• Ik heb dus net een hele week vrij gehad en de leraren hebben dus redelijk veel huiswerk opgegeven. Ik had alles al helemaal gepland, zodat ik het laatste weekend lekker rustig aan zou kunnen doen, inplaats van leren. Het probleem is dus dat ik nu, na vijf dagen, nog helemaal niks heb gedaan. Ik ben best wel teleurgesteld in mijzelf, vooral omdat dit niet de eerste keer is dat dit voorkomt. Nu moet ik toch het hele weekend leren, omdat ik het te druk had met op Quizlet zitten en afspreken met vrienden. Natuurlijk, vakantie blijft vakantie en het is niet de bedoeling om de hele tijd te zitten leren. Toch had ik liever gehad dat ik al wat eerder was begonnen.



    Nu vroeg ik mij af; Wie is er hier ook zo goed in plannen en stelt alles uit tot op het laatste moment? :'D

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 18:35 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben goed in het inplannen en daarna uit stellen tot het laatste moment ;D


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Bij mij is dat ook altijd hetzelfde liedje :'). Ik maakte op een gegeven moment nooit meer plannings en deed gewoon iedere dag maar wat, al was het maar een klein beetje, dan had ik in ieder geval íéts af :')

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 8:49 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik kan redelijk goed plannen, maar uitstellen ben ik toch wel veel beter in. Het maak niet uit met wat of wanneer. Nou ja, dit jaar wel minder dan de voorgaande jaren omdat ik examens had en nog altijd wil slagen, wetende dat ik daarvoor toch wel iets moest doen, maar sinds dat ik zomervakantie heb, is het weer precies hetzelfde liedje als altijd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ja hoor ben ik heeeeel goed in hahahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Bij mij is quizlet die me agleid


    Change is for weirdos ~ Niall Horan