• Once upon a time...

    Welkom in het officiele Disney-topic. In dit topic kan je alles kwijt over de grootste sprookjesgigant ter wereld. Praat hier over de sprookjes, films, acteurs, liedjes, foto's, prinsen, prinsessen, goederiken, slechteriken, en ga zo maar verder.

    Those who live the magic

    Allastor ~Flounder, Belle, Chip, Abu, Bambi
    Anguish ~Carl&Ellie&Russel, Winnie The Pooh, Quasimodo
    Atlantica ~Stitch, Kuzco, Mike Wazowski, Jack Sparrow&Will Turner, Mulan&Mushu, Scar&Simba
    Avarosa ~Belle
    Baelfire ~Eugene, Rafiki, Carl&Kevin&Russel
    Barnabas ~Beauty and the Beast, Mulan, Tangled
    CottonMoon ~Jiminy Cricket, Alice, Rapunzel, Pocahontas, Roger Radcliffe, Robin Hood
    Diancie ~Berlioz&Duchess, Rapunzel&Flynn&Maximus
    DiNozzo ~Stitch, Timo&Pumba, Mowgli, The Rescuers, Tangled, 101/102 Dalmatians
    Disnerd ~Mulan & Mushu, Mr. Smee, Dopey & Grumpy, Kidagakash&Milo&Mrs. Packard
    Dunbar ~Mushu, Captain Sparrow, Stitch, Olaf, Bambi, Sam Flynn
    Escritura ~Belle, Rapunzel, Pocahontas, Mulan, Simba
    Graphique ~Frank&Frey&Fixie, Winnie the Pooh
    Helianthus ~Megara, Jasmine, Maleficent, Mulan, Pocahontas, Duchess
    Hint ~Lion King, Captain Sparrow, Maleficent, Tangled, Frozen
    Illwill ~Belle, Kida, Pain&Panic, Tinkerbell, Scar
    Ivyrise ~Flynn Rider, Jack Sparrow, Maximus, Olaf.
    Jackman ~Simba&Timon&Pumba
    Jaimes ~Stitch, Aurora, Peter Pan, Alice, Captain Jack Sparrow, Chip&Dale
    Johnlock ~Beauty&Beast, Merlin, Franky&Frey, Baloo, Pocahontas
    Jovantos ~Elsa&Anna&Olaf, Bambi, Dopey, Camp Rock.
    Kirschtein ~Eugene Fitzerherbert, Morph, Koda
    Lantea ~Ariel, Belle&Cogsworth, Captain Jack Sparrow, Genie, Prince Caspian&Squeakers, Meeko&Flit&Percy
    Lazhar ~Maximus&Pascal
    Mebarak ~Simba&Scar, Jasmine, Tinkerbell, Duchess, Bambi, Baloo
    Naessa ~ Stitch, Bambi, Captain Sparrow, Mad Hatter, Peter Pan&Tinkerbell
    Nicotine ~Eugene
    Orchard ~Pascal, Merida, Bolt, Nemo, Aristocats, Wall-E
    Paracosm ~Elsa, Belle
    Petyr ~Captain Jack Sparrow&Philip
    Quill ~Timon&Pumba& Rafiki, Abu&Genie, Jack Sparrow, Dory, Pascal
    Reigning ~Meeko&Pocahontas&John Smith, The Evil Queen, Scar
    Reno ~Giselle, Tiana&Naveen&Ray, Peter Pan&Tink, Lilo&Stitch, Maleficent&Diaval, Elsa&Olaf&Kristoff
    Ribery ~Scar, Quasimodo&Frollo&Clopin&Esmeralda, Belle
    Ring ~Koda, Pumbaa, Eugene Fitzherbert&Maximus, Mulan, Dory, Tantor
    Samifer ~Scar, Frank&Frey, Sebastian
    Sillage ~Stitch, Peter Pan, Frozen, Snowwhite, Knabbel&Babbel, Scamp&Angel
    SnowFrost ~ Sven&Anna, North, Captain Sparrow, Belle
    Zaiphon ~Mushu&Cricky, Frozen, Simba&Mufasa, Hercules, Maximus&Pascal


    Our magical soundtrack

    ~Original Intro~
    ~New Theme~
    ~Disney Medley~
    ~One Man Disney Movie~
    ~Ever Ever After~
    ~Infinite Magic~
    ~Those Golden Days~







    Laat je betoveren door deze magische wereld, en herleef je jeugd.
    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 16:24 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    IIIT'S A SMALL WORLD AAAFTER ALL, IT'S A SMAAALL WORLD AFTER ALL, IT'S A SMALL WORLD AAAFTER ALL, IT'S A SMALL, SMALL WORLD! ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh, ik houd in mijn blog bij welke films ik heb gezien en welke films ik bezit. Ik wil die lijst uitprinten en ergens ophangen, zodat ik 'm ook kan bijwerken met pen. Zelf krassen en markeren is altijd leuker dan computergestuurd. :Y) Ik heb alleen wel het nadeel dat ik deze maand weinig zal werken waarschijnlijk en mijn loon ook niet bijster hoog zal gaan zijn, dus ik moet goed kijken hoe ik die twee films ga veroorloven. Nu een aantal klassiekers opnieuw zijn uitgebracht en ze minder zeldzaam zijn geworden, zijn de prijzen ervan gedaald en ik wil ze aanschaffen voordat ze weer veel duurder worden. Ik zag €40.- voor The Lion King niet echt zitten, eerlijk gezegd. Gelukkig was daar C1000. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Whut, 40 euro? .-.
    Als ze hier te duur zijn, koop ik ze gewoon in het buitenland. De engelse versie staat er bijna sowieso toch op!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Reno schreef:
    (...)

    Er zijn ook onafhankelijke hotels die shuttles hebben die erheen rijden ^^

    Het punt is, mijn mening is niet helemaal onpartijdig, gezien ik al meerdere keren alle parken in Florida heb gedaan en die zijn veel veel veel beter. Parijs is enorm duur, zowel het park, als eten & drinken, de merch etc, het park is redelijk vuil, de mensen zijn niet echt enorm vriendelijk etc.


    Ik heb alleen geen geld voor Amerika. Mijn ouders zijn niet echt weg van attractieparken; ze hebben een hekel aan in attracties zitten, mijn moeder krijgt snel migraine van allerlei draaiende dingen en mijn vader heeft hoogtevrees. Ik wil er dolgraag heen, maar met mijn ouders wordt dat moeilijk en het geld heb ik niet bepaald klaarliggen. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Reno schreef:
    Whut, 40 euro? .-.
    Als ze hier te duur zijn, koop ik ze gewoon in het buitenland. De engelse versie staat er bijna sowieso toch op!


    Ik kijk de meeste films ook het liefst in het Engels, maar er zijn uitzonderingen. De AristoKatten vind ik geweldig in het Nederlands, net als The Jungle Book en ik ben blij dat ik ze dan in het Nederlands én Engels kan kijken. Alleen ik mag niet van mijn ouders op Amazon e.d. kopen, liever Bol.com. :x Nou ja, het mág wel, alleen zowel ik als zij heeft ervaring met dat soort sites en ik durf niet de eerste stap te zetten. :x

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 22:33 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    (...)

    Ik heb alleen geen geld voor Amerika. Mijn ouders zijn niet echt weg van attractieparken; ze hebben een hekel aan in attracties zitten, mijn moeder krijgt snel migraine van allerlei draaiende dingen en mijn vader heeft hoogtevrees. Ik wil er dolgraag heen, maar met mijn ouders wordt dat moeilijk en het geld heb ik niet bepaald klaarliggen. :c


    Mijn ouders zijn ook niet zo'n fan van pretparken, vooral mijn mama dan, maar in Amerika vond ze het geweldig. Er zijn ook enorm veel rustige attracties, en gewoon de sfeer en magie in het park zelf al is gewoon geweldig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Disnerd schreef:
    (...)

    Ik kijk de meeste films ook het liefst in het Engels, maar er zijn uitzonderingen. De AristoKatten vind ik geweldig in het Nederlands, net als The Jungle Book en ik ben blij dat ik ze dan in het Nederlands én Engels kan kijken. Alleen ik mag niet van mijn ouders op Amazon e.d. kopen, liever Bol.com. :x


    Ahzo. Ik kijk liefst alles gewoon in het Engels ^^
    Ik vind Bols dvds eigenlijk echt nog wel superduur.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Disnerd schreef:
    Oh, ik houd in mijn blog bij welke films ik heb gezien en welke films ik bezit. Ik wil die lijst uitprinten en ergens ophangen, zodat ik 'm ook kan bijwerken met pen. Zelf krassen en markeren is altijd leuker dan computergestuurd. :Y) Ik heb alleen wel het nadeel dat ik deze maand weinig zal werken waarschijnlijk en mijn loon ook niet bijster hoog zal gaan zijn, dus ik moet goed kijken hoe ik die twee films ga veroorloven. Nu een aantal klassiekers opnieuw zijn uitgebracht en ze minder zeldzaam zijn geworden, zijn de prijzen ervan gedaald en ik wil ze aanschaffen voordat ze weer veel duurder worden. Ik zag €40.- voor The Lion King niet echt zitten, eerlijk gezegd. Gelukkig was daar C1000. :3

    Is The Lion King te koop bij c1000? Of snap ik het nu niet goed? Ik wil hem namelijk best graag op dvd, want ik heb nu alleen video, nederlands gedubbed.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Reno schreef:
    (...)

    Mijn ouders zijn ook niet zo'n fan van pretparken, vooral mijn mama dan, maar in Amerika vond ze het geweldig. Er zijn ook enorm veel rustige attracties, en gewoon de sfeer en magie in het park zelf al is gewoon geweldig.


    Ik wil dat heel erg graag beleven. Ik wil ook graag naar Florida, maar daar wil ik echt voor sparen zodat ik er een week of wat kan rondhuppelen en de tijd heb om alles te zien. Waarschijnlijk ga ik dan wel in mijn uppie, want ik ken niemand die mee wilt naar Amerika. x) Je hebt echt geluk dat je er al meerdere keren bent geweest! :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hint schreef:
    (...)
    Is The Lion King te koop bij c1000? Of snap ik het nu niet goed? Ik wil hem namelijk best graag op dvd, want ik heb nu alleen video, nederlands gedubbed.


    Ja, via de spaaractie! Bij elke €10 aan boodschappen krijg je 1 zetel. Met 5 zetels + €3,99 kan je uit 8 klassiekers kiezen, maar je moet snel zijn voor The Lion King. Je kan ze ook los kopen voor €15. De zegels kan je krijgen tot de 19e en tot iets van de 24e kan je ze nog inwisselen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Reno schreef:
    (...)

    Ahzo. Ik kijk liefst alles gewoon in het Engels ^^
    Ik vind Bols dvds eigenlijk echt nog wel superduur.


    Zijn ze eigenlijk ook, maar veel heb ik ook niet zo gekocht, dus dat scheelt wel.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    (...)

    Ik wil dat heel erg graag beleven. Ik wil ook graag naar Florida, maar daar wil ik echt voor sparen zodat ik er een week of wat kan rondhuppelen en de tijd heb om alles te zien. Waarschijnlijk ga ik dan wel in mijn uppie, want ik ken niemand die mee wilt naar Amerika. x) Je hebt echt geluk dat je er al meerdere keren bent geweest! :3


    Een week is echt te weinig, als ik eerlijk mag zijn ;x
    Je hebt al 4 parken, die ieder ongeveer iets groter zijn dan Disneyland Parijs, en zeker voor Magic Kingdom raad ik twee dagen aan. Studios ook eventueel. Plus het is enorm vermoeiend om er iedere dag rond te lopen, dus meestal lieten wij er telkens 1 rustdag tussen, omdat je pas 's nachts laat na het vuurwerk naar huis gaat, en 's ochtends gaat het park al om 10 uur open..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Reno schreef:
    (...)

    Een week is echt te weinig, als ik eerlijk mag zijn ;x
    Je hebt al 4 parken, die ieder ongeveer iets groter zijn dan Disneyland Parijs, en zeker voor Magic Kingdom raad ik twee dagen aan. Studios ook eventueel. Plus het is enorm vermoeiend om er iedere dag rond te lopen, dus meestal lieten wij er telkens 1 rustdag tussen, omdat je pas 's nachts laat na het vuurwerk naar huis gaat, en 's ochtends gaat het park al om 10 uur open..


    Shiiiit! :c Hoe vaak en hoe lang ben jij er eigenlijk geweest dan?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    (...)

    Zijn ze eigenlijk ook, maar veel heb ik ook niet zo gekocht, dus dat scheelt wel.


    Idd. De meesten heb ik gewoon in de loop der jaren gekocht, als ze uitkwamen ofzo. De Disneystore.uk is ook niet heel erg duur, maar je hebt er wel een kredietkaart voor nodig denk ik. En de Duitse is ook niet duur, maar die verzendt enkel binnen Duitsland of Oostenrijk ><


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Disnerd schreef:
    (...)

    Shiiiit! :c Hoe vaak en hoe lang ben jij er eigenlijk geweest dan?


    2 keer, en dat was 1 keer 2 weken, met dan een week extra in het zuiden van Florida, en de tweede keer was het 3 weken. Of twee, maar dat weet ik niet meer :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.