• Haha, er is net iets bij me opgekomen dat me nog nooit opgevallen was. Foppe heeft Mevrouw Norks gered en Vilder moet hem dus dankbaar zijn!
    Op het sterfdagfeestje van Haast Onthoofde Henk peste Foppe weer eens Jammerende Jenny die daardoor ging huilen in haar toiletten die ze liet overspoelen. De gangen buiten het toilet lagen ook vol plassen. Mevrouw Norks was juist toen in die gangen en zag de basilisk door het water waardoor ze versteende, als het water (dat Foppe veroorzaakte) er niet had gelegen, was de kat hoogstwaarschijnlijk dood!
    Dus Foppe redde Mevrouw Norks haar leven, is het niet? :)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 22:43 ]


    I wanna be a wizard!

    Volgens mij heb je gelijk. Het is dan wel een indirecte heldendaad, natuurlijk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zo zie je maar, Foppe heeft ook goede dingen gedaan, al was dat waarschijnlijk zijn bedoeling niet.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zo had ik er nog niet over nagedacht. Foppe is onze grote held!!!!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Foppe is gewoon awesome! (A) Hij is de coolste klopgeest ever!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oh wat was Foppe irritant in het eerste Harry Potter computer spel.

    Goed opgemerkt trouwens! Zelf heb ik de boeken niet gelezen, en volgens mij komt Foppe niet voor in de films.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Iphigenia schreef:
    Oh wat was Foppe irritant in het eerste Harry Potter computer spel.

    Goed opgemerkt trouwens! Zelf heb ik de boeken niet gelezen, en volgens mij komt Foppe niet voor in de films.


    Ze hebben hem eruit geknipt. :( Het plan was dat hij er wel in zou komen en er was zelfs al een acteur die zijn stem had ingesproken, maar hij mocht uiteindelijk niet meer meedoen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oh, Peeves was geniaal :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dat valt mij nu van hem tegen. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha ja, inderdaad:
    "Ik zeg toch niet niks als jij niet alsjeblieft zegt!' zei Foppe met zijn irritante, zangerige stem. 'Nou, goed dan - alsjeblieft.' 'NIKS! Ha ha! Ik zei toch dat ik niet niks zou zeggen als jij niet alsjeblieft zegt! Ha ha! Haaa!"


    I wanna be a wizard!

    Iphigenia schreef:
    Oh wat was Foppe irritant in het eerste Harry Potter computer spel.

    Goed opgemerkt trouwens! Zelf heb ik de boeken niet gelezen, en volgens mij komt Foppe niet voor in de films.


    Of in de derde. Ik kreeg laatst een sms'je van een vriendin en ik hoorde het Foppe gelijk weer zeggen.
    "Oh kleine Potter, jij bent echt niet mooi! Misschien is een zak over je hoofd een goed idee!"


    Het is echt jammer dat ze Foppe uit de film hebben geknipt. Dat man was genius.


    Searching heavens for another earth

    ja, misschien wel maar het was indirect..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Peeves was echt zo leuk altijd he, ik baal er echt van dat hij niet in de films zat.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Okay ik snap er dus helemaal niks van want ken de boeken van - aan de reacties te zien- Harry Potter niet xp


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    foppe is gewoon geniaal
    Jammergenoeg heb ik er ooit wel indirect nachtmerries over gekregen dankzij het 2e computerspel:S

    Ik riep mijn moeder, riep haar nog eens heel hard, riep op een heel brutale manier. Liep uit mijn kamer, de overloop. Daar zag ik de achterkant van mijn moeder (dus ik zag haar gezicht niet). Ik riep weer een keer hard, brutaal en zeurderig. Ze draaide zich om, maar het bleek mijn moeder niet te zijn. Het was een eng, raar gastje met een rechthoekig brilletje en een kleurrijk bloesje met allemaal vierkantjes erop aan. Hij keek me boos aan en gromde heel angstaanjagend. (niet laag grommen, maar hoog grommen).
    En dat figuurtje, bedacht ik me later, had best wat weg van Foppe, zoals ie in het tweede computerspel eruit ziet.
    Die droom heb ik dus heel vaak gehad. Je weet wel, zo'n droom die zich telkens herhaalt.

    Jammergenoeg kan ik dat spel niet meer spelen omdat hij te oud is en niet meer geschikt voor de computers van tegenwoordig:(

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 8:28 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    He ja, nu je het zegt, hahahaha. Al heb ik die kat altijd irritant gevonden, xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!