• Engelse uitleg:

    Are You the One? is an United States reality television series on MTV. It follows 20 people who are living together in Hawaii to find their perfect match[clarification needed]. If the 10 men and 10 women are able to correctly choose all ten perfect matches in ten weeks, they will gain $1 million to split among them. Each episode the cast will pair up with who they believe their perfect match is to compete in a challenge. The winners of the challenge will go on a date, and have a chance to test their match in the truth booth. The cast members will choose one of the winning couples to go to the truth booth to determine if they are a perfect match or not. This is the only way to confirm matches. Each episode ends with a matching ceremony where the couples will be told how many perfect matches they have, but not which matches are correct.

    Nederlandse uitleg:

    Are you the one? is een Verenigde Staten reality tv-serie op MTV. Hieruit worden 20 mensen gevolgd die samen leven in Hawaii om hun perfecte match [v te vinden. Als de 10 mannen en 10 vrouwen in staat zijn om hun perfecte match te vinden in tien weken, zullen ze $ 1.000.000 krijgen te verdelen onder hen. Deze perfecte match wordt door middel van toetsen gemaakt en het is dus de bedoeling dat de mensen in het huis zonder dat ze weten, hun 'perfecte' match vinden. Dit kan alleen maar door contact te zoeken met de mensen in het huis en op zoek te gaan naar een klik. Elke aflevering zullen de mensen koppels moeten maken en een uitdaging winnen, door middel van deze uitdaging zullen zijn op date gaan en hierbij kan jij kijken of jij een klik heb. De verliezers zullen thuis moeten beslissen wie van de koppels die op date zijn naar de 'Truth Booth' zijn. In de 'Truth' Booth kunnen zijn erachter komen of ze een match zijn of niet en als het wel zo is, mogen ze van het eiland af en hebben ze een perfecte match gevonden, maar als het niet zo is, dan moeten ze iemand anders zoeken. Daarnaast op het einde van elke aflevering is er een ceremonie waarbij de mannen ieder een vrouw kiezen, of andersom en dan moeten ze naast diegene zitten. De presentator zal dat laten zien door middel van lampen laten zien hoeveel matches goed zitten op de stoel door middel van het aantal lichtstralen, maar hij laat niet zien welke matches dat zijn.

    Topics:

    Die van mij ook


    Bowties were never Cooler

    Meh. Ik kan geen goed gezicht vinden...


    Bowties were never Cooler

    MT


    That is a perfect copy of reality.

    LouisPan schreef:
    Meh. Ik kan geen goed gezicht vinden...


    Je kan zoeken op filmsterren haha ;)

    Oh btw. Ik zal het niet gaan redden om morgen om vier uur mijn reservatie volledig in te vullen. Ik ben atm bezig met twee andere rollen en daarna ga ik proberen posts te schrijven voor een RPG.


    That is a perfect copy of reality.

    Author schreef:
    Oh btw. Ik zal het niet gaan redden om morgen om vier uur mijn reservatie volledig in te vullen. Ik ben atm bezig met twee andere rollen en daarna ga ik proberen posts te schrijven voor een RPG.


    Ik kan je wel wat langer geven, maar hoelang heb je dan nog nodig?

    Are You The One is nu op tv :Y)
    Al heb ik het einde al gezien blijft het leuk :')


    wat was dit ookalweer

    Hinrisath schreef:
    (...)

    Ik kan je wel wat langer geven, maar hoelang heb je dan nog nodig?



    Uh, donderdagmiddag? Want ik maak mijn rollen altijd 's avonds laat, dan heb ik de meeste inspiratie c:


    That is a perfect copy of reality.

    Author schreef:
    (...)


    Uh, donderdagmiddag? Want ik maak mijn rollen altijd 's avonds laat, dan heb ik de meeste inspiratie c:


    Dat is goed!

    Hinrisath schreef:
    (...)

    Je kan zoeken op filmsterren haha ;)


    Ik had al 2 keuzes, en heb nu gekozen


    Bowties were never Cooler

    Armastus schreef:
    Are You The One is nu op tv :Y)
    Al heb ik het einde al gezien blijft het leuk :')


    Ik ben het nu aan het kijken, haha.
    Ik weet niet wat het einde is, maar ik hoop op een leuk einde (:

    [edit]
    Dit einde is echt fantastisch :')

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 22:24 ]

    Ik heb er zin in peeps!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gaat ook lekker inderdaad! Ik hoop dat ik nog een oplossing voor de 'uitdaging' kan vinden! Daarnaast zijn bijna alle rollen door iemand ingenomen/gereserveerd!

    Hinrisath schreef:
    Gaat ook lekker inderdaad! Ik hoop dat ik nog een oplossing voor de 'uitdaging' kan vinden! Daarnaast zijn bijna alle rollen door iemand ingenomen/gereserveerd!


    Wat is het probleem dan precies?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    (...)

    Wat is het probleem dan precies?


    Niet iedereen kan er zijn bijvoorbeeld om 16:00 om de uitdaging te doen. Daarom wil ik iets verzinnen waar je iets voor moet inleveren of dergelijke, maar daar ben ik nog steeds over aan het nadenken.