• Crime Scene Investigation



    Het is zomer 2014 in Perth, een prachtig, aan het water gelegen stadje in Schotland. Het forensisch onderzoeksteam van de nightshift heeft werk zat, de criminaliteit lijkt zich alleen maar op te hopen. Vorige nacht is er een stel jongeren die aan het kamperen waren in een bos, stuk voor stuk vermoord. De verdachten zijn; de nogal boosaardige eigenaar van het bos, die altijd kwaad is op de jongeren omdat hij niet wil dat ze fikkie stoken op zijn terrein, maar die nu stug beweert niet thuis te zijn ten tijde van de moorden en een andere groep kampeerders, maar die daar aanwezig waren voor het filmen van een natuurfilm over de zeldzame vogels in dat bos. Zij hebben alleen nog geen motief. Tot nu toe een normale zaak, een als velen. Geruchten dat het spookt in dat bos vinden de meeste CSI’s lachwekkend. Zal het team deze zaak oplossen, net als vele anderen? En terwijl de telefoontjes binnenkomen van steeds nieuwe moorden en verdwijningen doen ze er alles aan deze zaken tot een goed einde te brengen.

    Personages:

    Teamleider


    Assistent team-leider
    Hinrisath

    CSI Rang 3
    Nog plaats voor een man
    Joshua ‘Josh’, 'Sherlock' Robin Thomson ~ Flitwick
    Sophia Isabel de Moreau ~ Enface
    Maddie Sophia Morrison ~ Hours
    - Man gereserveerd voor Karthus



    CSI Rang 2
    Voorlopig plaats voor drie vrouwen en twee mannen.
    Taylor Mary Livingston ~ CherrySmile
    Cameron Yorkwill ~ Sorridere


    Patholoog-anatoom
    Andrew Scott Sullivan ~ Kodaline

    Assistent patholoog-anatoom
    Elisabeth 'Lizzy' Franklin ~ Eunomia

    Labratten
    Katherine Abigail Raven McQueen ~ MissVendetta
    Joanna, ‘J’, Cattagan ~ Flitwick
    Rafael Julio 'Raf' Santos ~Kodaline


    Hoofd PPD (Peth’s Police Department)
    Plaats voor 1

    Mocht er nog vraag zijn naar een andere functie, kan dit altijd worden overlegd.

    Niet alle functies zullen worden ingevuld, er zal ook weinig tot geen vraag zijn naar enkele functies, maar ik heb ze er toch bij gezet.




    Invullijst
    Naam: (Voornaam, tweede/derde naam, Achternaam, Bijnaam.)
    Functie: (Welke functie heeft hij/zij in het CSI team?)
    Leeftijd: (denk realistisch, dus niet te jonge karakters! Ik weet dat iedereen gewend is om jonge personages te spelen, probeer om te schakelen)
    Geslacht:
    Innerlijk: (Probeer uitgebreid te vertellen hoe jouw personage is en hoe hij/zij zich gedraagt, denk ook aan bijv. hobby’s, geaardheid, automatismes, trekjes, irritante gewoontes, dingen waar ze niet tegen kunnen, noem maar op.)
    Uiterlijk: (Foto met uitleg van lengte, gezichtsvorm, ogen, haar, kleding, opvallende dingen, lenigheid, tattooages, littekens, enz.)
    Extra: Denk hierbij aan belangrijke dingen die in het verleden van je personage zijn gebeurt, familiekwalen, gewoon dingen die handig zijn om te weten (je personage wordt geïrriteerd als iemand zijn/haar bril afpakt, zoiets), kan goed zingen, leef je uit!

    Wees creatief, geen Mary Sues.




    Regels
    - Maximaal twee personages per persoon, maar ik wil geen verwaarlozing. Houd ook rekening met de wil van anderen.
    - Geen OOC ruzie’s in het topic. Die voer je maar lekker in een PB’tje
    - Geen besturing van andere personages. Alleen die van jezelf of na overleg van anderen.
    - Alleen ik open nieuw topic, behalve als ik anders heb aangegeven.
    - Ik zal een praattopic openen om te overleggen, zo kunnen we het speeltopic schoon houden.
    - Minimaal ong. 200 woorden per post. Ik wil het een beetje op niveau houden, dus ik hoop dat je een beetje ervaring hebt.
    - Het is altijd erg verwarrend als de een in de 3e persoon, en de ander in de 1e persoon schrijft. Ik prefereer 1e persoon, dus probeer dit aan te houden. Geef aan als je daar problemen mee hebt.
    - 16+ is toegestaan, maar ga mensen geen nachtmerries bezorgen.
    - Overleg kan natuurlijk altijd! Leve het praattopic (:
    - Probeer met iedereen om te gaan en niet na één dag als man en vrouw bij elkaar zitten en niks anders doen dan zoenen.
    - Ik sta altijd klaar voor vragen of ideeën.
    - Heb vooral heel veel plezier!


    Foto’s
    Er komen foto’s van de omgeving en hopelijk ook het lab e.d.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 16:52 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    LouisPan schreef:
    Een vraagje over de rpg inhoudelijk: Als ze een zaak hebben, krijg je dan info wat je kan vinden, of moet je dat zelf verzinnen?


    Het lijkt mij het handigst dat ik dat uitwerk en zeg wat er kan gevonden worden. Of dit laat ik soms aan een van jullie over, die dit dan even door mij laat goedkeuren, wat dan het meest handige is.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Okay


    Bowties were never Cooler

    Eunomia schreef:
    Naam: Elisabeth 'Lizzy' Franklin
    Functie: Assistent Patholoog-Anatoom
    Leeftijd: 29
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Elisabeth is een sterke vrouw, die niet op haar mondje gevallen is. Ze zal iedereen haar mening vertellen, zonder er spijt van te krijgen. Daardoor kan ze soms wat grof zijn. Ze is een gezelschapsmens, ondanks haar commentaar kan ze ontzettend gezellig zijn en een gangmaker zijn. Lizzy staat er ook altijd voor iedereen klaar om te helpen en zal dan voor diegene door het vuur gaan, maar dit zal ze niet voordat ze eerst uitvoerig een kruisverhoor heeft gedaan. Ze is ontzettend nieuwsgierig en laat iets wat ze wil weten ook niet zo maar gaan en dat wil ze dan per se te weten komen. Ze is best arrogant en brutaal zijn en is niet bang om iemand te slaan. Ze gaat altijd op haar intuïtie af, ook al gaat iedereen rechts, als haar intuïtie zegt dat links moet dat gaat ze links.
    Uiterlijk:



    Elisabeth heeft zwart, kort haar. Ze heeft een bleke huid en een tattoo van een tijger op haar linkeronderarm en een van vlinder op haar sleutelbeen. Ze heeft grijzige ogen en een normaal postuur.
    Extra: Ze heeft een moeilijke jeugd gehad, waarbij ze een periode op straat heeft geleefd. Ze beheerst ongeveer alle Japanse vechtkunsten. Ze rijdt motor.


    Ik heb haar aangepast.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Sorry, haal mijn reservatie maar weg.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mag ik iemand reserveren uit rang 2? Maakt niet uit of het een man/vrouw word, geef maar aan wat je liever hebt!


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Mag ik een man? CSI rang drie?


    26 - 02 - '16

    Ik kan niet wachten(hoera)


    Bowties were never Cooler

    LouisPan schreef:
    Ik kan niet wachten(hoera)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Aangepast!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Delish -> Gaikotsu.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iemand nog behoefte aan labratten? Er zijn nu twee vrouwelijke... En een teamleider?

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 16:41 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Als t echt nodig is wil ik wel of een labrat of de leider

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 16:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik wil nog wel een mannelijke labrat


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik maak mijn mannetje vanaaf!


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Ik twijfel of ik mee wil doen. Vanmiddag komt de uitslag ervan :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.