• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.



    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Google is your best friend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ Bastille: 1 ofwel 2.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Bastille, ik ga voor 1, 2 of 3 ik kan (ook) niet kiezen :$
    Aan mij heb je ook veel xD


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Hmm aangezien meerdere mensen voor 2 of 3 gaan zou ik daar tussen kiezen :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Tolkien schreef:
    Ik heb een vraagje. Komen de Rueri ook van een bepaalde plek of mag je dat gewoon kiezen? Ik ben nogal verward bij het hele afkomstgedoe. :')


    help

    Haha, precies die ik id dacht. Ik ga denk ik voor 02. En jongens, hier het resultaat van mijn eerste manhunt:
    01 II 02 II 03 II 04 II 05 II 06 II 07 II 08 II 09
    Niet slecht hè? (;

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 20:40 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Haha, precies die ik id dacht. Ik ga denk ik voor 02. En jongens, hier het resultaat van mijn eerste manhunt:
    [url=http://data1.whicdn.com/images/115880933/large.jpg[]01[/url] II 02 II 03 II 04 II 05 II 06 II 07 II 08 II 09
    Niet slecht hè? (;


    nummer 1 doet het niet :s maar nummer 5 is erg lekker :P


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Tolkien schreef:
    Ik heb een vraagje. Komen de Rueri ook van een bepaalde plek of mag je dat gewoon kiezen? Ik ben nogal verward bij het hele afkomstgedoe. :')

    O, mijn excuses, ik las je vraag en was het toen volkomen vergeten. Soms schaam ik me voor mijn geheugen. :'D.
    Wanneer je Rueri een mens is, komt deze van Aelley, maar je kunt natuurlijk wel doen dat diegene een reiziger is en zodoende veel op andere plekken verblijft. Het is trouwens niet erg om er wat langer over te doen, geen probleem -- aangezien ik anderen eveneens uitstel heb gegeven.

    @ MissVendetta: Ik weet niet of je mijn opmerkingen gelezen hebt, maar je hebt enkele dingen alsnog niet veranderd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    BastiIIe schreef:
    Haha, precies die ik id dacht. Ik ga denk ik voor 02. En jongens, hier het resultaat van mijn eerste manhunt:
    01 II 02 II 03 II 04 II 05 II 06 II 07 II 08 II 09
    Niet slecht hè? (;

    O3, O3, O3! Without a doubt -- ik kwam bij dat plaatje aan en toen had ik al geen zin om verder te gaan. Die tatoeages is enkel een heel groot pluspunt haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    O, mijn excuses, ik las je vraag en was het toen volkomen vergeten. Soms schaam ik me voor mijn geheugen. :'D.
    Wanneer je Rueri een mens is, komt deze van Aelley, maar je kunt natuurlijk wel doen dat diegene een reiziger is en zodoende veel op andere plekken verblijft. Het is trouwens niet erg om er wat langer over te doen, geen probleem -- aangezien ik anderen eveneens uitstel heb gegeven.

    @ MissVendetta: Ik weet niet of je mijn opmerkingen gelezen hebt, maar je hebt enkele dingen alsnog niet veranderd.


    Nou ik ben elk puntje langs gegaan en heb het aangepast..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hiraeth schreef:
    (...)
    O3, O3, O3! Without a doubt -- ik kwam bij dat plaatje aan en toen had ik al geen zin om verder te gaan. Die tatoeages is enkel een heel groot pluspunt haha.


    9 heeft ook tattoeages en 1 en 2 zijn het minst van het rijtje :Y) maar ik vond 3 ook tof, maar 5 en 7 ook wel. We'll see. Ik ga morgen beginnen aan mijn personages.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)
    9 heeft ook tattoeages en 1 en 2 zijn het minst van het rijtje :Y) maar ik vond 3 ook tof, maar 5 en 7 ook wel. We'll see. Ik ga morgen beginnen aan mijn personages.

    Ja, ik zag het, dat waren ook pluspunten bij hun, maar. . . ;D.

    @ Caelia: Ik heb de charactersheet gelezen, en ik vind haar geweldig. Het plaatje dat je als haar uiterlijk hebt gekozen, kwam ik - bij het zoeken - ook meerdere malen tegen. Ik heb je erbij gezet alvast. :]
    O, en als je wil weten waarom ze dat hebben -- dat hoort simpelweg bij de woudelven, als een soort "herkenning".

    @ MissVendetta: Het karakter vind ik nog steeds een beetje bondig, maar prima.
    Daarbij, als ze een waterelf is, komt ze uit Faerlyn -- en niet Tacia. Dan moet je een woudelf zijn, en hun zijn een besloten groep elven.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 21:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maia, mag ik even zeggen, dat je geweldig bent en ik nu al plezier heb in de RPG ook al is deze nog niet begonnen. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Ja, ik zag het, dat waren ook pluspunten bij hun, maar. . . ;D.

    @ Caelia: Ik heb de charactersheet gelezen, en ik vind haar geweldig. Het plaatje dat je als haar uiterlijk hebt gekozen, kwam ik - bij het zoeken - ook meerdere malen tegen. Ik heb je erbij gezet alvast. :]
    O, en als je wil weten waarom ze dat hebben -- dat hoort simpelweg bij de woudelven, als een soort "herkenning".

    @ MissVendetta: Het karakter vind ik nog steeds een beetje bondig, maar prima.
    Daarbij, als ze een waterelf is, komt ze uit Faerlyn -- en niet Tacia. Dan moet je een woudelf zijn, en hun zijn een besloten groep elven.


    Dan zal ik het wel aanpassen. Alleen omdat er bij Tacia gewoon alleen Elven stond dacht ik gewoon alle soorten.. Maar dat zal wel weer aan mij liggen ofzo..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Ja, ik zag het, dat waren ook pluspunten bij hun, maar. . . ;D.

    @ Caelia: Ik heb de charactersheet gelezen, en ik vind haar geweldig. Het plaatje dat je als haar uiterlijk hebt gekozen, kwam ik - bij het zoeken - ook meerdere malen tegen. Ik heb je erbij gezet alvast. :]
    O, en als je wil weten waarom ze dat hebben -- dat hoort simpelweg bij de woudelven, als een soort "herkenning".

    @ MissVendetta: Het karakter vind ik nog steeds een beetje bondig, maar prima.
    Daarbij, als ze een waterelf is, komt ze uit Faerlyn -- en niet Tacia. Dan moet je een woudelf zijn, en hun zijn een besloten groep elven.


    Dan zal ik het wel aanpassen. Alleen omdat er bij Tacia gewoon alleen Elven stond dacht ik gewoon alle soorten.. Maar dat zal wel weer aan mij liggen ofzo..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †