• Dat ik met véél te veel frustraties zit. Is er een ranttopic? Want ik wil ENORM VEEL FRUSTRATIES KWIJTSPELEN.
    Gelieve dit niet verkeerd op te vatten, ik moet even alles kwijt, zucht.

    Oké ben ik dan de enige die als allereerste soms echt denk dat sommige fans van een 'bepaalde artiest/groep' echt overdrijven? Ik bedoel haat sturen naar de vriendinnen van die artiesten, zodat ze eindelijk uit de kast komen en met elkaar blijken te zijn? Ik weet niet maar JA ZE GAAN ECHT ALLEMAAL GANGBANGEN MET ELKAAR WANT DAT IS HET ENIGE WAT ZE ECHT LEUK VINDEN. En geloof me begrijp me niet verkeerd, shippen is hartstikke leuk! Niet alleen bij artiesten, maar ook bv. bij films en series. It's awesome. Maar soms hé- grrrrrrrr.

    Ten tweede, waarom zet je 16+ BIJ JE STORY ALS JE ZELF GEEN ZESTIEN BENT. WAAROM IN HEMELSNAAM?

    Ook waarom de *piep* LEREN WE OVER DIE STOMME PI BIJ WISKUNDE? WAAROM MOET IK DIE DINGEN WETEN IK HAAT WISKUNDE ZO HARD KAN IEMAND ME ALSJEBLIEFT HELPEN.

    EN DAN DIE ACHTERBAKSE FEEKSEN DIE IN JE GEZICHT O-ZO VRIENDELIJK DOEN EN JE DAN LATEN STIKKEN? DIE NIET ANDERS DAN SLECHT OVER JE KUNNEN PRATEN MAAR JE ECHT 'hartstikke lief' VINDEN ALS JE ERBIJ STAAT.

    Sorry. Einde rant.

    Voor iedereen die wil ranten, dit topic staat open, wij luisteren met u mee.

    3,141592


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ten tweede, waarom zet je 16+ BIJ JE STORY ALS JE ZELF GEEN ZESTIEN BENT. WAAROM IN HEMELSNAAM?
    Omdat het dingen bevat die volgens de regels met leeftijdsklasse ofzo 16+ zijn. Als is het een freaking 14-jarige die het schrijft, het is en blijft een 16+-stukje.
    Enige opmerking hierop :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Grappig contrast hoe je taalgebruik is, je onnodig veel caps gebruikt en je aan zoveel kleine dingen frustreert, terwijl je in je laatste zin afsluit met u. xd
    Trouwens geen idee wat 'ranten' is, is dat Belgisch? :P

    Alleen tja, misschien stelt het een beetje teleur, maar ik heb eigenlijk nergens om over te klagen. Op het moment waardeer ik leven, ik heb dingen geaccepteerd hoe zijn en voel me er vrij goed mij tot zo ver :) Dus ja, ik heb denk ik niet veel om over te klagen. Sorry :P

    p.s. volgens mij mag je voor pi gewoon rekenen met 3,14. Als je namelijk letterlijk pi gaat gebruiken, dan ben je oneindig bezig xd Letterlijk :P

    Succes!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Dat van die 16+ snap ik ook niet xD Als een 13 jarige dat schrijft dan moet diegene er geen 16+ bij zetten, want dan zal het wel niet gevoelig zijn voor de kinderoogjes. :p

    Maar ik snap je frustratie hoor.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Taka schreef:
    Grappig contrast hoe je taalgebruik is, je onnodig veel caps gebruikt en je aan zoveel kleine dingen frustreert, terwijl je in je laatste zin afsluit met u. xd
    Trouwens geen idee wat 'ranten' is, is dat Belgisch? :P

    Alleen tja, misschien stelt het een beetje teleur, maar ik heb eigenlijk nergens om over te klagen. Op het moment waardeer ik leven, ik heb dingen geaccepteerd hoe zijn en voel me er vrij goed mij tot zo ver :) Dus ja, ik heb denk ik niet veel om over te klagen. Sorry :P

    p.s. volgens mij mag je voor pi gewoon rekenen met 3,14. Als je namelijk letterlijk pi gaat gebruiken, dan ben je oneindig bezig xd Letterlijk :P

    Succes!

    Ik ben een Belg, dat is een vorm van beleefdheid bij ons. :-) & Ja ik frustreer mij aan erg veel omdat ik gewoon echt niet goed tegenover het leven sta momenteel. Ik denk dat er hier mensen zich gaan aangevallen voelen, wat best jammer is want ik had zo het idee dat het fijn zou zijn een plaats te kunnen hebben waar je over je frustraties kunt praten. & Die caps doe ik héél af en toe, zoals nu, gelukkig maar iedereen zou vast denken dat ik altijd kwaad ben!

    Jij snapt mij :')
    Augh of het moment dat je op het station een bloedneus krijgt en 10 min later je portomonee weg is. IRRITATIE.

    Of die superlieve vriendin die haar hele verhaal bij elkaar lult. Is ook helemaal normaal :')


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Jij snapt mij :')
    Augh of het moment dat je op het station een bloedneus krijgt en 10 min later je portomonee weg is. IRRITATIE.

    Of die superlieve vriendin die haar hele verhaal bij elkaar lult. Is ook helemaal normaal :')

    Oh ja echt waar die kleine dingen daar krijg ik het van! Ik ben dit weekend gevallen en heb mijn voet omgeslagen, ik kon een hele week niet meer lopen, zucht...

    Pi staat toch gewoon op je rekenmachine? Nou ja, idk.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 23:07 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Taka schreef:
    Grappig contrast hoe je taalgebruik is, je onnodig veel caps gebruikt en je aan zoveel kleine dingen frustreert, terwijl je in je laatste zin afsluit met u. xd
    Trouwens geen idee wat 'ranten' is, is dat Belgisch? :P

    Alleen tja, misschien stelt het een beetje teleur, maar ik heb eigenlijk nergens om over te klagen. Op het moment waardeer ik leven, ik heb dingen geaccepteerd hoe zijn en voel me er vrij goed mij tot zo ver :) Dus ja, ik heb denk ik niet veel om over te klagen. Sorry :P

    p.s. volgens mij mag je voor pi gewoon rekenen met 3,14. Als je namelijk letterlijk pi gaat gebruiken, dan ben je oneindig bezig xd Letterlijk :P

    Succes!

    Ranten is boos je beklag over iets doen en komt van het Engelse "to rant", wat jongerentaal van daar is.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 23:10 ]


    Take me to wonderland

    Mafia schreef:
    (...)
    Ik ben een Belg, dat is een vorm van beleefdheid bij ons. :-) & Ja ik frustreer mij aan erg veel omdat ik gewoon echt niet goed tegenover het leven sta momenteel. Ik denk dat er hier mensen zich gaan aangevallen voelen, wat best jammer is want ik had zo het idee dat het fijn zou zijn een plaats te kunnen hebben waar je over je frustraties kunt praten. & Die caps doe ik héél af en toe, zoals nu, gelukkig maar iedereen zou vast denken dat ik altijd kwaad ben!


    Aha oké. Ik ben niet zo heel bekend met de Belgische taal, dus vroeg het mij al af. Maar vaak komen frustraties voort uit dat je je gewoon niet fijn voelt. Je gaat je gewoon zo snel aan allerlei dingen irriteren als je je minder voelt. Kijk, mij maakt het trouwens weinig uit of je klaagt op dit forum of zo, want het is beter dat je hier klaagt dan je ermee blijft zitten. Maar alleen klagen is vaak niet genoeg. Het helpt vaak tijdelijk en daarom is het vaak beter om bij jezelf af te vragen waarom je je zo irriteert aan deze dingen. :)

    In ieder geval heb ik er niet veel meer over te zeggen, dus ik laat dit topic zoals die is. Tenzij ik een klaagt heb, dan kom ik zeker terug xd haha xd
    Maar vaak zijn dat meer klachten die mij aan het lachen maken dan echt boos xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Bennefrost schreef:
    (...)
    Ranten is boos je beklag over iets doen en komt van het Engelse "to rant", wat jongerentaal van daar is.


    Aha, dus belgen zijn net als wij bezig met het integreren van Engelse woorden in hun taal.
    Ik had al wel een vermoeden dat het van het Engels afgeleid zou zijn, maar ja, ik had ergens de hoop dat het niet zo was.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Avarosa schreef:
    3,141592



    quidquid excusatio prandium pro

    Avarosa schreef:
    3,141592


    If I were once a planet, you were the axis

    Hahaha, ik kan het gefrustreerde stemmetje er gewoon bijna bij hóren.


    You are beautiful, you are love.

    Die mensen die geen zestien zijn maar bijv dertien en zestien plus schrijven vind ik eerlijk gewoon nasty. Lezen is tot daar aan toe, maar schrijven >.<.
    Verder irriteer ik me alleen aan veeeel te zoetsappige liedjes die jonge meisjes naar mijn idee een verkeerd beeld geven van liefde/relaties :')
    Maar verder heb ik niks te klagen ;D misschien moet je dingen je niet zo aan trekken en denken laat ze maar.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 10:26 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."