• Haha, er is net iets bij me opgekomen dat me nog nooit opgevallen was. Foppe heeft Mevrouw Norks gered en Vilder moet hem dus dankbaar zijn!
    Op het sterfdagfeestje van Haast Onthoofde Henk peste Foppe weer eens Jammerende Jenny die daardoor ging huilen in haar toiletten die ze liet overspoelen. De gangen buiten het toilet lagen ook vol plassen. Mevrouw Norks was juist toen in die gangen en zag de basilisk door het water waardoor ze versteende, als het water (dat Foppe veroorzaakte) er niet had gelegen, was de kat hoogstwaarschijnlijk dood!
    Dus Foppe redde Mevrouw Norks haar leven, is het niet? :)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 22:43 ]


    I wanna be a wizard!

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    Okay ik snap er dus helemaal niks van want ken de boeken van - aan de reacties te zien- Harry Potter niet xp


    Dan weet je dus welke boeken je moet gaan lezen in de vakantie. c;
    Harry Potter is een échte aanrader, en ik ben vast niet de enige die daar zo over denkt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Novoselic schreef:
    Zo zie je maar, Foppe heeft ook goede dingen gedaan, al was dat waarschijnlijk zijn bedoeling niet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Novoselic schreef:
    Zo zie je maar, Foppe heeft ook goede dingen gedaan, al was dat waarschijnlijk zijn bedoeling niet.


    + Ik vond Mevrouw Norks altijd al geniaal. :3


    26 - 02 - '16

    Lol. Zo had ik er nog niet over nagedacht, maar het is wel grappig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Videnda schreef:
    (...)

    Dan weet je dus welke boeken je moet gaan lezen in de vakantie. c;
    Harry Potter is een échte aanrader, en ik ben vast niet de enige die daar zo over denkt.


    Here is another one. Je hebt wat gemist, echt waar. En Foppe is stiekem gewoon een schat.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jammer dat hij die kat niet liet verdrinken :Y) Grapje uhu ;D

    Maar Foppe is gewoon.........awesome? ;D


    wat was dit ookalweer

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Of in de derde. Ik kreeg laatst een sms'je van een vriendin en ik hoorde het Foppe gelijk weer zeggen.
    "Oh kleine Potter, jij bent echt niet mooi! Misschien is een zak over je hoofd een goed idee!"


    Het is echt jammer dat ze Foppe uit de film hebben geknipt. Dat man was genius.


    Bah, hahaha.
    Ik herinnerde me nog wel dat je dan op dingen moest springen, en alles. En dat Foppe dan uit het niks kwam.
    Echt jeugdsentiment.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Of in de derde. Ik kreeg laatst een sms'je van een vriendin en ik hoorde het Foppe gelijk weer zeggen.
    "Oh kleine Potter, jij bent echt niet mooi! Misschien is een zak over je hoofd een goed idee!"


    Oh mijn God, ik HOOR het hem gewoon zeggen inderdaad. :'D Jeugdsentiment (of trauma, het is maar hoe je het bekijkt).


    ars moriendi

    Yoko schreef:
    foppe is gewoon geniaal
    Jammergenoeg heb ik er ooit wel indirect nachtmerries over gekregen dankzij het 2e computerspel:S

    Ik riep mijn moeder, riep haar nog eens heel hard, riep op een heel brutale manier. Liep uit mijn kamer, de overloop. Daar zag ik de achterkant van mijn moeder (dus ik zag haar gezicht niet). Ik riep weer een keer hard, brutaal en zeurderig. Ze draaide zich om, maar het bleek mijn moeder niet te zijn. Het was een eng, raar gastje met een rechthoekig brilletje en een kleurrijk bloesje met allemaal vierkantjes erop aan. Hij keek me boos aan en gromde heel angstaanjagend. (niet laag grommen, maar hoog grommen).
    En dat figuurtje, bedacht ik me later, had best wat weg van Foppe, zoals ie in het tweede computerspel eruit ziet.
    Die droom heb ik dus heel vaak gehad. Je weet wel, zo'n droom die zich telkens herhaalt.

    Jammergenoeg kan ik dat spel niet meer spelen omdat hij te oud is en niet meer geschikt voor de computers van tegenwoordig:(

    Ik vond die computerspelletjes altijd zo eng :') Vooral de tweede, ik stopte altijd op een bepaald punt omdat ik het gewoon te eng vond en er nachtmerries vsn kreeg.
    Maar die van deel een was wel awesome :Y)


    -

    Zo had ik er nog nooit over na gedacht (A)

    Ik ontdekte net, aangezien ik Harry Potter en Peter Pan achter elkaar kijk, dat Hook dezelfde acteur is als Lucius!
    Hihi! Was me ook nooit eerder opgevallen ^^
    * Ik noem deze film altijd de "echte" Peter Pan, maar is een film uit 2003 ofzo.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 0:11 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Pumbaa schreef:
    (...)
    Ik vond die computerspelletjes altijd zo eng :') Vooral de tweede, ik stopte altijd op een bepaald punt omdat ik het gewoon te eng vond en er nachtmerries vsn kreeg.
    Maar die van deel een was wel awesome :Y)


    Ik heb er ook veel over gedroomd, ik was dus niet de enige. Maar het waren niet echt nachtmerries, ik stond gewoon op die blokken die verschoven en dat je dan op het goede moment naar de volgende moest springen, dat was mijn droom, en dan soms nog met Foppe er bij. Soms waren het wel nachtmerries want dan lukte het gewoon niet en dat was erg frustrerend D: En ik speelde die spelletjes ook heel vaak terwijl ik naar de HP luisterboeken luisterde... Het leukst vond ik altijd als je Lapifors mocht gebruiken, met het konijn :3


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rhyme schreef:
    Zo had ik er nog nooit over na gedacht (A)

    Ik ontdekte net, aangezien ik Harry Potter en Peter Pan achter elkaar kijk, dat Hook dezelfde acteur is als Lucius!
    Hihi! Was me ook nooit eerder opgevallen ^^
    * Ik noem deze film altijd de "echte" Peter Pan, maar is een film uit 2003 ofzo.


    What the actual fuck..
    Peter Pan uit 2003 is trouwens echt een leuke film haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Iphigenia schreef:
    (...)

    What the actual fuck..
    Peter Pan uit 2003 is trouwens echt een leuke film haha.


    Helemaal mee eens :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Of die ene keer dat Omber onder de kroonluchter liep... (lol)

    Flitwick schreef:
    (...)

    Ik heb er ook veel over gedroomd, ik was dus niet de enige. Maar het waren niet echt nachtmerries, ik stond gewoon op die blokken die verschoven en dat je dan op het goede moment naar de volgende moest springen, dat was mijn droom, en dan soms nog met Foppe er bij. Soms waren het wel nachtmerries want dan lukte het gewoon niet en dat was erg frustrerend D: En ik speelde die spelletjes ook heel vaak terwijl ik naar de HP luisterboeken luisterde... Het leukst vond ik altijd als je Lapifors mocht gebruiken, met het konijn :3


    Ik dacht altijd dat die happende planten en slakken door mijn kamer heen kropen X) Ze werden erger toen ik deel twee speelde, waar die planten ook konden lopen. En ik vond die zwerkbalwedstrijden altijd geweldig (ik moest die altijd halen voor mijn broers omdat die er niet langs kwamen en ik wel).


    -