• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por
    21:00
    Irn - Nga
    24:00
    Gha - USA

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 19:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mylintis schreef:
    Haha, "dit lijkt wel een schiettent." Ik ben echt dol op de commentator. (:


    Die man hoopt echt op 6-1

    BIJNA 5-2. Scheelde weinig


    quidquid excusatio prandium pro

    Na de 1-1 dacht ik echt, met deze stand eindigt deze wedstrijd. Wat hebben ze in de pauze gekregen?


    Physics is awesome

    LOLTORRES



    5-1 voor Nederland. Dat was onverwachts. What's next, Australie die het WK wint?


    quidquid excusatio prandium pro

    De ultieme revanche. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mods mogen de beginpost altijd bijwerken als ik iets vergeten ben ^^

    Waarom is Spanje zo slecht geworden? Of is Nederland gewoon buitengewoon goed?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hoppa! (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Orchideah schreef:
    Mods mogen de beginpost altijd bijwerken als ik iets vergeten ben ^^

    Waarom is Spanje zo slecht geworden? Of is Nederland gewoon buitengewoon goed?


    Spanje scoort sowieso niet zo heel veel. Zag je in het begin: Ze kutten een beetje en scoren een keertje zodat ze voor staan en houden dan de bal bij zich. Hun keeper had ook blijkbaar het wereldrecord dus die is ook goed. Denk dat na het tweede punt tegen het vertrouwen een beetje weg was, toen dat tweede punt van Spanje werd afgekeurd helemaal en dan gaat het wat slechter lijkt me. Vergelijk 1e en 2e helft maar.

    Ze zijn denk ik gewoon goed maar hadden absoluut hun dag niet.


    quidquid excusatio prandium pro

    Orchideah schreef:
    Mods mogen de beginpost altijd bijwerken als ik iets vergeten ben ^^

    Waarom is Spanje zo slecht geworden? Of is Nederland gewoon buitengewoon goed?


    Ik denk dat Spanje een slechte avond had en wij een goede :')


    wat was dit ookalweer

    Pabu schreef:
    De ultieme revanche. :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Aan het begin had ik het sowieso niet verwacht omdat Spanje aan het begin van de eerste helft veel sterker was. Heeft denk ik wel met vertrouwen in je eigen kunnen te maken - of het gebrek daar aan. :')


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Tenace schreef:
    (...)

    Ik denk dat Spanje een slechte avond had en wij een goede :')

    Dit. Nooit verwacht. En zeker niet zoveel goals.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nederland speelde vanaf de tweede helft veel beter dan normaal! Dik verdiend en nu zo doorgaan! (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    IK WIST HET!!! YEEAHH! Eerst mn pa zo in het café met andere mannen schelden etc. en dan net zoals ons fcking happy ^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dit laat wel zien dat wij Nederlanders veel te sceptisch zijn! 5-1!! Wat nou we kunnen niet winnen van die Spanjaarden


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    YAAAAAAAAAAAAAAY!


    Queer zijn is gewoon alles