• Sorry. :')


    •*• Lululu •*•

    COBAI schreef:
    Ik droomde vannacht over usernames die een letter misten, lol. Wentelteefj en Debbau and other shit.

    Hahahahahahaha wat een...
    .... aparte droom :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    COBAI schreef:
    Iemand die hier toevallig een chique foto van Zayn Malik weet (en het liefst ook een van Harry)? Ik zoek foto's voor een cover. ^^


    Chique? Want er zijn vast genoeg foto's en gifs waar op Zayn wiet rookt :Y) Lekker xd

    Schuester schreef:
    (...)

    Chique? Want er zijn vast genoeg foto's en gifs waar op Zayn wiet rookt :Y) Lekker xd

    Zayn is echt de grootste stoner die ik ooit heb gezien. xd Ik kom de héle tijd marginale foto's tegen waar-ie flodderkleren aanheeft en er als een zwerver uitziet. xd


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    @ Lotta

    Type gewoon bij Google ''Zayn Malik Instagram'' in. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    COBAI schreef:
    (...)
    Zayn is echt de grootste stoner die ik ooit heb gezien. xd Ik kom de héle tijd marginale foto's tegen waar-ie flodderkleren aanheeft en er als een zwerver uitziet. xd


    Gisteren (of daarvoor) is er een filmpje online gekomen. Louis filmt en Zayn rookt "lekkere" - nee - dingetjes... Moet ie lekker zelf weten.
    Ik voel me enigszins cool (is niet het goede woord), want een vriendin van mij werd kwaad op mij omdat ik dat zei en ze wilde me niet geloven en ik heb hier op Q een ruzie met iemand gehad omdat ze het niet leuk vond dat ik zei dat Louis waarschijnlijk drugs gebruikte. Ja, sorry? Al die bekende mensjes gebruiken drugs en al dat soort dingen.

    Maar Zayn ziet er gewoon raar uit ja, met dat lelijke baardje :'s

    Schuester schreef:
    (...)

    Gisteren (of daarvoor) is er een filmpje online gekomen. Louis filmt en Zayn rookt "lekkere" - nee - dingetjes... Moet ie lekker zelf weten.
    Ik voel me enigszins cool (is niet het goede woord), want een vriendin van mij werd kwaad op mij omdat ik dat zei en ze wilde me niet geloven en ik heb hier op Q een ruzie met iemand gehad omdat ze het niet leuk vond dat ik zei dat Louis waarschijnlijk drugs gebruikte. Ja, sorry? Al die bekende mensjes gebruiken drugs en al dat soort dingen.

    Maar Zayn ziet er gewoon raar uit ja, met dat lelijke baardje :'s

    Ja duh. En daarbij, 't is maar wiet, zoals ik in dat topic daarover zei, ze zijn niet aan de smack of zo. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    COBAI schreef:
    Iemand die hier toevallig een chique foto van Zayn Malik weet (en het liefst ook een van Harry)? Ik zoek foto's voor een cover. ^^








    :9~ :9~ :9~

    Alstublieft. (wbw)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.



    ... Whut. Waarom denkt YouTube dat ik in die laatste twee geïnteresseerd ben? Japanse anime en zo? xd


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Er zijn zelfs mensen die hun tickets VERSCHEUREN en geen fan meer zijn OMDAT ZE WIET ROKEN, WTF. Wat voor fan ben je dan (geweest)?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wentelteefje schreef:
    (...)








    :9~ :9~ :9~

    Alstublieft. (wbw)

    1. Nah, rare houding.
    2. Plaatje laadt niet.
    3. Hah, gay! sorry
    4. Hij kijkt daar zo raar ...
    5. Ja, zoiets zocht ik, dank je!
    6. Meh.

    Het spijt me, ik ben kieskeurig. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wentelteefje schreef:
    Er zijn zelfs mensen die hun tickets VERSCHEUREN en geen fan meer zijn OMDAT ZE WIET ROKEN, WTF. Wat voor fan ben je dan (geweest)?

    Dan kan ik beter al mijn liedjes op mijn gsm wegdoen wegens drugverslaafde zangers. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hello ♡


    'The best way to predict the future is to create it'.

    COBAI schreef:
    (...)
    Dan kan ik beter al mijn liedjes op mijn gsm wegdoen wegens drugverslaafde zangers. :')

    Tja. En het is één fucking joint. En ze zijn meerderjarig, laat hen doen wat ze willen? Maar als je meteen bij één joint geen fan meer bent ben je het ook niet echt geweest, denk ik. Ik mag die mensen echt niet, er zijn zoveel mensen die naar 1D willen en zij VERSCHEUREN hun kaartjes. Ik snap niet wat er in hun hoofden omgaat hoor. >.<


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dat was een hartje :')


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Noooo mijn energie is op op Tetris Battle. Nou mag ik weer een kwartier wachten op nieuwe. <.<


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it