• want wat ben ik voor mijn gevoel en lang niet meer op Q geweest!
    Het is misschien maar voor 3 maanden, maar het voelt als eeuwig ik schrok mij een hoedje toen ik het nieuwe uiterlijk zag hahaha
    Vooral als je bedenkt dat ik al sinds mijn 14/15 op Quizlet zit en ik nu 19 mei 20 ben geworden, is drie maanden echt het langst dat ik offline geweest ben.
    Hier is een lekkere B-day cake wel delen AUB!



    Maar goed, ik ben er weer:Y)
    Ik moet toegeven dat ik alleen nog weinig zin heb om te schrijven, aangezien ik mijn verhaal Remember • The hobbit wilt gaan herschrijven, en ik weet ook dat er mensen zijn die erop wachten omdat ik het beloofd heb te doen zo snel ik tijd heb... (ik heb geen zin meer in mijn stage opdrachten en verslagen, dus ik heb voor mezelf tijd gemaakt)

    Dus Hallo!!!
    Waarschijnlijk kent niemand mij ondanks dat ik al een eeuwigheid op Quizlet zit (voorheen ander Account By the way)
    Achja:Y)(cat)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Welkom teruuugg ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Welkom terug! ^^

    Maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt met nieuw uiterlijk. Het nieuwe design? Want dat is er namelijk al veel en veel langer dan drie maanden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Welkom terug! :Y)
    Omg die taart ziet er lekker uit:9~


    wat was dit ookalweer

    Square schreef:
    Welkom terug! ^^

    Maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt met nieuw uiterlijk. Het nieuwe design? Want dat is er namelijk al veel en veel langer dan drie maanden.

    oooh serieus, dan ben ik langer dan drie maanden off geweest... want de laatste keer dat ik keek was het nog niet :l
    -Wauw-


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Welkom terug!
    Ik las eerst ''snot'' en toen vond ik het topic niet zo charmant klinken. Totdat ik opmerkte dat ik verkeerd las, en toen klikte ik. c:

    Maar het nieuwe design is er inmiddels al wel wat langer dan 3 maanden denk ik. Of het lijkt langer dan 3 maanden.. Haha. In ieder geval leuk dat je weer terug bent! Wat was je vorige account dan? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Welcome back!


    26 - 02 - '16

    Misschien bedoelt ze de mobiele versie? Welcome back.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Welkom terug. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    McBride schreef:
    Welkom terug!
    Ik las eerst ''snot'' en toen vond ik het topic niet zo charmant klinken. Totdat ik opmerkte dat ik verkeerd las, en toen klikte ik. c:

    Maar het nieuwe design is er inmiddels al wel wat langer dan 3 maanden denk ik. Of het lijkt langer dan 3 maanden.. Haha. In ieder geval leuk dat je weer terug bent! Wat was je vorige account dan? ^^

    Het nieuwe design zit er al op zolang ik op Q zit, volgens mij. Dat is in ieder geval meer dan een jaar en drie maanden. o.O


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Welcome back. (:

    Ik ga de hele taart opeten muhahaha.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wentelteefje schreef:
    (...)
    Het nieuwe design zit er al op zolang ik op Q zit, volgens mij. Dat is in ieder geval meer dan een jaar en drie maanden. o.O


    Ik heb totaal geen tijdsbesef joh. Maar dan is het gewoon al langer dan een jaar. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alsnog proficiat :) & Welcome back :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Jongens het nieuwe design is er echt al langer dan anderhalf jaar hoor.


    i put the fun in funeral

    Welkom terug op Quizlet! (:

    Ik heb het topic naar ''Overige promoten'' verplaatst.


    Pretty is just a pretty word.

    Armastus schreef:
    Welkom terug! :Y)
    Omg die taart ziet er lekker uit:9~


    "Not my daughter, you bitch!"