• want wat ben ik voor mijn gevoel en lang niet meer op Q geweest!
    Het is misschien maar voor 3 maanden, maar het voelt als eeuwig ik schrok mij een hoedje toen ik het nieuwe uiterlijk zag hahaha
    Vooral als je bedenkt dat ik al sinds mijn 14/15 op Quizlet zit en ik nu 19 mei 20 ben geworden, is drie maanden echt het langst dat ik offline geweest ben.
    Hier is een lekkere B-day cake wel delen AUB!



    Maar goed, ik ben er weer:Y)
    Ik moet toegeven dat ik alleen nog weinig zin heb om te schrijven, aangezien ik mijn verhaal Remember • The hobbit wilt gaan herschrijven, en ik weet ook dat er mensen zijn die erop wachten omdat ik het beloofd heb te doen zo snel ik tijd heb... (ik heb geen zin meer in mijn stage opdrachten en verslagen, dus ik heb voor mezelf tijd gemaakt)

    Dus Hallo!!!
    Waarschijnlijk kent niemand mij ondanks dat ik al een eeuwigheid op Quizlet zit (voorheen ander Account By the way)
    Achja:Y)(cat)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    laten we het erop houden... dat het nieuwe design er zolang is tussen een half jaar en een jaar :Y)'
    In ieder geval, toen ik tijdelijk stopte met Quizlet was het oude Design er nog (deze is trouwens echt veel prettiger)

    Door mijn eigen taart plaatje heb ik zin in taart (cat)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 15:30 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Mulleroni schreef:
    Welkom terug op Quizlet! (:

    Ik heb het topic naar ''Overige promoten'' verplaatst.

    Hoort dit in Overige Promoten dan? Het lijkt mij eerder stamcafé, maar goed, ik ben geen mod haha.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wentelteefje schreef:
    (...)
    Hoort dit in Overige Promoten dan? Het lijkt mij eerder stamcafé, maar goed, ik ben geen mod haha.

    Goed dat je oplettend bent, maar ik ben heel zeker dat dit bij Overige Promoten hoort. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Welkom terug!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Elmorria schreef:
    laten we het erop houden... dat het nieuwe design er zolang is tussen een half jaar en een jaar :Y)'
    In ieder geval, toen ik tijdelijk stopte met Quizlet was het oude Design er nog (deze is trouwens echt veel prettiger)

    Door mijn eigen taart plaatje heb ik zin in taart (cat)


    Het nieuwe design is er toch echt al sinds oktober 2012, dus dat is al meer dan anderhalf jaar. :'D Tenzij je op je mobiele telefoon of iPod zit. De mobiele versie van Q is er nog geen twee maanden, dus misschien bedoelde je die? Dat past wat beter bij de tijd waar je het over hebt, haha. Het gewone design van Q op een computer is inmiddels namelijk allang niet echt nieuw meer.

    En als je ergens een taart vindt, mag je mij ook wel een stukje sturen. Taaaaart. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het nieuwe design is er toch echt al sinds oktober 2012, dus dat is al meer dan anderhalf jaar. :'D Tenzij je op je mobiele telefoon of iPod zit. De mobiele versie van Q is er nog geen twee maanden, dus misschien bedoelde je die? Dat past wat beter bij de tijd waar je het over hebt, haha. Het gewone design van Q op een computer is inmiddels namelijk allang niet echt nieuw meer.

    En als je ergens een taart vindt, mag je mij ook wel een stukje sturen. Taaaaart. :9~

    Ja ik denk dan inderdaad dat ik deze bedoel ja.
    De mobiele versie zou dan ook wel van toepassing zijn op mijn tablet... maar inderdaad want de design van 2012 ken ik allang ja :p


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elmorria schreef:
    (...)
    Ja ik denk dan inderdaad dat ik deze bedoel ja.
    De mobiele versie zou dan ook wel van toepassing zijn op mijn tablet... maar inderdaad want de design van 2012 ken ik allang ja :p


    Het zou best kunnen dat de mobiele versie ook op tablets wordt gebruikt. Ik weet het niet precies, want ik heb geen tablet. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lazet schreef:
    Welkom teruuugg ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!