• Sorry. :')


    •*• Lululu •*•

    Ik heb geen zin om te werken vanmiddag & vanavond. :(


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Abadine schreef:
    Ik heb geen zin om te werken vanmiddag & vanavond. :(

    Waar werk je dan? ^^

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Waar werk je dan? ^^


    In een (eet)cafeetje in de buurt, ik ben afwasser en ijsjesmaker. ^^
    Maar het word vandaag heel druk, een barbecue en veel eters dus veel afwas dus ik ben waarschijnlijk laat klaar, ik moet om 2 uur beginnen en de barbecue is tot 9 uur en daarna moet ik dat allemaal nog afwassen. :(
    En het is een 'zondag' dus mensen zijn vrij dus gaan ze lekker uit eten.


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Abadine schreef:
    (...)

    In een (eet)cafeetje in de buurt, ik ben afwasser en ijsjesmaker. ^^
    Maar het word vandaag heel druk, een barbecue en veel eters dus veel afwas dus ik ben waarschijnlijk laat klaar, ik moet om 2 uur beginnen en de barbecue is tot 9 uur en daarna moet ik dat allemaal nog afwassen. :(
    En het is een 'zondag' dus mensen zijn vrij dus gaan ze lekker uit eten.

    Ai, dan begrijp ik dat je geen zin hebt. Maar krijg je niet wat extra betaald gezien het zo druk is of zoiets?

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Ai, dan begrijp ik dat je geen zin hebt. Maar krijg je niet wat extra betaald gezien het zo druk is of zoiets?


    Nope ik krijg gewoon het weinige horecaloon. :(
    Bij een winkel is het nog zo dat je op zondag en feestdagen 200% is maar in de horeca helaas niet. Maar ik mag niet klagen want ik krijg wel fooi. Hoe meer je hebt gewerkt in een maand hoe meer fooi je krijgt. En ik heb gezellige collega's dus zo heel erg is het nog niet. Maar ik sta helaas wel alleen bij de afwas dus niemand om mee te kletsen. :(
    Maar in de zomervakantie sta je volgens mij meestal wel met z'n 2'en en ik wil in de zomervakantie heel veel gaan werken, want ik moet mn camera terugverdienen haha. ;p


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Oh god wat is dat een lelijke smiley zeg.. :( <<


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Abadine schreef:
    (...)

    Nope ik krijg gewoon het weinige horecaloon. :(
    Bij een winkel is het nog zo dat je op zondag en feestdagen 200% is maar in de horeca helaas niet. Maar ik mag niet klagen want ik krijg wel fooi. Hoe meer je hebt gewerkt in een maand hoe meer fooi je krijgt. En ik heb gezellige collega's dus zo heel erg is het nog niet. Maar ik sta helaas wel alleen bij de afwas dus niemand om mee te kletsen. :(
    Maar in de zomervakantie sta je volgens mij meestal wel met z'n 2'en en ik wil in de zomervakantie heel veel gaan werken, want ik moet mn camera terugverdienen haha. ;p

    Ah dat is flink balen dan. D: Ik hoop dat je genoeg kan werken in de vakantie, haha.


    Zucht, weheartit is niet goed voor me als het gaat om luxe badkamers/woonkamers/huizen. Ik ben zo jaloers.:9~

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Ah dat is flink balen dan. D: Ik hoop dat je genoeg kan werken in de vakantie, haha.


    Zucht, weheartit is niet goed voor me als het gaat om luxe badkamers/woonkamers/huizen. Ik ben zo jaloers.:9~


    Ja hoop ik ook.

    Haha verslavend he. Ik vind pinterest ook zo leuk. ;D

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 11:49 ]


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Abadine schreef:
    (...)

    Ja hoop ik ook.

    Haha verslavend he. Ik vind pinterest ook zo leuk. ;D

    Pinterest vind ik niet zo leuk, ik hou het op weheartit. Ik ben denk ik al bijna twee jaar lid, haha. 2531 harten.:9~
    Ik moet het weer eens gaan uitzoeken vanaf de laatste pagina en dingen ont-harten haha. :')

    Abadine schreef:
    Ik heb geen zin om te werken vanmiddag & vanavond. :(


    Jij hebt tenminste werk. Ik heb geen baan meer. Ik kon het vanwege m'n studie er niet meer bij hebben. :\


    26 - 02 - '16

    Goedemorgen!

    Uuh... middag. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Iemand die hier toevallig een chique foto van Zayn Malik weet (en het liefst ook een van Harry)? Ik zoek foto's voor een cover. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Karthus schreef:
    (...)

    Jij hebt tenminste werk. Ik heb geen baan meer. Ik kon het vanwege m'n studie er niet meer bij hebben. :\


    Ah oke, dat is wel balen. Maar ik werk nu elke donderdag na school, nu dus de hele dag. Maar volgend schooljaar heb ik 5 maanden lang 5 dagen per week van 8 tot 5 stage. Dus werken erbij gaat ook moeilijk worden. ):


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Willen jullie me helpen? Klik


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Abadine schreef:
    (...)

    Ah oke, dat is wel balen. Maar ik werk nu elke donderdag na school, nu dus de hele dag. Maar volgend schooljaar heb ik 5 maanden lang 5 dagen per week van 8 tot 5 stage. Dus werken erbij gaat ook moeilijk worden. ):


    Dat kan ik heel goed snappen ja, dat is ook loodzwaar. Ik heb al eens gehad dat ik 20 uur in de week moest werken in de week voor de toetsweek. De week waarin ik dus had moeten leren. x)


    26 - 02 - '16