• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.



    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    BastiIIe schreef:
    Haha dat plaatje. Ik heb nog moeite met het omschrijven, maar mijn chicka wordt vooral heel zorgzaam, chaotisch en een tikkeltje gek.
    Mijn dude wil ik echt een vent maken, als ik het doe, doe ik het ook goed. Beetje ruig, beetje gentleman. You'll see -wbw-

    Je weet dat Jasmine (mijn personage) een verbintenis met hem heeft dan hé. . . Ik heb recht op deze informatie, haha. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Damn ik ben echt benieuwd!! :o


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ik ben al nieuwsgierig van mezelf, nu nog meer haha! al is mijn personage erg verlegen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    ik ben al nieuwsgierig van mezelf, nu nog meer haha! al is mijn personage erg verlegen.


    hehe ik ben ook heeeeel nieuwsgierig aangelegd XD haha dat is toch schattig :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Je weet dat Jasmine (mijn personage) een verbintenis met hem heeft dan hé. . . Ik heb recht op deze informatie, haha. :Y)


    Haha sorry, ik ga het niet kort kunnen beschrijven. Het speelt zich btw af in Alley he? Hij verdient iig oa de kost met dat vechten en dan moet ik er nog een geschikte job naast vinden. Ergens behoefte aan? Iemand die magische dingen verkooopt of spullen voor wezens zoals zadels?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)
    Haha sorry, ik ga het niet kort kunnen beschrijven. Het speelt zich btw af in Alley he? Hij verdient iig oa de kost met dat vechten en dan moet ik er nog een geschikte job naast vinden. Ergens behoefte aan? Iemand die magische dingen verkooopt of spullen voor wezens zoals zadels?

    Ja, het speelt zich af in Aelley, dus het is sowieso handig wanneer iedereen daar naartoe is gereisd. Er is daar een arena waar mensen vechten voor het amusement (maar vanzelfsprekend winnen ze wel wat geld), dus dat kan -- en er bestaan zwarte markten, waar je bijvoorbeeld duistere / originele wapens e.d. kan halen. Eh . . ik ga maar wat opnoemen hoor. Bartender, Drakenverzorger, Wachter (voor bescherming van Aelley staat er een grote muur om), Arts, alleen hij kan bijvoorbeeld ook een trainer zijn. Dat hij individuen leert vechten, of (wanneer hij deels magisch is) magie-training.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik had twee vraagjes; ik heb eindelijk, na lang zoeken, een foto gevonden die een beetje voldoet aan het beeld wat ik in mijn hoofd heb van mijn personage. Alleen ik las dat woud-elven bruine haren en ogen hebben van nature, de vrouw op het plaatje wat ik heb heeft blauwe ogen, is dat heel erg? Misschien een stomme vraag, maar wil het toch even zeker weten.
    En ik weet niet zo goed wat ik haar specialiteit moet laten zijn..?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Ja, het speelt zich af in Aelley, dus het is sowieso handig wanneer iedereen daar naartoe is gereisd. Er is daar een arena waar mensen vechten voor het amusement (maar vanzelfsprekend winnen ze wel wat geld), dus dat kan -- en er bestaan zwarte markten, waar je bijvoorbeeld duistere / originele wapens e.d. kan halen. Eh . . ik ga maar wat opnoemen hoor. Bartender, Drakenverzorger, Wachter (voor bescherming van Aelley staat er een grote muur om), Arts, alleen hij kan bijvoorbeeld ook een trainer zijn. Dat hij individuen leert vechten, of (wanneer hij deels magisch is) magie-training.


    Oeh, draken! Ik dacht dat, dat too much zou zijn, maar top! Hier kan ik zeker wat mee (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)
    Oeh, draken! Ik dacht dat, dat too much zou zijn, maar top! Hier kan ik zeker wat mee (:

    Nee joh! Draken horen erbij, zo is het ook leuker. Nu ben ik overigens al helemaal nieuwsgierig ernaar!

    @ Caelia: Hm, jawel, het is prima -- maar zou je dan erbij willen zetten dat haar ogen enkele groene spikkels hebben? :]
    Morgen zal ik de informatie over machten van de elven online plaatsen, want zo meteen duik ik mijn bed al in. Specialiteit hoeft trouwens niet bij de kracht te passen, als je maar wel let op de soort van de elf.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 0:41 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Nee joh! Draken horen erbij, zo is het ook leuker. Nu ben ik overigens al helemaal nieuwsgierig ernaar!

    @ Caelia: Hm, jawel, het is prima -- maar zou je dan erbij willen zetten dat haar ogen enkele groene spikkels hebben? :]
    Morgen zal ik de informatie over machten van de elven online plaatsen, want zo meteen duik ik mijn bed al in. Specialiteit hoeft trouwens niet bij de kracht te passen, als je maar wel let op de soort van de elf.


    Dankjewel, en ja is goed. Ik zal het erbij zetten.
    Heb mijn rol alvast gedeeltelijk geplaatst, maar die moet nog wel verder uitgebreid en aangevuld worden. Ik wacht met haar specialiteit nog wel even totdat jij de verdere informatie hebt geplaatst (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb een vraagje. Komen de Rueri ook van een bepaalde plek of mag je dat gewoon kiezen? Ik ben nogal verward bij het hele afkomstgedoe. :')


    help

    #FotoStruggles

    01 Rachel Bilson
    02 Deborah Ann Woll 02B
    03 Caitlin Stasey
    04 Random blondje
    05 Random brunette
    Of is het allemaal flut? Het moet beetje passen bij: Zorgzaam, lichtelijk chaotisch en gek (cat)
    (Man, ik heb heel lang zitten twijfelen om niet zo een extravagant iemand te maken haha)

    Kerels komen later :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik stem 3 of 5


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jace wordt misschien nog aangepast (;


    Oh my god!! Hij is zooo sexy!! Wie the fuck is dat model want my god!!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †