• Ik ben zo dom geweest om een iPod aan te schaffen en ik snap er helemaal niks meer van... Wie kan me helpen? Ik heb iTunes op mijn computer gezet maar hij vindt lang niet alle muziek die ik op mijn pc heb staan en er ontbreken allemaal gegevens zoals albumhoezen etc.... Zijn er geen andere manieren om muziek op je iPod te zetten? Windows Media Player pakt 'm namelijk niet en copy + past in de map doet 't ook niet.

    Alvast bedankt!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Als je de muziek naar je iTunes bieb sleept, komt het er vanzelf op te staan.
    En als je met je rechter muisknop op een liedje klikt, moet je drukken op info tonen, dan kan je alles aanpassen.
    Ook kan je klikken op albumillustraties ophalen, dan krijg je dus de albumhoezen ^^
    Een andere manier voor muziek toevoegen is cntrl+O. Dan krijg je een windows Explorer schermpje, en kan je alles gewoon aanklikken.
    Succes ermee!

    Je zult trouwens wel echt iTunes nodig hebben om muziek erop te zetten. Anders gaat het volgensmij niet..

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 20:53 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Oké, bedankt voor je tips! Het lukt mij trouwens niet om in één keer alles met ctrl+ O te verplaatsen naar iTunes maar album voor album. Klopt dat of doe ik iets verkeerds?

    EDIT: En hoe log je trouwens in met je Apple ID? Want dat moet ik doen als ik een albumhoes wil toevoegen

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 20:58 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Probeer ITools blijkbaar moet dat heel goed lukken. Ik haal men vader altijd over alles op men iPad te zetten dus heb er niet echt problemen mee.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Als je ctrl ingedrukt houdt in je windows explorer scherm waar je de albums uitkiest, kan je meerdere dingen tegelijk aanklikken. Dan komen ze allemaal in 1x erin te staan ^^
    Wat ook handig is, is om gewoon al je albums in 1 map te gooien, en die dan erin te zetten, als dat lukt.
    Zelf sleep ik gewoon meestal, vind ik wat sneller gaan (:

    En om in te loggen moet je eerst naar iTunes Store gaan, staat rechtsbovenaan. Dan moet je als het goed is ergens in kunnen loggen.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 21:00 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Grr... ik kan alleen een ID aanmaken met een creditcard en die heb ik niet. De optie ''geen creditcard'' is er niet. Help... o.O


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    Grr... ik kan alleen een ID aanmaken met een creditcard en die heb ik niet. De optie ''geen creditcard'' is er niet. Help... o.O

    Hmm als je op Google kijkt kan je dat zo fixen.
    Ik had als ik me goed herinner mijn iTunes Store op de US gezet, dan krijg je bij het maken van een account ook de optie None bij betaalwijzen.
    Het enige is dat je dan alleen maar dingen kan kopen in de US store. Daar staat ook alles wel in, maar bijvoorbeeld de schoolapp Meta (Magister) die veel scholen gebruiken niet. Die heb ik toen moeten installeren met de ID van mijn vriendin.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Werkt niet... Heb ondertussen wel een ID aan kunnen maken maar ik moet alsnog via iTunes mijn credit card invoeren... T-T


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Oh! Bij mij was het toen wel gelukt, sorry dan kan ik je niet helpen.. ):


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Oké, alsnog heel erg bedankt!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Toch nog even een vraagje... Niet alle muziek pakt iTunes, hoe zorg ik ervoor dat het wel in de bibliotheek komt te staan?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    Grr... ik kan alleen een ID aanmaken met een creditcard en die heb ik niet. De optie ''geen creditcard'' is er niet. Help... o.O

    Als je geen credit card hebt, kun je in de winkel een iTunes kaart kopen. Kost wel wat, maar daar krijg je het wel mee voor elkaar.


    Caution first, always.

    Einmana schreef:
    Toch nog even een vraagje... Niet alle muziek pakt iTunes, hoe zorg ik ervoor dat het wel in de bibliotheek komt te staan?

    Dat probleem heb ik ook en ik gebruik al minsten zes jaar een iPod. Ik heb er maar één oplossing voor: accepteren dat je het niet op je iPod kan zetten.
    Bij mij geldt dit gelukkig maar voor een paar nummers, maar ik weet niet hoe het bij jou zit natuurlijk.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Einmana schreef:
    Toch nog even een vraagje... Niet alle muziek pakt iTunes, hoe zorg ik ervoor dat het wel in de bibliotheek komt te staan?

    Wat voor bestandjes zijn het? Want flac pakt 'ie niet, maar die kan je wel converteren naar mp3.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."