• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por
    21:00
    Irn - Nga
    24:00
    Gha - USA

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 19:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Maka schreef:
    Die keeper was wel zielig zeg... (en dan bedoel ik de zielig van medelijden en niet de zielig van nietig) Ik hoop dat ie vannacht nog kan slapen. Heb je zijn blik gezien?


    Hij zou ook op de 85e minuut het wereldrecord verbreken voor het langst zijn doel schoonhouden... In die 85e minuut was er opeens 5 keer gescoord.

    Assassin schreef:



    Lol


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn hamster voorspelt net dat Chili gaat winnen van Australië :')


    El Diablo.

    Nadat ik hem volgens mij al overal gepost heb (Whatsapp, Tumblr, Facebook etc.), post ik hem nu ook hier: Mijn edit van het goal van Van Persie!



    Ik voel me dus heel erg Beyonce, ik had hem op de facebookpagina van Q-music gezet en nu heeft hij al 35 likes en iemand heeft hem zelfs als profielfoto genomen :o

    Feeling like Beyonce. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2014 - 23:55 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Hij zou ook op de 85e minuut het wereldrecord verbreken voor het langst zijn doel schoonhouden... In die 85e minuut was er opeens 5 keer gescoord.



    Ben ik de enige die hem keihard uitlachte?
    :Y)


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Wie heeft er nog meer oranje haar? (':


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Maka schreef:
    Die keeper was wel zielig zeg... (en dan bedoel ik de zielig van medelijden en niet de zielig van nietig) Ik hoop dat ie vannacht nog kan slapen. Heb je zijn blik gezien?


    Ik vind het zo sneu voor hem. Die commentator zei ook nog, dat Casillas tijdens gewone competitie 29 wedstrijden had gespeeld en daarbij 20 wedstrijden niks had doorgelaten. Hij had echt z'n dag niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Voor degene die het interesseert:
    Chilli 1-0 Australië voorlopig!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Update:
    Chili 2-0 Australië

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 0:15 ]


    Queer zijn is gewoon alles


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik haat voetbalben wk. Maar mn brier had mn bijna vriebdje en een woys uitgenodigd en ik heb gelachen. Al was ik aardig aangeschoten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Chili - Australië is uiteindelijk 3-1 geworden voor Chili.


    That is a perfect copy of reality.

    IrishNialler schreef:
    Ik haat voetbalben wk. Maar mn brier had mn bijna vriebdje en een woys uitgenodigd en ik heb gelachen. Al was ik aardig aangeschoten


    Ehm...normaal nederlands?

    OT: Jammer dat Chili won 3:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Amarela schreef:
    Chili - Australië is uiteindelijk 3-1 geworden voor Chili.

    Geupdate.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    SolidSnake schreef:



    Die achtergrond lol


    Haha lol, wel zielig voor de keeper tho.


    26 - 02 - '16

    Ik vond het echt heel zielig voor Casillas.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."