• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por
    21:00
    Irn - Nga
    24:00
    Gha - USA

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 19:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Memoria schreef:
    Ik vond het echt heel zielig voor Casillas.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik had die 5 doelpunten niet zien aankomen hoor :o


    • Oh my lord •

    Memoria schreef:
    Ik vond het echt heel zielig voor Casillas.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik vind 't dus absoluut niet zielig voor die Casillas – die vent verdient weet ik het hoeveel geld per jaar, dan mag hij daar ook wel iets voor terug doen.


    Paracosm schreef:
    Ik vind 't dus absoluut niet zielig voor die Casillas – die vent verdient weet ik het hoeveel geld per jaar, dan mag hij daar ook wel iets voor terug doen.


    Hier sluit ik me eigenlijk ook wel bij aan, maar ja, het ziet er wel zielig uit hoe hij op dat plaatje staat.


    26 - 02 - '16

    Antisocial schreef:
    (...)

    Hier sluit ik me eigenlijk ook wel bij aan, maar ja, het ziet er wel zielig uit hoe hij op dat plaatje staat.


    Ja oke – ik ben niet helemaal harteloos. Maar stiekem vind ik het toch wel ontzettend leuk voor Nederland :Y)


    Paracosm schreef:
    (...)

    Ja oke – ik ben niet helemaal harteloos. Maar stiekem vind ik het toch wel ontzettend leuk voor Nederland :Y)


    Het is ook zeker mooi als je er aan denkt dat we een aantal jaar geleden nog van ze hadden verloren, haha.


    26 - 02 - '16

    die 1-5 had ik niet zien aankomen
    dar was echt de plot-twist van de eeuw xD


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Antisocial schreef:
    (...)

    Het is ook zeker mooi als je er aan denkt dat we een aantal jaar geleden nog van ze hadden verloren, haha.


    De wedstrijd van gisteren had gewoon vier jaar geleden gebeurd moeten zijn – gosh dat zou een mooie avond geweest zijn. . .


    Paracosm schreef:
    (...)

    De wedstrijd van gisteren had gewoon vier jaar geleden gebeurd moeten zijn – gosh dat zou een mooie avond geweest zijn. . .


    Indeed en dan hadden we niet die kak scheids van een Howard Webb moeten hebben.


    26 - 02 - '16

    Antisocial schreef:
    (...)

    Indeed en dan hadden we niet die kak scheids van een Howard Webb moeten hebben.


    Die man is zo ongeveer landsvijand nummer een geworden. (joehoe)


    Paracosm schreef:
    (...)

    Die man is zo ongeveer landsvijand nummer een geworden. (joehoe)


    Pfft, nee. Dat zijn de teentjes van Casillas :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Pfft, nee. Dat zijn de teentjes van Casillas :Y)


    Ik eet die teentjes voor ontbijt – rawr. :Y)



    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Paracosm schreef:
    Ik vind 't dus absoluut niet zielig voor die Casillas – die vent verdient weet ik het hoeveel geld per jaar, dan mag hij daar ook wel iets voor terug doen.


    Dat voetballers teveel geld verdienen, agree, maar Casillas is één van de beste keepers ter wereld en volgens mij had hij gisteren ... tja, zeg maar zijn dagje niet. Hij doet er wel degelijk iets voor terug. Niet gelaten dat Nederland fantastisch heeft gespeeld, natuurlijk.
    Ik denk gewoon dat Spanje z'n dagje niet had, want een slecht team wint geen drie toernooien (EK, WK, EK) op rij.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried