• Crime Scene Investigation



    Het is zomer 2014 in Perth, een prachtig, aan het water gelegen stadje in Schotland. Het forensisch onderzoeksteam van de nightshift heeft werk zat, de criminaliteit lijkt zich alleen maar op te hopen. Vorige nacht is er een stel jongeren die aan het kamperen waren in een bos, stuk voor stuk vermoord. De verdachten zijn; de nogal boosaardige eigenaar van het bos, die altijd kwaad is op de jongeren omdat hij niet wil dat ze fikkie stoken op zijn terrein, maar die nu stug beweert niet thuis te zijn ten tijde van de moorden en een andere groep kampeerders, maar die daar aanwezig waren voor het filmen van een natuurfilm over de zeldzame vogels in dat bos. Zij hebben alleen nog geen motief. Tot nu toe een normale zaak, een als velen. Geruchten dat het spookt in dat bos vinden de meeste CSI’s lachwekkend. Zal het team deze zaak oplossen, net als vele anderen? En terwijl de telefoontjes binnenkomen van steeds nieuwe moorden en verdwijningen doen ze er alles aan deze zaken tot een goed einde te brengen.

    Personages:

    Teamleider


    Assistent team-leider
    Hinrisath

    CSI Rang 3
    Nog plaats voor een man
    Joshua ‘Josh’, 'Sherlock' Robin Thomson ~ Flitwick
    Sophia Isabel de Moreau ~ Enface
    Maddie Sophia Morrison ~ Hours
    - Man gereserveerd voor Karthus



    CSI Rang 2
    Voorlopig plaats voor drie vrouwen en twee mannen.
    Taylor Mary Livingston ~ CherrySmile
    Cameron Yorkwill ~ Sorridere


    Patholoog-anatoom
    Andrew Scott Sullivan ~ Kodaline

    Assistent patholoog-anatoom
    Elisabeth 'Lizzy' Franklin ~ Eunomia

    Labratten
    Katherine Abigail Raven McQueen ~ MissVendetta
    Joanna, ‘J’, Cattagan ~ Flitwick
    Rafael Julio 'Raf' Santos ~Kodaline


    Hoofd PPD (Peth’s Police Department)
    Plaats voor 1

    Mocht er nog vraag zijn naar een andere functie, kan dit altijd worden overlegd.

    Niet alle functies zullen worden ingevuld, er zal ook weinig tot geen vraag zijn naar enkele functies, maar ik heb ze er toch bij gezet.




    Invullijst
    Naam: (Voornaam, tweede/derde naam, Achternaam, Bijnaam.)
    Functie: (Welke functie heeft hij/zij in het CSI team?)
    Leeftijd: (denk realistisch, dus niet te jonge karakters! Ik weet dat iedereen gewend is om jonge personages te spelen, probeer om te schakelen)
    Geslacht:
    Innerlijk: (Probeer uitgebreid te vertellen hoe jouw personage is en hoe hij/zij zich gedraagt, denk ook aan bijv. hobby’s, geaardheid, automatismes, trekjes, irritante gewoontes, dingen waar ze niet tegen kunnen, noem maar op.)
    Uiterlijk: (Foto met uitleg van lengte, gezichtsvorm, ogen, haar, kleding, opvallende dingen, lenigheid, tattooages, littekens, enz.)
    Extra: Denk hierbij aan belangrijke dingen die in het verleden van je personage zijn gebeurt, familiekwalen, gewoon dingen die handig zijn om te weten (je personage wordt geïrriteerd als iemand zijn/haar bril afpakt, zoiets), kan goed zingen, leef je uit!

    Wees creatief, geen Mary Sues.




    Regels
    - Maximaal twee personages per persoon, maar ik wil geen verwaarlozing. Houd ook rekening met de wil van anderen.
    - Geen OOC ruzie’s in het topic. Die voer je maar lekker in een PB’tje
    - Geen besturing van andere personages. Alleen die van jezelf of na overleg van anderen.
    - Alleen ik open nieuw topic, behalve als ik anders heb aangegeven.
    - Ik zal een praattopic openen om te overleggen, zo kunnen we het speeltopic schoon houden.
    - Minimaal ong. 200 woorden per post. Ik wil het een beetje op niveau houden, dus ik hoop dat je een beetje ervaring hebt.
    - Het is altijd erg verwarrend als de een in de 3e persoon, en de ander in de 1e persoon schrijft. Ik prefereer 1e persoon, dus probeer dit aan te houden. Geef aan als je daar problemen mee hebt.
    - 16+ is toegestaan, maar ga mensen geen nachtmerries bezorgen.
    - Overleg kan natuurlijk altijd! Leve het praattopic (:
    - Probeer met iedereen om te gaan en niet na één dag als man en vrouw bij elkaar zitten en niks anders doen dan zoenen.
    - Ik sta altijd klaar voor vragen of ideeën.
    - Heb vooral heel veel plezier!


    Foto’s
    Er komen foto’s van de omgeving en hopelijk ook het lab e.d.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 16:52 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    (...)

    De Pathaloog-anatoom is al gereserveer, sorry :[ Ik ga nu alle reserveringen er in zetten want dat ging helemaal mis gister, dus ik hoop dat het deze keer wel lukt. Sorry! Je kan nog wel uit andere personages kiezen hoor!


    Hmm damn.. Anders wordt ik wel een labrat XD Gebruik ik Abigail wel als model :P


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Aangepast, wat is er toch met rang 2? Wil er niet een vd vrouwen van rang 2 naar rang 3/een man? Anders wordt het vol


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Wat is het verschil tussen rang 2 en 3 dan? Niets, toch?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Flitwick schreef:
    Oke houd Seb. Er wordt toch niet naar me geluisterd, ookal heb ik deze RPG opgezet. Ik bedoel ik regel alles met jullie enzo, ik overleg en vraag van alles en dan vraag ik één ding van jullie en dan is het gelijk niet te doen (': Is nogal raar, maar oké. Ik ga hem heel snel verwarren met mijn eigen personage van een andere RPG buiten quizlet om, dat is waarschijnlijk het grootste probleem, maar als je Sebastian wil houden, moet dat dan maar zo. Ik heb ook echt de macht en sterkte van een dronken aardbei, jemig.


    Sorry, maar dan had w hem moeten faceclaimen. Inderdaad het is jou rpg, maar dat maakt je niet heilig en je moet je aan dezelfde eerst komt eerst maalt regeling houden. Ik vind het zoizo erg kinderachtig dat je jezelf min of meer heilig verklaart voor het openen van een topic aan de hand van een tv-show, als of het volledig je eigen idee was. Als je het nou nog aardig had gevraagd had ik het gedaan, maar dit vind ik onzin. Ik volg hem ook al lang en vind hem als Bucky, zeker in CA1 heel goed. Zoizo maakt ook lang volgen van mensen of 'superfan' zijn je ook niet heilig, dus ik hou hem lekker. Daarbij weten wij toch niets van wat er buiten Q omgaat.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 15:58 ]


    Bowties were never Cooler

    Videnda schreef:
    (...)

    Het spijt me, maar ik vind het nogal belachelijk dat je een bepaalde faceclaim verbiedt omdat jij daar op de een of andere manier niet tegen kan. Het zou niet eerlijk zijn als iedereen allerlei faceclaims ging verbieden, omdat men ze niet leuk vind of er niet tegen kan dat mensen fan van hen zijn geworden na een bepaalde film of serie. Mijn excuses als ik nu heel aanvallend overkom, maar ik vind dit niet eerlijk.
    + Je wilde hem zelf ook eerst nemen. Waarom mag zij hem dan niet claimen?

    plus stel dat ik het was: Ik heb the Covenant al,twee keer gezien, ik ken hem van OUaT en ik heb beide Caps gezien... (this is just an example not a threat)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 16:38 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    LouisPan schreef:
    (...)

    Sorry, maar dan had w hem moeten faceclaimen. Inderdaad het is jou rpg, maar dat maakt je niet heilig en je moet je aan dezelfde eerst komt eerst maalt regeling houden. Ik vind het zoizo erg kinderachtig dat je jezelf min of meer heilig verklaart voor het openen van een topic aan de hand van een tv-show, als of het volledig je eigen idee was. Als je het nou nog aardig had gevraagd had ik het gedaan, maar dit vind ik onzin. Ik volg hem ook al lang en vind hem als Bucky, zeker in CA1 heel goed. Zoizo maakt ook lang volgen van mensen of 'superfan' zijn je ook niet heilig, dus ik hou hem lekker. Daarbij weten wij toch niets van wat er buiten Q omgaat.


    Sowieso*
    Oh dus ik verklaar mezelf nu heilig? En ik vind dat je je een beetje te veel druk maakt over een faceclaim, als jullie het zo willen noemen. Voor mij was de zaak allang afgedaan, ik had gewoon liever niet gewild oké? En hopelijk begrijpen jullie nu dat ik eigenlijk niet echt heel veel zin meer heb in het doen van deze RPG als er mensen zijn die lekker met z'n allen gaan bitchen op me. Ik kan, en vooral op Q, heel erg gemeen uit de hoek komen, wat dan totaal niet de bedoeling is. Ik heb het geprobeerd aardig te zeggen, maar als ik met meerdere dingen bezig ben kan dat nogal lastig zijn en zeker als je het schrijft is het altijd negatief opvatbaar.
    Ik wil best wel verder met deze RPG, maar doe dan alsjeblieft wat rustiger tegen iedereen, niet alleen tegen mij. Ik wil jullie niet aanvallen, ik had alleen een verzoekje dat blijkbaar totaal niet goed werd opgepakt, daar kwam ik ook pas later achter. Sorry, oké?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ga t nou niet op mij afreageren, want dit is mijn eerste reactie en jij bent dege die mij verbied een als eerst geclaimt gezicht niet te mogen claimen terwijl t nergens staat. Daarbij als je t gewoon aardig had gevraagt en niet als een of ander dictatoriaal besluit had neergezet en alsof ik het niet mag omdat ik geen ' echte fan' ben had ik hem verandert. Maar een klein berichtje in een gb kan er blijkbaar niet van af. En een verzoekje mag ook wel wat aardiger. Ik snap dat dat je weinig zin hebt in een rpg als er zo gebitched wordt, maar zelf help je er ook echt aan mee.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 17:12 ]


    Bowties were never Cooler

    Eh, kan er misschien opgehouden worden met de discussie? Ik wil niet dat deze RPG naar de haaien gaat vanwege een of andere discussie over een faceclaim, wat ook erg spijtig zou zijn (vooral na het geduldig wachten). Het rollentopic is 2 dagen geopend en er is al een woordenwisseling ontstaan.
          Nee, het is niet mijn RPG en het liefst wil ik mij hier ook buiten laten - maar ik doe er wel aan mee, en ik weet zeker dat ik niet de enigste ben die dit niet wilt en het gewoon gezellig wilt houden.
    Dus kunnen we nu alsjeblieft ontopic blijven? Flitwick heeft haar excuses al aangeboden en de situatie uitgelegd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Delish schreef:
    Eh, kan er misschien opgehouden worden met de discussie? Ik wil niet dat deze RPG naar de haaien gaat vanwege een of andere discussie over een faceclaim, wat ook erg spijtig zou zijn (vooral na het geduldig wachten). Het rollentopic is 2 dagen geopend en er is al een woordenwisseling ontstaan.
          Nee, het is niet mijn RPG en het liefst wil ik mij hier ook buiten laten - maar ik doe er wel aan mee, en ik weet zeker dat ik niet de enigste ben die dit niet wilt en het gewoon gezellig wilt houden.
    Dus kunnen we nu alsjeblieft ontopic blijven? Flitwick heeft haar excuses al aangeboden en de situatie uitgelegd.


    Hehe, eindelijk iemand die me snapt.
    @LouisPan Okay ik wilde dit eigenlijk niet op Q gooien maar ik doe het dan toch maar: Toen jij net Sebastian had aan gemaakt was ik in een vreselijk humeur ivm vrienden die blijkbaar niet echt mijn vrienden zijn die me echt vreselijk aan het neerhalen waren. Dit is nogal privé, maar ik zeg het maar even om uit te leggen waarom ik zo bitchy deed. Als je je er nu niet bij neer kan leggen, dan ga je maar uit de RPG. en nee, ik heb echt niks tegen jou, en zou het heel erg vinden als je zou stoppen, maar ik heb mijn excuses al aangeboden en ik denk niet dat ik meer kan doen. Ik had het aardiger moeten zeggen, maar was daar op dat moment niet toe in staat.
    Ontopic: Ik ga de reserveringen aanpassen (:

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 19:04 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik snap het, ik wil alleen ook dat jij snapt dat ik me wel aangesproken voel. Dat zo'n situatie er is kan ik begrijpen, ik heb het ook gehad, maar het voelde net of je echt boos op mij was vanwege deze questie en dat je je frustratie van de berichten van anderen op mij afreageerde. Ik had het me waarschijnlijk gewoon niet moeten aantrekken, maar ik ben de laatste tijd nou neit heel emotioneel stabiel, dus waarschijnlijk ligt er ook een deel bij mij.
    Weer vriendjes?(flower)


    Bowties were never Cooler

    LouisPan schreef:
    Ik snap het, ik wil alleen ook dat jij snapt dat ik me wel aangesproken voel. Dat zo'n situatie er is kan ik begrijpen, ik heb het ook gehad, maar het voelde net of je echt boos op mij was vanwege deze questie en dat je je frustratie van de berichten van anderen op mij afreageerde. Ik had het me waarschijnlijk gewoon niet moeten aantrekken, maar ik ben de laatste tijd nou neit heel emotioneel stabiel, dus waarschijnlijk ligt er ook een deel bij mij.
    Weer vriendjes?(flower)


    Sebvriendjes
    Oh en ik haat mensen die Seb leuk vinden niet als ze hem pas kort kennen of zo. Maar er zijn van die gevallen... Gelukkig zitten die hier niet.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 19:26 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ^ Ik ken die hele gozer niet eens :'). Ik heb hele andere smaken [a'].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik twijfel

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 19:38 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Flitwick schreef:
    (...)

    Sebvriendjes
    Oh en ik haat mensen die Seb leuk vinden niet als ze hem pas kort kennen of zo. Maar er zijn van die gevallen... Gelukkig zitten die hier niet.


    ... Ik ken hem niet.0-o Waar speelt hij in?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    ... Ik ken hem niet.0-o Waar speelt hij in?
    Once upon a time
    Captain America: The first avenger/ The winter soldier
    The Covenant
    Black Swan
    Hot tub time machine...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque