!

    En idd, neempaars/donkerblauw, dan lijken je tanden ook niet zo snel geel :a Kleurtjes als geel, lichtgroen en oranje zijn echt een no-go. Op het eind droeg ik altijd alleen nog maar grijs/zilver.


    Ik kreeg in het begin mijn mond niet normaal dicht en mijn chocomelk liep er spontaan weer uit.


    help

    Ik kan gewoon spaghetti eten hoor. Ik heb eigenlijk geen enkel probleem met bepaald dingen om te eten. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb doorzichtig, wil dat het niet (of zo min mogelijk) opvalt.

    Tolkien schreef:
    (...)

    Ik kreeg in het begin mijn mond niet normaal dicht en mijn chocomelk liep er spontaan weer uit.


    Hahaha charming! Ik had op een gegeven moment dat ik 's nachts twee paar elastiekjes in moest. De kleinste van 3 mm in een FACKING DRIEHOEKJE voor in mijn mond en de één na kleinste van 4 mm van voor naar achteren. Toen kon ik mijn mond juist niet meer openen :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.