• Ik heb dus net een hele week vrij gehad en de leraren hebben dus redelijk veel huiswerk opgegeven. Ik had alles al helemaal gepland, zodat ik het laatste weekend lekker rustig aan zou kunnen doen, inplaats van leren. Het probleem is dus dat ik nu, na vijf dagen, nog helemaal niks heb gedaan. Ik ben best wel teleurgesteld in mijzelf, vooral omdat dit niet de eerste keer is dat dit voorkomt. Nu moet ik toch het hele weekend leren, omdat ik het te druk had met op Quizlet zitten en afspreken met vrienden. Natuurlijk, vakantie blijft vakantie en het is niet de bedoeling om de hele tijd te zitten leren. Toch had ik liever gehad dat ik al wat eerder was begonnen.



    Nu vroeg ik mij af; Wie is er hier ook zo goed in plannen en stelt alles uit tot op het laatste moment? :'D

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 18:35 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik kan heel goed plannen ;d. Ik kan precies neer zetten wanneer ik wat ga doen op een realistische manier en dan nog vrije tijd overhouden aan het eind.
    Me eraan houden is een totaal andere verhaal. Dat kan ik dan weer absoluut niet en stel ik het alsnog uit op het aller aller allerlaatste moment uit :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Verne schreef:
    Ik dacht eerst dat je topictitel: 'Ik ben lekker' was :'D
    Maar geloof me, je bent niet de enige die zoveel uitstelt, ik ben een ramp. En van waar kom jij aan een week vakantie? Wij hebben maar een verlengd weekend (al ben ik daar wel heel blij mee, haha).

    Ik ben ook lekker.(wbw)

    Ik ben blij om te horen dat ik niet de enige ben! Hemelvaart, denk ik. Ik ga alle spullen waarmee ik op het internet kan straks in een kast stoppen, zodat ik mij zal kunnen concentreren. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hier zit er nog eentje (cat)
    Maar ik heb dit jaar een tussenjaar, dus er is weinig voor mij om uit te stellen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Haha, dat heb ik dus vaak!
    Ik had laatst nog een planning gemaakt om mijn examens allemaal goed te studeren (eerste keer dat ik een planning maak).
    Na één dag was ik dat blad kwijt en heb ik dus niks gestudeerd omdat ik, nouja, geen zin had. :$
    Plannen?
    Niet echt iets voor mij. (krul)


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Ik ben juist altijd diegene die relaxed achterover leunt als de rest in paniek en last minute bezig is :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Ik ben juist altijd diegene die relaxed achterover leunt als de rest in paniek en last minute bezig is :')


    Hoe doe jij dat :o


    -

    Pumbaa schreef:
    (...)

    Hoe doe jij dat :o

    Door niet uit te stellen.


    Take me to wonderland

    Haha idd, ik vind dat last minute stressen super kut en daarbij ben ik niet iemanddie 's nachts kan doorwerken oid, zoals klasgenoten. Ik wil iets gewoon graag op tijd afhebben (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, je hebt geen idee wat ik het voorbije verlengde weekend allemaal ging doen. Which I didn't.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oh, de truc? Geen planning maken. Ik schrijf vaak alleen op wat ik moet doen en doe dan net waar ik zin in heb :a in de avond bv iets chills zoals een werkstuk oid. Verder doe ik btw weinig met die to do list haha. Ik kanniet plannen, maar uitstellen doe ik ook nooit (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dit is precies zoals het gaat bij mij. Want ik stel werkelijk ALLES, maar dan ook echt ALLES uit. Niet alleen huiswerk, maar ook klusjes, leuke dingen doen, telefoneren, opdrachten voor themawedstrijden maken, ontbijten, en zelfs naar beneden gaan om mijn tas te pakken.
    Soms word ik dan echt gek van mezelf. Het zorgt er namelijk ook voor dat ik heel vaak te laat ben en tot erg laat opblijf. Af en toe lukt het dan ook wel, en dan ben ik redelijk trots op mezelf, omdat ik er gewoon heel veel moeite mee heb.

    Maar ik wens je veel succes met je huiswerk maken!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yoko schreef:
    Dit is precies zoals het gaat bij mij. Want ik stel werkelijk ALLES, maar dan ook echt ALLES uit. Niet alleen huiswerk, maar ook klusjes, leuke dingen doen, telefoneren, opdrachten voor themawedstrijden maken, ontbijten, en zelfs naar beneden gaan om mijn tas te pakken.
    Soms word ik dan echt gek van mezelf. Het zorgt er namelijk ook voor dat ik heel vaak te laat ben en tot erg laat opblijf. Af en toe lukt het dan ook wel, en dan ben ik redelijk trots op mezelf, omdat ik er gewoon heel veel moeite mee heb.

    Maar ik wens je veel succes met je huiswerk maken!


    wat was dit ookalweer

    Ik ben een dramatisch slechte uitsteller.
    Helaas heeft dat me ook al heel wat problemen opgeleverd.


    A girl who wonders.

    Ik ben zo'n erge uitsteller dat ik op het einde helemaal niks maak.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben zelf niet een hele grote uitsteller. Het is wel zo dat ik alles wel in de laatste weken doe voordat ik het moet inleveren, maar plannen doe ik absoluut niet, want ik kan het niet, ik houd me er niet aan en ik word er zelf alleen nog maar meer gestrest van. Nee, ik doe het zonder planning, dat werkt het beste voor mij. Vooral ook omdat, als ik mezelf genoeg push en motiveer/overtuig, me er zelf aan kan toe zetten. Tot nu toe heb ik alles gewoon afgekregen, ook al stelde ik het uit. c:


    That is a perfect copy of reality.