• Once upon a time...

    Welkom in het officiele Disney-topic. In dit topic kan je alles kwijt over de grootste sprookjesgigant ter wereld. Praat hier over de sprookjes, films, acteurs, liedjes, foto's, prinsen, prinsessen, goederiken, slechteriken, en ga zo maar verder.

    Those who live the magic

    Allastor ~Flounder, Belle, Chip, Abu, Bambi
    Anguish ~Carl&Ellie&Russel, Winnie The Pooh, Quasimodo
    Atlantica ~Stitch, Kuzco, Mike Wazowski, Jack Sparrow&Will Turner, Mulan&Mushu, Scar&Simba
    Avarosa ~Belle
    Baelfire ~Eugene, Rafiki, Carl&Kevin&Russel
    Barnabas ~Beauty and the Beast, Mulan, Tangled
    CottonMoon ~Jiminy Cricket, Alice, Rapunzel, Pocahontas, Roger Radcliffe, Robin Hood
    Diancie ~Berlioz&Duchess, Rapunzel&Flynn&Maximus
    DiNozzo ~Stitch, Timo&Pumba, Mowgli, The Rescuers, Tangled, 101/102 Dalmatians
    Disnerd ~Mulan & Mushu, Mr. Smee, Dopey & Grumpy, Kidagakash&Milo&Mrs. Packard
    Dunbar ~Mushu, Captain Sparrow, Stitch, Olaf, Bambi, Sam Flynn
    Escritura ~Belle, Rapunzel, Pocahontas, Mulan, Simba
    Graphique ~Frank&Frey&Fixie, Winnie the Pooh
    Helianthus ~Megara, Jasmine, Maleficent, Mulan, Pocahontas, Duchess
    Hint ~Lion King, Captain Sparrow, Maleficent, Tangled, Frozen
    Illwill ~Belle, Kida, Pain&Panic, Tinkerbell, Scar
    Ivyrise ~Flynn Rider, Jack Sparrow, Maximus, Olaf.
    Jackman ~Simba&Timon&Pumba
    Jaimes ~Stitch, Aurora, Peter Pan, Alice, Captain Jack Sparrow, Chip&Dale
    Johnlock ~Beauty&Beast, Merlin, Franky&Frey, Baloo, Pocahontas
    Jovantos ~Elsa&Anna&Olaf, Bambi, Dopey, Camp Rock.
    Kirschtein ~Eugene Fitzerherbert, Morph, Koda
    Lantea ~Ariel, Belle&Cogsworth, Captain Jack Sparrow, Genie, Prince Caspian&Squeakers, Meeko&Flit&Percy
    Lazhar ~Maximus&Pascal
    Mebarak ~Simba&Scar, Jasmine, Tinkerbell, Duchess, Bambi, Baloo
    Naessa ~ Stitch, Bambi, Captain Sparrow, Mad Hatter, Peter Pan&Tinkerbell
    Nicotine ~Eugene
    Orchard ~Pascal, Merida, Bolt, Nemo, Aristocats, Wall-E
    Paracosm ~Elsa, Belle
    Petyr ~Captain Jack Sparrow&Philip
    Quill ~Timon&Pumba& Rafiki, Abu&Genie, Jack Sparrow, Dory, Pascal
    Reigning ~Meeko&Pocahontas&John Smith, The Evil Queen, Scar
    Reno ~Giselle, Tiana&Naveen&Ray, Peter Pan&Tink, Lilo&Stitch, Maleficent&Diaval, Elsa&Olaf&Kristoff
    Ribery ~Scar, Quasimodo&Frollo&Clopin&Esmeralda, Belle
    Ring ~Koda, Pumbaa, Eugene Fitzherbert&Maximus, Mulan, Dory, Tantor
    Samifer ~Scar, Frank&Frey, Sebastian
    Sillage ~Stitch, Peter Pan, Frozen, Snowwhite, Knabbel&Babbel, Scamp&Angel
    SnowFrost ~ Sven&Anna, North, Captain Sparrow, Belle
    Zaiphon ~Mushu&Cricky, Frozen, Simba&Mufasa, Hercules, Maximus&Pascal


    Our magical soundtrack

    ~Original Intro~
    ~New Theme~
    ~Disney Medley~
    ~One Man Disney Movie~
    ~Ever Ever After~
    ~Infinite Magic~
    ~Those Golden Days~







    Laat je betoveren door deze magische wereld, en herleef je jeugd.
    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 16:24 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Reno schreef:
    (...)

    Idd. De meesten heb ik gewoon in de loop der jaren gekocht, als ze uitkwamen ofzo. De Disneystore.uk is ook niet heel erg duur, maar je hebt er wel een kredietkaart voor nodig denk ik. En de Duitse is ook niet duur, maar die verzendt enkel binnen Duitsland of Oostenrijk ><


    Waar haal jij ze eigenlijk?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Reno schreef:
    (...)

    2 keer, en dat was 1 keer 2 weken, met dan een week extra in het zuiden van Florida, en de tweede keer was het 3 weken. Of twee, maar dat weet ik niet meer :'D


    En bezocht je toen elke keer alle parken of slechts een paar? Oh man, dit gaat nog jaren duren voordat ik er kom. :/ Wel bedankt voor het informeren, haha!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    (...)

    En bezocht je toen elke keer alle parken of slechts een paar? Oh man, dit gaat nog jaren duren voordat ik er kom. :/ Wel bedankt voor het informeren, haha!


    Wel, wij hebben toen in een soort Ticketbooth (zoals je in Londen of New York naar een musical kan gaan kijken ofzo) een pas voor 5 dagen Disney gekocht. En het eerste jaar hebben we tweemaal Magic Kingdom, tweemaal de Studios en eenmaal Epcot gedaan. De tweede keer deden we hetzelfde, maar hebben we in plaats van Epcot Animal Kingdom gedaan ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Disnerd schreef:
    (...)

    Ja, via de spaaractie! Bij elke €10 aan boodschappen krijg je 1 zetel. Met 5 zetels + €3,99 kan je uit 8 klassiekers kiezen, maar je moet snel zijn voor The Lion King. Je kan ze ook los kopen voor €15. De zegels kan je krijgen tot de 19e en tot iets van de 24e kan je ze nog inwisselen.

    Waarom hebben wij geen C1000 meer:( NU IS HET EEN JUMBO:((:((:(( Maar we hebben gelukkig uitvlucht AH^^ C1000 zit volgens mij wat verder weg... Maar vijftien euro is niet duur, en als mijn moeder misschien boodschappen kan doen voor 50 euro...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Disnerd schreef:
    (...)

    Waar haal jij ze eigenlijk?


    Euh, verschillende plekken. Voor zover ik me kan herinneren heb ik ze al gehaald in de supermarkt, speelgoedwinkels, Extrazone en Free Record Shop (die nu niet meer bestaan), De Standaard (Boekhandel) en via de online Disney Store.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Reno schreef:
    (...)

    Wel, wij hebben toen in een soort Ticketbooth (zoals je in Londen of New York naar een musical kan gaan kijken ofzo) een pas voor 5 dagen Disney gekocht. En het eerste jaar hebben we tweemaal Magic Kingdom, tweemaal de Studios en eenmaal Epcot gedaan. De tweede keer deden we hetzelfde, maar hebben we in plaats van Epcot Animal Kingdom gedaan ^^


    Ik zou dus in twee weken alles kunnen bezoeken ongeveer? Oh man, je hebt echt geluk dat je ouders zulke vakanties maken. Mijn ouders hebben niks met vliegen. We gaan elke zomer naar hetzelfde dorpje in Zwitserland, maar dat vind ik niet erg. Ik kom er al zo'n 13 jaar van mijn 17-jarige leven, het voelt praktisch als thuis en ik zou niet weten hoe mijn vakanties eruit zouden zien zonder. Ik klaag dus niet dáárover, wel over het gebrek aan avontuur dat mijn ouders hebben, haha. ;')
    Waar was je eigenlijk in je meest recente bezoek aan Disneyland? Florida of Parijs?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Reno schreef:
    (...)

    Euh, verschillende plekken. Voor zover ik me kan herinneren heb ik ze al gehaald in de supermarkt, speelgoedwinkels, Extrazone en Free Record Shop (die nu niet meer bestaan), De Standaard (Boekhandel) en via de online Disney Store.


    Ik tot nu toe bij Bol.com, C1000, Aldi (of Lidl, ben even kwijt welke, er was een actie) en Bart Smit. Ik houd ook andere speelgoedwinkels in de gaten, maar het geld groeit mij niet op de rug, helaas, haha, en die films zijn erg aanlokkelijk, haha. Ik wacht gewoon tot Bol.com weer iets heeft als 2 familiefilms, 1 betalen-actie. Dan kosten ze €20, maar omdat ze allemaal zo veel koste, krijg je er dus twee voor €20. Nog een best leuke actie, denk ik dan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    (...)

    Ik zou dus in twee weken alles kunnen bezoeken ongeveer? Oh man, je hebt echt geluk dat je ouders zulke vakanties maken. Mijn ouders hebben niks met vliegen. We gaan elke zomer naar hetzelfde dorpje in Zwitserland, maar dat vind ik niet erg. Ik kom er al zo'n 13 jaar van mijn 17-jarige leven, het voelt praktisch als thuis en ik zou niet weten hoe mijn vakanties eruit zouden zien zonder. Ik klaag dus niet dáárover, wel over het gebrek aan avontuur dat mijn ouders hebben, haha. ;')
    Waar was je eigenlijk in je meest recente bezoek aan Disneyland? Florida of Parijs?


    Parijs, dat was deze week woensdag en donderdag :'D
    Florida was in (even tellen) 2008 en 2010, ongeveer.
    Maar net voor de laatste keer Florida hadden we een hond gekocht, en nu kunnen we dus niet meer met het vliegtuig weg, wat ergens wel jammer is, maar langs de andere kant ook weer niet ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Disnerd schreef:
    (...)

    Ik tot nu toe bij Bol.com, C1000, Aldi (of Lidl, ben even kwijt welke, er was een actie) en Bart Smit. Ik houd ook andere speelgoedwinkels in de gaten, maar het geld groeit mij niet op de rug, helaas, haha, en die films zijn erg aanlokkelijk, haha. Ik wacht gewoon tot Bol.com weer iets heeft als 2 familiefilms, 1 betalen-actie. Dan kosten ze €20, maar omdat ze allemaal zo veel koste, krijg je er dus twee voor €20. Nog een best leuke actie, denk ik dan.


    Meestal sponsoren mijn ouders het wel, het zijn echte schatten :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hint schreef:
    (...)
    Waarom hebben wij geen C1000 meer:( NU IS HET EEN JUMBO:((:((:(( Maar we hebben gelukkig uitvlucht AH^^ C1000 zit volgens mij wat verder weg... Maar vijftien euro is niet duur, en als mijn moeder misschien boodschappen kan doen voor 50 euro...


    Wees snel! Maar The Lion King is heel populair, en bij mijn C1000 heb voor The Lion King en The Jungle Book meerdere dagen moeten wachten.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Reno schreef:
    (...)

    Meestal sponsoren mijn ouders het wel, het zijn echte schatten :3


    Awh, super lief! Mijn ouders zijn lief gedurende Sinterklaas en mijn verjaardag. Mijn vader was vorig jaar tijdens rapporten erg lief; ik heb daarmee alle drie de seizoenen van Sherlock verzameld, terwijl ik niet eens wat om mij rapport vroeg. Ik was al blij met een zoen, een 'goed zo' en het recht om een zak chips in m'n upje naar binnen te werken goed gevonden. Scheelt dat mijn beide ouders Sherlock leuk vinden, dus het was vast geen probleem om met mij mee te kijken, hehe. Mijn ouders vinden The Jungle Book echt geweldig en ze wisten dat ze mij blij zouden maken, dus voor één keer hebben ze mee gedaan aan een actie en hebben ze speciaal voor mij een paar keer bij C1000 boodschappen gedaan in plaats van bij Lidl. Ik wist van niks, omdat ze nooit aan acties meedoen en ze niet winkelen bij C1000, dus ik had er niet eens om gevraagd. Kwam mijn vader op een gegeven moment binnen met zegels - ik heb nog nooit zo snel naar de supermarkt gefietst. X)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Reno schreef:
    (...)

    Parijs, dat was deze week woensdag en donderdag :'D
    Florida was in (even tellen) 2008 en 2010, ongeveer.
    Maar net voor de laatste keer Florida hadden we een hond gekocht, en nu kunnen we dus niet meer met het vliegtuig weg, wat ergens wel jammer is, maar langs de andere kant ook weer niet ^^


    Ja, dat is bij ons ook een 'probleem', maar ik heb liever mijn twee harige vriendjes dan een reis met de familie naar Amerika. Die liefde van de honden kan ik voor geen goud missen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    (...)

    Ja, dat is bij ons ook een 'probleem', maar ik heb liever mijn twee harige vriendjes dan een reis met de familie naar Amerika. Die liefde van de honden kan ik voor geen goud missen!


    Inderdaad :3

    @je andere post: Dat is ook echt superlief van ze! Wij gaan nu ongeveer maandelijks, of twee keer in de maand boodschappen doen in de Real, in Duitsland, en daar hebben ze enkele Disney dvds, voor zo'n 7 of 8 euro, en daar hebben we nu al enkele keren wat van meegebracht, en eergisteren zei mn mama (toen we er waren) dat we de volgende keer er weer mochten meenemen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.



    Dit vind ik zo'n mooie gif :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Net geteld en opgelijst. Ik heb 51 Disney-dvd's en nog een heleboel video's, maar die heb ik niet geteld ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”