• Ik ben het echt zat, die voortrekkerij. Dan heeft iemand snoep en geeft ie alleen als je een leuk gezicht weet te trekken. Nou ben ik dan natuurlijk omringt door de mensen waarvan iedereen vindt dat ze heel eng of heel schattig kunnen kijken. Ik persoonlijk vind het nergens op slaan en ik vind die gekke bekken maar zelden schattig of eng. Ik snap dat het leuk is als mensen zeggen dat je een leuk gezicht kan trekken, maar dan hoef je nog niet alles er vanaf te laten hangen. Ik word er eigenlijk best verdrietig van als ik merk dat het weer gebeurt. Ik kan dat namelijk niet, en dan word ik weer afgewezen.
    Nou snap ik dat zij daar niks aan kunnen doen en ze het goed bedoelen, maar ik heb er gewoon last van omdat het zo vaak gebeurt. Ik ben nooit schattig of eng geweest en ik voel me gewoon heel snel buitengesloten.
    Dus kortom: Ik vind het een dom spelletje. Want een van de dingen waar ik niet tegen kan, is voortrekkerij. Het duid eigenlijk aan dat de ene, vanwege zijn uiterlijk, beter zou zijn dan de andere. En ik voel me er alleen maar buiten gesloten en onzekerder door.

    Weet iemand van jullie wat ik er tegen kan doen?
    A.u.b. geen reacties over dat ik me niet aan moet stellen en zo. Dat werkt me alleen maar meer naar beneden. Ik ben er onzeker over, en dat is echt niet zomaar zo. Dus als je het onzin vindt,reageer dan gewoon niet. Ik weet dat ik het heel aanstellerig vertel, maar dat neemt nog niet weg dat ik er last van heb.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ben het met je eens. Ik ben ook altijd de enige die geen chips of snoep krijgt omdat ik geen zielig gezicht kan trekken. Ik vind het maar kinderachtig eigenlijk. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kinderachtig! Of de mensen die gaan doen van ;'We zijn hele goede vrienden.' Als het mogelijk is, vind ik dat nog irritanter. Gelukkig zijn er ook nog normale mensen op school. :')


    wat was dit ookalweer

    Wauw, ik heb nooit meegemaakt dat ik een gezicht moest trekken voor eten. Mijn vrienden geven gewoon uit zichzelf, en als ze dat niet doen, vraag ik er ook niet naar. Ik kan ook niet zo tegen dat bedelen van iedereen, maar daartegenover staat weer dat veel mensen erg gierig zijn.
    Hoe dan ook, trek je er niks van aan joh! Het is allemaal hartstikke kinderachtig, en 't slaat nergens op.
    Je bent hartstikke leuk hoe je bent, en als jouw vrienden gaan voortrekken op uiterlijk, zijn het geen echte vrienden. Probeer het anders eens te zeggen, dat je het echt gestoord vindt. Misschien zijn er wel meerdere in je vriendengroep die het nergens op vinden slaan.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik moest het even twee keer lezen, want ik snapte niet helemaal waarom je in hemelsnaam een gezicht zou moeten trekken als je snoep wilt. Ten eerste als ik snoep had zou ik het lekker aan niemand geven (vooral als ze zo gaan kijken) en wtf, waarom? Ik snap dit niet.
    Is niks ergs aan hoor, dat je niet 'schattig' of 'eng' kan kijken, want ik kan dat ook niet. En hé, wat de een niet schattig of eng vind, kan de andere wel vinden! Ik weet wel zeker dat je voor iemand anders heel schattig kan lijken. Zoals er altijd tegen mij werd gezegd. wat de een niet lust, vreet de andere zich dik in.

    En over dat spelletje, dat slaat nergens op en ik vind ook niet dat ze je kunnen dwingen om mee te doen.


    Alleen maar tranen van geluk

    COBAI schreef:
    Ik ben het met je eens. Ik ben ook altijd de enige die geen chips of snoep krijgt omdat ik geen zielig gezicht kan trekken. Ik vind het maar kinderachtig eigenlijk. :'D


    26 - 02 - '16