• Sorry. :')


    •*• Lululu •*•

    Nu moet ik wel echt m'n bed in.
    @Kyle Ik lees het morgen, ja. (;

    (doeg)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kenobi schreef:
    (...)
    Ik vond een relatie hebben de eerste paar weken gewoon een beetje apart, omdat ik nooit eerder een relatie met iemand had gehad.

    Dit is ook mijn eerste relatie, maar ik voel me helemaal niet vreemd. Juist heel blij en helemaal niet onzeker en zo


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    COBAI schreef:
    Proficiat Marlijn. :')

    Danku Lotta en Aniekie. (cat)


    •*• Lululu •*•

    Ik ben niet blij. Maar oke, ik ga slapen. Welterusten mensen. Hopelijk was jullie avond beter dan die van mij.


    26 - 02 - '16

    Rhaego schreef:
    (...)
    Danku Lotta en Aniekie. (cat)

    Waarmee proficiat?

    En doe de beginpost er niet in, alsjeblieeeft.

    En hoelang zit jij eigenlijk al in dit topic? :o


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Karthus schreef:
    Ik ben niet blij. Maar oke, ik ga slapen. Welterusten mensen. Hopelijk was jullie avond beter dan die van mij.


    Welterusten!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Trusten Eriekie <3


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wentelteefje schreef:
    (...)
    Waarmee proficiat?

    En doe de beginpost er niet in, alsjeblieeeft.

    En hoelang zit jij eigenlijk al in dit topic? :o

    Met mijn dubbelposts waarschijnlijk. En waarom niet? Haha, ik heb hem sowieso niet. :')
    En geen enkel idee ik sta al een tijd op de lijst bleek vandaag. Maar ik ben ook blij om je hier te zien wentelteefje van me. xoxo


    •*• Lululu •*•

    MT.


    From these ashes, I will rise

    Rhaego schreef:
    (...)
    Met mijn dubbelposts waarschijnlijk. En waarom niet? Haha, ik heb hem sowieso niet. :')
    En geen enkel idee ik sta al een tijd op de lijst bleek vandaag. Maar ik ben ook blij om je hier te zien wentelteefje van me. xoxo

    Ik koester haat tegen de beginpost. :')
    En ik ben ook zo blij om jou hier te zien, Marlijnie. xoxoxoxoxox

    Klefheid. :'''')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oooh, yes. Ik heb de serie van Divergent online gevonden. Drie boeken toch totaal?

    Inderdaad!


    •*• Lululu •*•

    Wentelteefje schreef:
    (...)
    Ik koester haat tegen de beginpost. :')
    En ik ben ook zo blij om jou hier te zien, Marlijnie. xoxoxoxoxox

    Klefheid. :'''')

    Komt door je naam en door mijn ava. (cat)
    Tsss, wat jammer nou. xoxoxo


    •*• Lululu •*•

    Ik ga slapen mensen, ben bekaf en moet morgen mijn kamer opruimen. Zaterdag komt Miel *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Henkerina is er weer hoi.


    Ik ben gemeen xoxo