• And it hurts like hell. D:

    Die orthodont vroeg dus echt zomaar ineens welke kleur ik wilde (het is oranje geworden) en begon er toen mee, zonder dat ik wist dat ze er gingen komen. Ik dacht dat ze gewoon de maat gingen nemen of zo. :'D

    Hebben jullie brackets/blokjes? Zo ja, welke kleur?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 16:15 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Corday schreef:
    Mijn beugel is er vier jaar geleden uitgehaald - gelukkig - maar ik pakte elke keer weer een andere kleur. Meestal pakte ik groen of roze/rood (:


    Of paars en blauw. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gadverderrie... Ooit heb ik ook blokjes gehad. De eerste twee dagen at ik als avondeten alleen maar soep, omdat de rest pijn deed. Ook koekjes kon ik niet meer eten. Misschien helpt het mee aan de beeldvorming te weten dat de blokjes bijna net zo breed waren als mijn tanden zelf, in tegenstelling tot die mooiere blokjesbeugels van de echte orthodontisten (ik zat bij mijn tandarts), en dat ik donker paarse stiekjes had. Het zag er niet uit. Ik ben zo blij dat ik het maar een jaar of ander half nodig had...


    Hamartia

    Wat grappig. Ik kreeg mijn beugel toen ik 10 jaar oud was en hij mocht eruit toen ik 13 jaar was. Ik heb nu dus al 5 jaar geen beugel meer, maar ik weet nog dat ik het super leuk vond toen ik er eentje kreeg. Elke maand andere kleurtjes in je mond! Het deed aan het beginnen alleen zoveel pijn. Had een week op vla, yoghurt en soep geleefd, omdat kauwen gewoon echt niet ging, daarna viel het allemaal reuze mee!

    Maar succes verder met je beugel! ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Haha, lekker dan dat die orthodontist niet zegt waar die mee bezig is. xd Ik heb blokjes gehad, met elastiekjes in de kleuren paars, groen, grijs en blauw geloof ik ;p (iedere paar maanden een andere kleur dus)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 22:27 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb ze nu zo'n twee en een halve maand. Dus het duurt nog wel even voordat ze er bij mij uit mogen.
    En ik had precies hetzelfde als jou. :'D Ik dacht dat ze mijn andere beugel, die in mijn gehemelte zit, gingen verwisselen of uithalen, bleek dat ze er blokjes op hadden gezet. Ik heb toen en de laatste keer licht roze gekozen. Ben wel van plan op volgende keer een andere kleur erop te doen. ^^


    Do what people say you can't.

    Ik had ook slotjes.
    Tenminste, ik neem aan dat je dat bedoelt haha.
    Ik vond ze ongelooflijk stom, na 2 jaar mochten ze eruit, maar mijn tanden staan nu eigenlijk nog steeds scheef :/


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nee, ik heb geen beugel gehad, maar mijn moeder begint er telkens over te zeiken of het misschien niet beter is om er eentje te nemen. Ik heb het nog nagevraagd aan mijn tandarts en zij zei dat het niet hoefde/noodzakelijk was. Echt wtf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh, ik had dat drie jaar lang en nog eenjaar daarvoor een blokbeugel. Ik heb veel pijn geleden. Op een gegeven moment zeiden ze dat ik er voor kerst vanaf zou zijn, ik most nog ff elastiekjes in wat ik braaf elke dag deed en toen zeiden ze: oh, je tanden verplaatsen zich heel snel, nu is het te ver.
    Joh, had je dat na 2,5 jaar pas gezien? Garver, ik ben blij dat ik er vanaf ben, maar baal dat mijn tandenniet zo mooi recht meer staan als toen.
    Sterkte!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gaat het alweer een beetje?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Eunomia schreef:
    Gaat het alweer een beetje?

    Haha, ja hoor. M'n tanden zijn wel nog wat gevoelig, maar pijn doet het niet meer ondertussen. En één voordeel aan die beugel, ik kan er niet meer mee nagelbijten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik had geloof ik altijd blauw. Gadver, wat had ik een hekel aan die dingen. Vond (en vind) beugels zo ontiegelijk lelijk en heb er toch echt zelf bijna twee jaar mee moeten lopen. Sterkte!


    ars moriendi

    Davern schreef:
    Ik ben er gelukkig al anderhalf 2 jaar van af, maar had meestal paars of gewoon doorzichtig blauw.

    Maar succes met je beugel! (;


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik heb ze gehad, zonder kleur.
    Ik ben er sinds maart 2013 vanaf. :'D Na zo'n drie jaar, haha.

    Ik heb nu ook al een paar jaar een beugel en ik heb er ook pijn aan gehad/nog steeds, maar ik ben ook geopereerd aan mijn kaak, wat het verergert. Het gaat wel goed komen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Novoselic schreef:
    (...)
    Haha, ja hoor. M'n tanden zijn wel nog wat gevoelig, maar pijn doet het niet meer ondertussen. En één voordeel aan die beugel, ik kan er niet meer mee nagelbijten.


    Omg door mijn beugel ben ik door ook mee gestopt :')
    Wij hebben gewoon een vette connectie :Y)


    wat was dit ookalweer