• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.



    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Paracosm schreef:
    Ik wil hierbij even Vinnie Woolston faceclaimen.

    Je bent er dus over uitgekomen dat hij het toch wordt? :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sigil schreef:
    Heb je toevallig ook iets waardoor we een beeld kunnen krijgen van Aelley?

    Ik heb net de hele tijd alleen al gezocht naar dat, ik ga morgen verder.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb even verder gezocht, omdat ik niet kon slapen, en:
    Faerlyn landscape --
    O1
    O2 [Herberg van Faerlyn]
    O3
    O4

    Azoskad Landscape --
    O1
    O2
    O3

    Sotan Landscape --
    De stad.

    Aelley Landscape --
    O1
    O2
    De weg naar het kasteel.
    Deze stad, maar niet helemaal. .
    Beetje vaag, maar de Inn dus.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bastille, als je wil kunnen jouw personage en de mijne ook vrienden/goede vrienden zijn?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    MT


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Jongens, waar halen jullie eigenlijk altijd foto's vandaan? Gewoon beroemdheden oid? (Weheartit en deviantart ken ik al)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Weheart it :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    BastiIIe schreef:
    Jongens, waar halen jullie eigenlijk altijd foto's vandaan? Gewoon beroemdheden oid? (Weheartit en deviantart ken ik al)


    Meestal modellen welke ik tegen ben gekomen op weheartit of welke ik van vrienden heb 'gekregen' –– personen op weheartit blijven voorbij komen, dus schuif die niet meteen af (:


    Oh echt? meestal vond ik op weheartit dan één foto van iemand en dat was het dan ook, daarom vond ik dat nooit zo fijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zoek meestal gewoon op tumblr of google :p de foto van mijn personage is ook een beroemdheid namelijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik zoek meestal gewoon op tumblr of google :p de foto van mijn personage is ook een beroemdheid namelijk.


    Ah, ja. Hij speelt in 'The house at the end of the street' met Jennifer Lawrence. Ik herkende hem al :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Coombs schreef:
    (...)

    Ah, ja. Hij speelt in 'The house at the end of the street' met Jennifer Lawrence. Ik herkende hem al :')


    Haha ja klopt! en ook in The Pacifier en Bates Motel :3. Kan er niks aan doen hij is só adorable :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [M.T.]


    A girl who wonders.

    Bastille had je me vraag gelezen? :')


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ohja haha sorry, is goed hoor! En zeg maar Simone als je dat kan onthouden :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.