• Engelse uitleg:

    Are You the One? is an United States reality television series on MTV. It follows 20 people who are living together in Hawaii to find their perfect match[clarification needed]. If the 10 men and 10 women are able to correctly choose all ten perfect matches in ten weeks, they will gain $1 million to split among them. Each episode the cast will pair up with who they believe their perfect match is to compete in a challenge. The winners of the challenge will go on a date, and have a chance to test their match in the truth booth. The cast members will choose one of the winning couples to go to the truth booth to determine if they are a perfect match or not. This is the only way to confirm matches. Each episode ends with a matching ceremony where the couples will be told how many perfect matches they have, but not which matches are correct.

    Nederlandse uitleg:

    Are you the one? is een Verenigde Staten reality tv-serie op MTV. Hieruit worden 20 mensen gevolgd die samen leven in Hawaii om hun perfecte match [v te vinden. Als de 10 mannen en 10 vrouwen in staat zijn om hun perfecte match te vinden in tien weken, zullen ze $ 1.000.000 krijgen te verdelen onder hen. Deze perfecte match wordt door middel van toetsen gemaakt en het is dus de bedoeling dat de mensen in het huis zonder dat ze weten, hun 'perfecte' match vinden. Dit kan alleen maar door contact te zoeken met de mensen in het huis en op zoek te gaan naar een klik. Elke aflevering zullen de mensen koppels moeten maken en een uitdaging winnen, door middel van deze uitdaging zullen zijn op date gaan en hierbij kan jij kijken of jij een klik heb. De verliezers zullen thuis moeten beslissen wie van de koppels die op date zijn naar de 'Truth Booth' zijn. In de 'Truth' Booth kunnen zijn erachter komen of ze een match zijn of niet en als het wel zo is, mogen ze van het eiland af en hebben ze een perfecte match gevonden, maar als het niet zo is, dan moeten ze iemand anders zoeken. Daarnaast op het einde van elke aflevering is er een ceremonie waarbij de mannen ieder een vrouw kiezen, of andersom en dan moeten ze naast diegene zitten. De presentator zal dat laten zien door middel van lampen laten zien hoeveel matches goed zitten op de stoel door middel van het aantal lichtstralen, maar hij laat niet zien welke matches dat zijn.

    Topics:

    Hoe ga je dat dan eigenlijk doen met de uitdagingen?
    Loten voor wie wint of zo?

    Floreale schreef:
    Hoe ga je dat dan eigenlijk doen met de uitdagingen?
    Loten voor wie wint of zo?


    Nee, ik wil een soort van opdracht doen, want zo'n date moet je verdienen. Alleen qua tijd en hoe en wat, daar moet ik nog over nadenken.

    Ben benieuwd!


    Do what you love, love what you do

    Waarom schrijf je bijv. niet in het speeltopic ineens in het rood de uitdaging en dan vorm jij of wij zelf koppels en die leveren we dan per PB in. En wie het het beste heeft uitgevoerd of de antwoorden goed heeft wint.

    Of individueel kan ook natuurlijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    Waarom schrijf je bijv. niet in het speeltopic ineens in het rood de uitdaging en dan vorm jij of wij zelf koppels en die leveren we dan per PB in. En wie het het beste heeft uitgevoerd of de antwoorden goed heeft wint.

    Of individueel kan ook natuurlijk.


    Zoiets zat ik ook aan te denken.

    Dan heb je:
    De uitdaging - Koppels maken jullie/ ik en dan leveren jullie iets in via PM en dan maak ik de uitslag bekend
    De date - Deze wordt gewoon via het speeltopic gedaan
    Op wie jullie stemmen voor de truth booth - Of via PM of via speeltopic
    Uitslag Truthbooth - Speeltopic
    Daarnaast wordt de ceremonie ook via het speeltopic gedaan.

    Wel ga ik nog iets regelen van hoe en wat en wanneer je iets moet inleveren.

    Maar bij de ceremonie en uitslag zit je toch ook weer met een uur, en ik denk ook niet dat dan iedereen kan


    Do what you love, love what you do

    Hinrisath schreef:
    (...)

    Zoiets zat ik ook aan te denken.

    Dan heb je:
    De uitdaging - Koppels maken jullie/ ik en dan leveren jullie iets in via PM en dan maak ik de uitslag bekend
    De date - Deze wordt gewoon via het speeltopic gedaan
    Op wie jullie stemmen voor de truth booth - Of via PM of via speeltopic
    Uitslag Truthbooth - Speeltopic
    Daarnaast wordt de ceremonie ook via het speeltopic gedaan.

    Wel ga ik nog iets regelen van hoe en wat en wanneer je iets moet inleveren.


    Dit klinkt goed (:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    NiamLoveYu schreef:
    Maar bij de ceremonie en uitslag zit je toch ook weer met een uur, en ik denk ook niet dat dan iedereen kan


    Daar heb je wel een punt mee!
    De date en de gesprekken rondom het huis die zullen sowieso in het speeltopic gespeeld worden.
    De ceremonie uitslag die zal ik zelf ook wel plaatsen.
    Alleen dan heb je ook nog de koppels die iedereen moet maken voor de ceremonie, of die via PM of het speeltopic gedaan moeten worden zal worden beslist of de mensen hebben of niet.

    Okay, klinkt beter


    Do what you love, love what you do

    Je kan ook gewoon doen dat het de koppels,zijn die bij de ceremonie worden gekozen?
    En dat later, na ongeveer 5 ceremonies of zo, de winnaar kan kiezen. Dat was volgens mij in bet programma ook zo.

    Floreale schreef:
    Je kan ook gewoon doen dat het de koppels,zijn die bij de ceremonie worden gekozen?
    En dat later, na ongeveer 5 ceremonies of zo, de winnaar kan kiezen. Dat was volgens mij in bet programma ook zo.


    Zo ging dat niet in het programma.
    Koppels mochten zelf gekozen iedere ceremonie en bij de uitdaging mochten ook zelf de koppels gekozen worden. Van de winnaars van de uitdaging zal er 1 koppel naar de truth booth gaan en dan daarna de ceremonie.

    Wanneer denk je dat we zullen beginnen?


    Do what you love, love what you do

    Is het toegestaan dat er een tweeling wordt gespeeld door twee mensen? Dat de een de ene helft speelt en de andere de tweede helft?


    That is a perfect copy of reality.

    Author schreef:
    Is het toegestaan dat er een tweeling wordt gespeeld door twee mensen? Dat de een de ene helft speelt en de andere de tweede helft?


    Dat kan! Alleen de rollen zijn al vast en het begint pas als ik alle lijstjes heb van iedereen en de rollen allemaal af zijn ( Zal wel morgen zijn)
    Dan kan ik de perfecte matches uitkiezen en dan kan het spel begonnen worden ;)

    Ik ga morgen mijn rol maken! Maar eerst moet ik nog wel even werken dus ik ga hem die avond zeker posten!


    Rise and rise again until lambs become lions