• Crime Scene Investigation



    Het is zomer 2014 in Perth, een prachtig, aan het water gelegen stadje in Schotland. Het forensisch onderzoeksteam van de nightshift heeft werk zat, de criminaliteit lijkt zich alleen maar op te hopen. Vorige nacht is er een stel jongeren die aan het kamperen waren in een bos, stuk voor stuk vermoord. De verdachten zijn; de nogal boosaardige eigenaar van het bos, die altijd kwaad is op de jongeren omdat hij niet wil dat ze fikkie stoken op zijn terrein, maar die nu stug beweert niet thuis te zijn ten tijde van de moorden en een andere groep kampeerders, maar die daar aanwezig waren voor het filmen van een natuurfilm over de zeldzame vogels in dat bos. Zij hebben alleen nog geen motief. Tot nu toe een normale zaak, een als velen. Geruchten dat het spookt in dat bos vinden de meeste CSI’s lachwekkend. Zal het team deze zaak oplossen, net als vele anderen? En terwijl de telefoontjes binnenkomen van steeds nieuwe moorden en verdwijningen doen ze er alles aan deze zaken tot een goed einde te brengen.

    Personages:

    Teamleider


    Assistent team-leider
    Hinrisath

    CSI Rang 3
    Nog plaats voor een man
    Joshua ‘Josh’, 'Sherlock' Robin Thomson ~ Flitwick
    Sophia Isabel de Moreau ~ Enface
    Maddie Sophia Morrison ~ Hours
    - Man gereserveerd voor Karthus



    CSI Rang 2
    Voorlopig plaats voor drie vrouwen en twee mannen.
    Taylor Mary Livingston ~ CherrySmile
    Cameron Yorkwill ~ Sorridere


    Patholoog-anatoom
    Andrew Scott Sullivan ~ Kodaline

    Assistent patholoog-anatoom
    Elisabeth 'Lizzy' Franklin ~ Eunomia

    Labratten
    Katherine Abigail Raven McQueen ~ MissVendetta
    Joanna, ‘J’, Cattagan ~ Flitwick
    Rafael Julio 'Raf' Santos ~Kodaline


    Hoofd PPD (Peth’s Police Department)
    Plaats voor 1

    Mocht er nog vraag zijn naar een andere functie, kan dit altijd worden overlegd.

    Niet alle functies zullen worden ingevuld, er zal ook weinig tot geen vraag zijn naar enkele functies, maar ik heb ze er toch bij gezet.




    Invullijst
    Naam: (Voornaam, tweede/derde naam, Achternaam, Bijnaam.)
    Functie: (Welke functie heeft hij/zij in het CSI team?)
    Leeftijd: (denk realistisch, dus niet te jonge karakters! Ik weet dat iedereen gewend is om jonge personages te spelen, probeer om te schakelen)
    Geslacht:
    Innerlijk: (Probeer uitgebreid te vertellen hoe jouw personage is en hoe hij/zij zich gedraagt, denk ook aan bijv. hobby’s, geaardheid, automatismes, trekjes, irritante gewoontes, dingen waar ze niet tegen kunnen, noem maar op.)
    Uiterlijk: (Foto met uitleg van lengte, gezichtsvorm, ogen, haar, kleding, opvallende dingen, lenigheid, tattooages, littekens, enz.)
    Extra: Denk hierbij aan belangrijke dingen die in het verleden van je personage zijn gebeurt, familiekwalen, gewoon dingen die handig zijn om te weten (je personage wordt geïrriteerd als iemand zijn/haar bril afpakt, zoiets), kan goed zingen, leef je uit!

    Wees creatief, geen Mary Sues.




    Regels
    - Maximaal twee personages per persoon, maar ik wil geen verwaarlozing. Houd ook rekening met de wil van anderen.
    - Geen OOC ruzie’s in het topic. Die voer je maar lekker in een PB’tje
    - Geen besturing van andere personages. Alleen die van jezelf of na overleg van anderen.
    - Alleen ik open nieuw topic, behalve als ik anders heb aangegeven.
    - Ik zal een praattopic openen om te overleggen, zo kunnen we het speeltopic schoon houden.
    - Minimaal ong. 200 woorden per post. Ik wil het een beetje op niveau houden, dus ik hoop dat je een beetje ervaring hebt.
    - Het is altijd erg verwarrend als de een in de 3e persoon, en de ander in de 1e persoon schrijft. Ik prefereer 1e persoon, dus probeer dit aan te houden. Geef aan als je daar problemen mee hebt.
    - 16+ is toegestaan, maar ga mensen geen nachtmerries bezorgen.
    - Overleg kan natuurlijk altijd! Leve het praattopic (:
    - Probeer met iedereen om te gaan en niet na één dag als man en vrouw bij elkaar zitten en niks anders doen dan zoenen.
    - Ik sta altijd klaar voor vragen of ideeën.
    - Heb vooral heel veel plezier!


    Foto’s
    Er komen foto’s van de omgeving en hopelijk ook het lab e.d.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 16:52 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Zou ik assistent-teamleider morgen zijn?

    X

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 18:08 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    NVM

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 18:29 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded










    Naam: Andrew Scott Sullivan
    Functie: Patholoog Anatoom
    Leeftijd: 33. Andrew is geboren op St. Patrick's Day, 17 Maart
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Andrew is een man met veel verschillende gezichten en uitersten, die een voor een passen bij zijn emoties. Een kant van hem is vrolijk, opgetogen, lief en druk en is echt in voor alles en staat voor iedereen klaar. Het gekste is voor hem nog niet gek genoeg en zijn moed gaat tot ver voorbij wat gezond is voor een mens. Hij is druk, stuitert rond en is echt de clown van het stel die iedereen kan opvrolijken en doen lachen, hoe diep ze ook in de put zitten. Hij is er dan ook altijd als je hem als vriend nodig hebt of een luisterend oor of advies wil hebben, van deze hopeloze optimist. Dit is hij meestal rond zijn vrienden en bekenden, al is sinds het incident in zijn eerste jaar als Patholoog Anatoom dit ook een stuk minder geworden. Een andere kant van hem, de kant die niemand graag naar boven ziet komen, is zijn duistere kant. Als deze naar boven komt is hij de schrik van velen. Hij is dan koud, meedogenloos, kil, onbevreesd en heel erg wreed. Als deze kant naar boven komt kan degene die hem heeft doen verschijnen beter vluchten, want hij is echt in staat om je luchtpijp eruit te rijten met zijn blote handen. Hij is dan echt bloed link en je wil hem echt niet tegen je hebben in deze staat van doen. Een staat die naar boven komt als je zijn familie of vrienden iets aan doet, aan probeert te doen of überhaupt negatief geven doet. Ook als je negatief over zijn geboorteland of afkomst praat kan deze kant makkelijk naar boven komen. Als derde heb je de hopeloze romanticus. Deze kant van Andrew komt maar weinig naar buiten. Eigenlijk alleen als hij alleen is en verliefd wordt het duidelijk in zijn schrijven. Zijn verliefdheid echt uiten heeft hij namelijk erg veel problemen en moeite mee. Hij durft het eigenlijk niet zo goed. Hoe moedig hij ook lijkt bij zijn vrienden en hoe stoer en onbevreesd hij ook lijkt als hij ze beschermt, zo bang is hij eigenlijk voor afwijzingen, waardoor hij zijn liefde alleen echt durft te tonen door poëzie en short stories. Als laatste heb je de kant die de meeste mensen het vaakst zien: De neutrale behulpzame onleesbare grijze muis. Hij velt eigenlijk geen oordelen over anderen, voor hij hun verhaal heeft gehoord, houd zich vaak ook afzijdig, zeker tegenover vreemden, om eerst hun verhaal te horen en dieper in hun hoofd te kunnen kijken, naar hun motieven, gedachtes en gevoelens, voor hij echt iets zegt of doet. Vaak lijkt hij hierdoor verlegen, maar eigenlijk is hij gewoon stil, omdat hij weinig zinnigs te zeggen heeft en niet zo houd van de kletskous uithangen als hij niets te zeggen heeft over een onderwerp. Vaak zit hij ook gewoon te dromen, dromen over later, dromen over zijn leven, dromen over andere werelden, waar hij dan verder over schrijft in zijn haast onleesbare handschrift in het Iers in het kleine schrijfblokje wat hij altijd bij zich heeft. Dat is ook echt wat Andrew het liefste doet in zijn vrije tijd: schrijven, al is dat soms wat lastig en is dit weer een gevalletje van schijnbare moed, omdat hij nogsteeds niet een van zijn uitgetypte manuscripten aan iemand laten lezen uit de angst om compleet de grond in geboord te worden. Onder al deze langen zit namelijk een best onzeker jongetje, wat zijn ware gevoelens grotendeels flink weet te onderdrukken tot hij ze eruit kan laten op de pagina's van zijn schrijfblokje of over de toetsen van zijn typmachine. Toch zal hij altijd klaar staan als iemand echt hulp nodig heeft, of hij ze nou kent of niet. Hij valt niet snel op en houd zich erg op de achtergrond terwijl hij in stilte zijn werk doet en zijn leven leeft. Dit stille, haast mysterieuze gedrag is ook veel erger geworden sinds het incident.
    Uiterlijk: Andrew is een licht gespierde, toch magere, man met een bleke huid. Hij is zo'n 1,80 lang en nou niet heel erg intimiderend, meestal niet in elk geval. Hij heeft donkerbruin haar, wat eigenlijk altijd met wat wax omhoog gekamd staat, en ogen die een combinatie zijn van grijs, groen en blauw. De kleur die overheerst in zijn ogen hangt af van het licht. Zijn hele gezicht is heel erg sprekend, maar vooral zijn ogen. De ogen worden wel eens de poorten naar de ziel genoemd, en voor Andrew is dit zeker waar. Ze kunnen zowel je een beeld geven van de 7e hemel als van de diepste krochten van de hel en alles ertussenin. Dit is ook een reden waarom hij mensen nooit erg graag aankijkt, omdat hoe goed zijn pokerface ook is, zijn ogen verraden hem altijd. Meestal loopt Andrew rond met een nonchalant stoppelbaardje, gewoon omdat hij veels te lui is om zichzelf te scheren. Ook in de rest van zijn uiterlijk houd hij van simpel en niet tijdrovend. Hij draagt in zijn vrije tijd bijna altijd dezelfde legerkistjes met erboven een strakke broek en een veels te grote trui of een wijd t-shirt, wat ervoor zorgt dat hij nog dunner lijkt dan hij al is. Dit draagt hij ook onder zijn werkkleren. Als hij al een bloesje voor je aantrekt over een van zijn t-shirts heen, kan je jezelf al als heel bijzonder rekenen, laat staan als hij echt op net voor je gaat. Andrew spreekt nogsteeds met een zwaar Iers accent en is hier trots op. Als je hem dus ooit vraagt normaal te praten heb je, weer, een probleem. Ook schrijft hij zijn notities vaak in het Iers, die hij later in het Engels moet vertalen voor het rapport wat hij en zijn assistent moeten opstellen. Door een gebeurtenis tijdens zijn eerste jaar als Patholoog Anatoom is Andrew volledig verlamd geraakt aan een van zijn benen en aan de ander is hij mank. Staan kan hij nog, maar niet voor lange tijden en hij doet de meeste dingen dan ook zittend in een rolstoel. Hij vind dit verschrikkelijk, niet alleen omdat hij ervoor erg sportief was, en loopt ook liever op krukken, maar dat werkt niet als je allebei je handen vrij moet hebben. Over het incident zelf wil hij het niet hebben, nooit, al heeft het duidelijk zijn sporen nagelaten, en niet alleen op zijn uiterlijk. Ook heeft Andrew een bril die hij eigenlijk alleen op heeft tijdens zijn werk in het mortuarium en als hij iets moet lezen, anders loopt hij liever zonder rond. Hij draagt altijd een kettinkje om zijn nek met een vredesduifje, een klavertje vier en een kruisje eraan. Deze heeft hij van zijn moeder gekregen toen hij een klein kindje was en hij heeft hem nog geen dag van zijn leven niet gedragen.
    Extra: Andrew is geboren als middelste in een katholiek gezin met 5 kinderen in de Ierse Hooglanden. Hij heeft nog 2 oudere broertje en twee jongere zusjes, over wie hij allemaal erg beschermend is. Zijn jeugd was redelijk rustig en zorgeloos. Wel was al van een jonge leeftijd duidelijk dat hij erg beschermend was over zijn jongere zusjes. Dit was zo erg, dat ondanks dat hij normaal een stil en rustig kind was, dat eigenlijk alleen druk en maf was rond de enkele vrienden die hij had, hij flinke rellen schopte als iemand ook maar een van zijn jongere zusjes dreigde te duwen. Dit is alleen maar erger geworden toen zijn zusjes ouder werden, zeker ook toen ze begonnen te daten, want geen enkele jongen was in zijn ogen goed genoeg voor ze. Dit heeft in hun tienerjaren nog voor flink wat heibel in huize Sullivan gezorgd. Inmiddels is Andrew de enige nog zonder vaste partner, al heeft hij sinds het incident alle hoop opgegeven, want zeg nou zelf, wie wil een relatie met een man die nog geen stap kan zetten zonder krukken of een rolstoel. Op school was Andrew altijd een van de minst opvallende kinderen in de klas. Hij leek altijd netjes mee te doen en was erg leergierig en nieuwsgierig, maar droomde ook vaak weg en schreef vaak hele andere dingen op dan eigenlijk de bedoeling waren. Hij had een paar goede vrienden, waarmee hij erg close was en de gekste streken uithaalde, maar dat was eigenlijk altijd buiten school en in de pauzes. Dit groeide verder en ook op de middelbare school waren de 2 jongens en het meisje onafscheidelijk. Inmiddels zijn zijn twee beste vrienden, Steve en Peggy, getrouwd en is hij nog alleen, al spreekt hij ze nog vaak. Beiden zitten ze in het leger en Andrew heeft een opleiding gedaan tot Patholoog Anatoom, gewoon omdat hij niets wist. Ja, hij wilde vanaf een jonge leeftijd schrijver worden, maar hij wilde ook zelfstandig kunnen leven en dat gaat niet als arm schrijvertje wat z'n boeken niet aan wie dan ook durft te laten lezen. Tijdens zijn opleiding begon hij in dit mortuarium stage te lopen, bij de vorige, toen bijna pensioenwaardige, Patholoog Anatoom. Toen hij afstudeerde wilde zij graag met pensioen, dus toen nam hij het heel dankbaar van haar over na een jaar. Inmiddels is hij heel blij met zijn keuze en voelt zich helemaal op zijn plek, ondanks het incident en het feit dat hij ver van zijn familie is. Met de feestdagen gaat hij altijd terug naar Ierland, net als met St. Patrick's Day.
    En nu het incident: In Andrew's eerste jaar als Patholoog Anatoom werkte hij aan een zaak van een seriemoordenaar, die eerst zijn slachtoffers kidnapte, vasthield en met de dag een stukje kreupeler maakte, tot ze ofwel doodgingen aan bloedvergifteging door ontstoken wonden, ofwel levend door maden werden verslonden, ofwel doodbloedden, ofwel hem smeekten er een einde aan te maken. Hij had net alle stukjes bij elkaar op losse briefjes, toen hij zelf tijdens het hardlopen werd ontvoerd. Hij werd gedwongen om uren te lopen met zijn handen achter zijn rug vastgemaakt met een industrieel tie-reepje. Uiteindelijk werd hij achtergelaten met 1 flesje water in de Schotse Hooglanden. Om er zeker van de zijn dat hij niet zou weglopen schoot de man hem een aantal keer in zijn ene been, zodat die echt onbruikbaar was en een helse pijn met zich mee bracht. Elke dag kwam de ontvoerder terug met een flesje water om te kijken of hij er nog was. Toen, na een week, stak de man in zijn tweede been. Omdat Andrew al zo lang weg was van werk was er een grootschalige zoekactie naar hem begonnen. Zo werd hij dan ook, na anderhalve week, gevonden: Uitgemergeld, met twee mishandelde benen, diepe sneeën in zijn polsen van het tie-reepje en uitdrogingsverschijnselen. In het ziekenhuis konden ze het meeste van hem oplappen, terwijl de politie de serie moordenaar, die nu eindelijk een gezicht had, konden opsporen en opsluiten. Toch was de infectie in zijn ene been te groot om hem ooit nog te kunnen gebruiken. Ze konden zijn been redden, maar de zenuwcellen waren zo erg aangetast, dat hij tot en met zijn heup niets meer voelt of kan aansturen. Zijn andere been was het ergste dat een spier compleet was afgescheurd en gaan ontsteken. Hier heeft hij lang fysiotherapie voor gehad, maar het is nooit meer helemaal goed gekomen. De littekens staan nog op zijn benen en zijn polsen, wat een dagelijkse herrindering voor hem is aan de verschrikkingen die hij die anderhalve week in zijn eentje in een van de meest onherbergzame gebieden in Schotland heeft meegemaakt. Hij is hierdoor ook nog meer op zichzelf geworden, zijn vertrouwen is vermindert en hij is schichtiger geworden dan hij was. Toch is het geen keer door zijn hoofd gegaan om zijn baan op te geven en terug te gaan naar Ierland, hoe verschrikkelijk hij het leven als kreupele ook vind.
    Er is een ding wat je rond Andrew niet moet doen en dat is medelijden tonen met zijn situatie of hem helpen. Hij wil geen hulp of medelijden. Hij vind het al verschrikkelijk genoeg dat zijn leven is ingeperkt door twee nutteloze benen en dan helpt het niet als anderen ook nog eens je met je neus op de feiten drukken door te helpen of medelijden te tonen. Hij staat erom bekent om iedereen die dat doet ofwel hard aan te rijden ofwel hard te slaan met een kruk. Gelukkig is zijn Mortuarium wel zo afgesteld dat alles voor hem toegankelijk is met ofwel zijn rolstoel ofwel zijn krukken en dat hij zonder hulp alles kan doen en overal bij kan. Zo is de snijtafel afstelbaar dat hij overal al zittend bij kan, hangen de intrsumenten vrij laag en staan er geen stoelen bij buro's etc, zodat hij daar ook gewoon bij kan. Als hij het echt niet zelf kan zal hij om hulp vragen, maar dit zal nooit snel gebeuren, maar o we, als je hem helpt voor hij het vraagt.
    Andrew woont op zichzelf in een klein appartementje op de bovenste verdieping van een hoge flat in het stadscentrum. Hier heeft hij altijd al gewoond sinds hij in Schotland is. Elke dag neemt hij nogsteeds dezelfde route, al neemt hij niet meer de trap, maar de lift, naar zijn werk, waar hij ook weer de lift neemt naar het Mortuarium via de koffiekamer. Hij tennist ook nogsteeds, al is het nu rolstoeltennis. toch is hij na een overgangstijd waarin hij erg moest wennen, best goed in geworden.
    Het enige positieve wat hij aan zijn kreupelheid vind is dat hij zijn notitieblok op zijn schoot kan leggen in plaats van steeds heen en weer te moeten lopen naar zijn bureau, maar dat weegt niet op tegen alle negatieve punten.

    Zoiets?

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 21:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Dat is Jefferson, of te wel de madhatter? ^^ <3<3<3<3<3<3<3
    Of ik moet me gruwelijk vergissen. Of je kijkt geen Once Upon A Time


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Eunomia schreef:
    Dat is Jefferson, of te wel de madhatter? ^^ <3<3<3<3<3<3<3
    Of ik moet me gruwelijk vergissen. Of je kijkt geen Once Upon A Time
    Sebastian Stan (cat)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nope, maar wel Marvel films;)


    Bowties were never Cooler

    Mascot schreef:
    (...)Sebastian Stan (cat)


    Jaaaaa,die!!!!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Hij is awesome!!!


    Bowties were never Cooler

    Mensen ik wil GEEN Sebastian Stan. Echt niet. Ik wilde hem eerst zelf, maar ongeveer 99% van alle Seb fans op Q zijn ze pas na Winter Soldier fan van hem en om bepaalde redenen kan ik daar niet tegen. Dus ik, Sebastian fan al vele jaren, verbied Sebastian omdat ik daar bepaalde redenen voor heb. Als je daar problemen mee hebt, sorry, maar ik ga hier niet over twijfelen.
    je hoeft het niet te snappen


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    Mensen ik wil GEEN Sebastian Stan. Echt niet. Ik wilde hem eerst zelf, maar ongeveer 99% van alle Seb fans op Q zijn ze pas na Winter Soldier fan van hem en om bepaalde redenen kan ik daar niet tegen. Dus ik, Sebastian fan al vele jaren, verbied Sebastian omdat ik daar bepaalde redenen voor heb. Als je daar problemen mee hebt, sorry, maar ik ga hier niet over twijfelen.
    je hoeft het niet te snappen


    Het spijt me, maar ik vind het nogal belachelijk dat je een bepaalde faceclaim verbiedt omdat jij daar op de een of andere manier niet tegen kan. Het zou niet eerlijk zijn als iedereen allerlei faceclaims ging verbieden, omdat men ze niet leuk vind of er niet tegen kan dat mensen fan van hen zijn geworden na een bepaalde film of serie. Mijn excuses als ik nu heel aanvallend overkom, maar ik vind dit niet eerlijk.
    + Je wilde hem zelf ook eerst nemen. Waarom mag zij hem dan niet claimen?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 11:17 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Inderdaad, dat wat Videnda zegt. Voor hetzelfde geld ken je hem ergens anders van, zoals ik.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik wil een patholoog-anatoom reserveren als het kan :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oke houd Seb. Er wordt toch niet naar me geluisterd, ookal heb ik deze RPG opgezet. Ik bedoel ik regel alles met jullie enzo, ik overleg en vraag van alles en dan vraag ik één ding van jullie en dan is het gelijk niet te doen (': Is nogal raar, maar oké. Ik ga hem heel snel verwarren met mijn eigen personage van een andere RPG buiten quizlet om, dat is waarschijnlijk het grootste probleem, maar als je Sebastian wil houden, moet dat dan maar zo. Ik heb ook echt de macht en sterkte van een dronken aardbei, jemig.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 12:38 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    MissVendetta schreef:
    Ik wil een patholoog-anatoom reserveren als het kan :3


    De Pathaloog-anatoom is al gereserveer, sorry :[ Ik ga nu alle reserveringen er in zetten want dat ging helemaal mis gister, dus ik hoop dat het deze keer wel lukt. Sorry! Je kan nog wel uit andere personages kiezen hoor!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel