• Crime Scene Investigation



    Het is zomer 2014 in Perth, een prachtig, aan het water gelegen stadje in Schotland. Het forensisch onderzoeksteam van de nightshift heeft werk zat, de criminaliteit lijkt zich alleen maar op te hopen. Vorige nacht is er een stel jongeren die aan het kamperen waren in een bos, stuk voor stuk vermoord. De verdachten zijn; de nogal boosaardige eigenaar van het bos, die altijd kwaad is op de jongeren omdat hij niet wil dat ze fikkie stoken op zijn terrein, maar die nu stug beweert niet thuis te zijn ten tijde van de moorden en een andere groep kampeerders, maar die daar aanwezig waren voor het filmen van een natuurfilm over de zeldzame vogels in dat bos. Zij hebben alleen nog geen motief. Tot nu toe een normale zaak, een als velen. Geruchten dat het spookt in dat bos vinden de meeste CSI’s lachwekkend. Zal het team deze zaak oplossen, net als vele anderen? En terwijl de telefoontjes binnenkomen van steeds nieuwe moorden en verdwijningen doen ze er alles aan deze zaken tot een goed einde te brengen.

    Personages:

    Teamleider


    Assistent team-leider
    Hinrisath

    CSI Rang 3
    Nog plaats voor een man
    Joshua ‘Josh’, 'Sherlock' Robin Thomson ~ Flitwick
    Sophia Isabel de Moreau ~ Enface
    Maddie Sophia Morrison ~ Hours
    - Man gereserveerd voor Karthus



    CSI Rang 2
    Voorlopig plaats voor drie vrouwen en twee mannen.
    Taylor Mary Livingston ~ CherrySmile
    Cameron Yorkwill ~ Sorridere


    Patholoog-anatoom
    Andrew Scott Sullivan ~ Kodaline

    Assistent patholoog-anatoom
    Elisabeth 'Lizzy' Franklin ~ Eunomia

    Labratten
    Katherine Abigail Raven McQueen ~ MissVendetta
    Joanna, ‘J’, Cattagan ~ Flitwick
    Rafael Julio 'Raf' Santos ~Kodaline


    Hoofd PPD (Peth’s Police Department)
    Plaats voor 1

    Mocht er nog vraag zijn naar een andere functie, kan dit altijd worden overlegd.

    Niet alle functies zullen worden ingevuld, er zal ook weinig tot geen vraag zijn naar enkele functies, maar ik heb ze er toch bij gezet.




    Invullijst
    Naam: (Voornaam, tweede/derde naam, Achternaam, Bijnaam.)
    Functie: (Welke functie heeft hij/zij in het CSI team?)
    Leeftijd: (denk realistisch, dus niet te jonge karakters! Ik weet dat iedereen gewend is om jonge personages te spelen, probeer om te schakelen)
    Geslacht:
    Innerlijk: (Probeer uitgebreid te vertellen hoe jouw personage is en hoe hij/zij zich gedraagt, denk ook aan bijv. hobby’s, geaardheid, automatismes, trekjes, irritante gewoontes, dingen waar ze niet tegen kunnen, noem maar op.)
    Uiterlijk: (Foto met uitleg van lengte, gezichtsvorm, ogen, haar, kleding, opvallende dingen, lenigheid, tattooages, littekens, enz.)
    Extra: Denk hierbij aan belangrijke dingen die in het verleden van je personage zijn gebeurt, familiekwalen, gewoon dingen die handig zijn om te weten (je personage wordt geïrriteerd als iemand zijn/haar bril afpakt, zoiets), kan goed zingen, leef je uit!

    Wees creatief, geen Mary Sues.




    Regels
    - Maximaal twee personages per persoon, maar ik wil geen verwaarlozing. Houd ook rekening met de wil van anderen.
    - Geen OOC ruzie’s in het topic. Die voer je maar lekker in een PB’tje
    - Geen besturing van andere personages. Alleen die van jezelf of na overleg van anderen.
    - Alleen ik open nieuw topic, behalve als ik anders heb aangegeven.
    - Ik zal een praattopic openen om te overleggen, zo kunnen we het speeltopic schoon houden.
    - Minimaal ong. 200 woorden per post. Ik wil het een beetje op niveau houden, dus ik hoop dat je een beetje ervaring hebt.
    - Het is altijd erg verwarrend als de een in de 3e persoon, en de ander in de 1e persoon schrijft. Ik prefereer 1e persoon, dus probeer dit aan te houden. Geef aan als je daar problemen mee hebt.
    - 16+ is toegestaan, maar ga mensen geen nachtmerries bezorgen.
    - Overleg kan natuurlijk altijd! Leve het praattopic (:
    - Probeer met iedereen om te gaan en niet na één dag als man en vrouw bij elkaar zitten en niks anders doen dan zoenen.
    - Ik sta altijd klaar voor vragen of ideeën.
    - Heb vooral heel veel plezier!


    Foto’s
    Er komen foto’s van de omgeving en hopelijk ook het lab e.d.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 16:52 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    We zijn al begonnen maar het kan nog, we zijn niet ver (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Gelukkig, dan ga ik snel aan mijn personage werken.


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    Prima!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    Naam: Cameron Yorkwill
    Functie: CSI Rang 2
    Leeftijd: 26 jaar
    Geslacht: Vrouwelijk

    Innerlijk: Cameron een typisch geval van een lipstick lesbian. Ze is op haar 16e uit de kast gekomen, dus daarom weet haar omgeving eigenlijk niet beter dan dat ze lesbisch is. Haar familie en vrienden hadden er gelukkig geen problemen mee. Op liefdes gebied is ze net een vlinder ze vind het overal gezellig en leuk, daarom is ze geen type voor een echte vaste relatie. Flirten gaat haar meestal goed af, maar dan meer in de richten van het gebruik van lichaamstaal. Toch vind Cameron flirten met mannen interessant en leuk. Cameron is gek op sporten en daarom loopt ze vaak hard naar haar werk of gaat ze met haar mountainbike. Ze is niet bepaald het type voor gezond eten al denkt men dat wel, maar dat is enkel gezichtsbedrog. Cameron haar meest bekende eigeschappen zijn: Vrolijkheid, sportiviteit, ongeduldigheid, koppigheid, gangmaker, eigenwijs, dapperheid, Jaloers op liefdes gebied en gezelligheid. Uitdaging en spanning is iets wat ze graag opzoekt in haar leven. Daarom houdt ze ook wel van extreme sporten. We zullen het nu maar even hebben over haar hobby’s hebben. De enige echte nummer 1 is wel feesten/uitgaan. Cameron is een echt feestbeest en daarom verschijnt ze wel eens met een kater op haar werk. Nee, niet echt professioneel, maar wel iets waar ze aan werkt. Cameron probeert sinds een korte tijd minder alcohol te drinken, maar het lijkt nog niet echt te werken. Naast de drank heeft ze nog een irritante gewoonte deze is wel een stuk minder maar nog irritant dat is dat ze velletjes van haar lippen afbijt. Vaak zijn haar lippen dan kapot of droog en durft ze dan niet snel iemand een kus te geven. Iets waar ze echt een hekel aan heeft zijn mensen die te hoog van de toren blazen en mensen met twee gezichten.

    Uiterlijk: Cameron heeft lange blonde haren met hier en daar een beetje slag. Ze heeft blauw/grijze ogen die ze vaak versiert met eyeliner en mascara. Haar lippen zien er vaak kapot en pijnlijk uit, daarom doet ze daar af en toe een beetje lipgloss op. Ze heeft een lichte huidskleur, maar het is niet echt wit te noemen. Cameron heeft een lengte van 1.79 en heeft een normaal postuur. Door het vele sporten en bewegen is haal lichaam inmiddels vrij lening geworden. Op mee dan de helft van haar boven been heeft ze brandwonden die door een ongeluk in haar jeugd zijn ontstaan. De enige piercings die ze heeft zijn een aantal ringen in haar oren en een navelpiercing. Daarnaast heeft ze een tattoo op haar boven arm die haar jeugd symboliseert. Voor buitenstaanders lijkt het een simpel achtige ring om haar bovenarm met 2 vlinders. Haar kleding is niet heel bijzonder. Ze draagt veel makkelijke shirtjes waar ze zich goed in kan bewegen, jeans en een paar gympen. Als het weer wat mee zit ruilt ze haar jeans om in korte broekjes. Voor het uitgaan en sommige feesten heeft ze een paar jurkjes en hakken.

    Extra: Cameron is een dochter van een Dokter en zijn vrouw die toevallig een zuster bleek te zijn. Een echt medisch gezin dus. Cameron heeft een broer genaamd Aiden die twee jaar ouder is dan zij. De twee hebben een goede band met elkaar en waren vroeger altijd samen te vinden ze bouwde hutten met elkaar of waren druk bezig met het reden van levens in hun eigen ziekenhuisje. Haar broer besloot om hier verder mee te gaan en in de voetsporen van zijn vader te treden. Alleen Cameron was de gene die niet de drang voelde om mensen levens te reden op die manier, maar op een andere een spannende manier, dus ging ze bij de politie en later is ze door gestroomd bij de recherche. Haar broer heeft inmiddels een vrouw en een tweeling twee zoons genaamd Colin en Cody twee prachtige en slimme jongens van zeven jaar waar ze wel eens oppast. Een leuk weetje over Cameron is dat ze piano speelt vanaf haar vierde, maar zingen zit echt niet in haar. Ze speelt ook een beetje viool omdat haar vader dat zo graag wilde, maar eigenlijk schaamt ze zich daar voor en speelt het al lang niet meer. En een ander weetje is dat ze heel slecht tegen kietelen kan.

    Ik hoop dat ze zo goed is.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 19:09 ]


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    Ze is prima!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Het speeltopic als je het niet kan vinden (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oké, bedankt! Een vraagje omdat jullie al begonnen zijn is het dan niet makkelijk dat mijn personage nieuw is of op vakantie is geweest. Of zijn jullie nog maar bij de eerste dag?


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    Sorridere schreef:
    Oké, bedankt! Een vraagje omdat jullie al begonnen zijn is het dan niet makkelijk dat mijn personage nieuw is of op vakantie is geweest. Of zijn jullie nog maar bij de eerste dag?


    We zijn nog maar bij de eerste dag.
    Joshua en Katherine staan buiten, het stormt (onweer enz.) en daar kijken ze naar. Volgens mij zijn Lizzy en Raf ook bij elkaar in de buurt en Joanna is op weg naar Andrew. Maddy, Sofia en Taylor zijn niet heel actief, dus het is niet slim om daar naartoe te gaan. Het is misschien slim om even een beetje terug te lezen, maar denk niet dat dat noodzakelijk is. Je kan gewoon doen dat ze wat laat is (en dat past ook nog eens bij haar omdat ze misschien de vorige avond is wezen feesten...? :Y))


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ja, slim idee dat gaan we doen!


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body