• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.



    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mocht iemand een "relatie" met mijn personage willen dan kan dat ook (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    haha ja hoor is goed! Mijn personage is ook zo, neutraal en helpt iedereen die daar om vraagt of genoeg betaald voor zijn wapens xD

    @Kairos: haha oke

    @Caelia: wat voor personage heb je?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 21:29 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    haha ja hoor is goed! Mijn personage is ook zo, neutraal en helpt iedereen die daar om vraagt of genoeg betaald voor zijn wapens xD

    @Kairos: haha oke

    @Caelia: wat voor personage heb je?


    Een Woud-Elf, halfling.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 21:34 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Foutje.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 21:34 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oké, ik heb een ietsiepietsie klein probleempje. Ik had een duidelijk beeld in mijn hoofd, maar nu ik alles nog een keer uitwerk (landschap, uiterlijk, e.d.) ben ik op iets gestuit. Dat is namelijk dat de zand- en woudelf op elkaar vind lijken, waardoor ik in gedachten had de woudelf krachten van de lucht te laten krijgen.

    Anyhoo -- ik ben ermee bezig, en als het vandaag niet komt, zeg ik alvast sorry ^^.
    Dergelijke dingen zoals character sheets lezen, vragen beantwoorden etc komt dus ook later.

    Wanneer iemand een verbintenis (positief als zowel negatief) met mijn personage wil, please say so!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Misschien heb ik er over heen gelezen, maar wat voor soort elven zijn er allemaal?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vroeg me af hoe ik me voor moet stellen hoe alles er uit ziet. Het jaartal roept om futurisme, maar de magie e.d. doet me meer denken aan de middeleeuwen, iig iets voor de 18e eeuw.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dit heb ik tot nu toe:

    Landscape Tacia – Images:
    O1
    O2
    O3 [Maar dan groter natuurlijk. Het is zo lastig zoeken. . .]
    O4

    Dit teken krijgt elke aarde-elf op zijn / haar gezicht:



          Woudelven is een teruggetrokken ras, wonend in bossen en bergen. Ze zijn door de andere elven vaak onstuimig genoemd, omdat ze dit niet verwacht hadden – alhoewel ze nog altijd regelmatig de kalmte zelf zijn. Zoals de wind.
          Waterelven hebben een melkbleke huid en – over het algemeen – is hun haarkleur lichtkleurig. Ze kunnen onder water ademhalen, maar een halfling moet om de zoveel tijd omhoog door gebrek aan zuurstof.

    Landscape Sotan –
    O1 [Zo ziet de herberg eruit.]
    O2 [begin van het bos.]
    O3 [Middenin het bos, ook al was het niet precies wat ik zocht.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kairos schreef:
    Misschien heb ik er over heen gelezen, maar wat voor soort elven zijn er allemaal?

    Het gaat voornamelijk om de woud-, zand-, en waterelven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh geweldig! En als je plaatjes zoekt, op deviantart.com zitten veel creatieve mensen. Ergens heb je ook de zoekoptie landscapes bij digitale werken ofzo. Ik wil morgen anders nog wel ff kijken als je het niet vindt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heb je toevallig ook iets waardoor we een beeld kunnen krijgen van Aelley?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    BastiIIe schreef:
    Oh geweldig! En als je plaatjes zoekt, op deviantart.com zitten veel creatieve mensen. Ergens heb je ook de zoekoptie landscapes bij digitale werken ofzo. Ik wil morgen anders nog wel ff kijken als je het niet vindt.

    Graag zelfs! Echt, het werkt niet mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil hierbij even Vinnie Woolston faceclaimen.


    Hiraeth schreef:
    (...)
    Het gaat voornamelijk om de woud-, zand-, en waterelven.


    Hmm, okay, dan wordt 't een waterelf ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haha geen probleem. Ik probeer morgenvroeg wel even wat en pb het je dan (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.