Ik vond de echte loom (die een vriendin van mij heeft) trouwens echt bagger werken als je hem met die neppe van mij vergelijkt. + die haaknaald die je erbij krijgt.... zo irritant haha. Niet dat je bij die neppe een goede haaknaald krijgt hoor... maar ik gebruik de haaknaald die bij de Loopsy Loom elastiekjes van de Bart Smit zit (een witte met een dopje, harstikke fijn) In dat zakje elastiekjes zitten trouwens ook Q-clips maar van de elastiekjes zelf moet je niet al te veel verwachten (veel te groot en dik, onhandig) maar de zakjes zijn 1 euro en dat vind ik die haaknaalden en Q-clips wel waard.
Voor sterkere projectjes gebruik ik wel een ijzeren haaknaald met een grootte van 3 (had geen kleinere, oeps)
Op het bord van de Xenos staan trouwens geen pijltjes, maar die gebruik je ook eigenlijk nooit.
En het ligt niet aan je bord of je elastiekjes snel knappen, maar aan je elastiekjes. Met de elastiekjes van de BS Budgetstore had ik continue last van knappende elastiekjes, maar met de elastiekjes van Joy! Crafts (Band It!) heb ik daar totaal geen last van. En ze zijn nog eens goedkoper ook, als je het vergelijkt met Euroland scheelt het 1 euro en 5 cent, met de Budgetstore 5 cent (als je per 600 stuks koopt) Lijkt niet heel veel, maar na een tijdje heb je dat geld er allang uitgespaard en kun je een extra zakje goede kwaliteit elastiekjes halen ipv een zakje minder slechte kwaliteit elastiekjes hebben.
Ik zal morgen proberen een foto van al mijn creaties te posten (behalve mijn armbandjes want die zijn niet interessant genoeg en de dingen die ik heb weggegeven staan er of course ook niet op)
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly