• We beginnen bij dat er een groepje elfen aan tafel zit en overleggen waar ze naartoe gaan omdat ze vluchten voor de oorlog.
    Ze besluiten dus naar Nunandur te gaan.
    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163114
    Dit is het speeltopic van Elfenjacht.
    Een groepje elfen vlucht van de oorlog in hun land naar Nunandur.
    Onderweg komen er een heleboelgevaren voorbij.
    Zometeen komen hier de personages:

    Ilyriana Snowfeng 16 boself- Snowfallx
    Elemmíre Elanesse 23 boself- Fiance

    Hilana Nessiandre 40 ijself tovenares twee kinderen die meereizen: Faenith 6 en een jongen Himdor 11- NymeriaDorne
    Robin Tigrisblack 18 weerwolf wildmeter 4 - Robind19
    Nina Sherwood 17 weerwolf wildmeter 4 vriendin Robin - Fiance
    -




    Regels:
    Er is geen minimum aan woorden. Als het maar meer dan 20 is :)
    Als je niet serieus doet zet ik je eruit.
    Alleen Creaboek maakt een nieuw topic aan.
    Minstens 1 of 2 keer per week reageren.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 16:02 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Elemmire

    "Ik ga enkel met hun mee als jij ook mee gaat." Zei Ilyriana.
    Hier koest ik over nadenken. "Ik...." "Ik kom mee." Zei ik.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    ilyriana snowfeng


    'in orde dan gaan we met hun mee' zeg ik. Sloom loop ik naar hun terug. 'we doen het' zeg ik vastberaden.
    Ik zal sws wel eerste me wapens slijpen....
    Je weet maar nooit.


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    Hilana

    Wat had ik gedaan? Zelfs ik had het koud gekregen, ik had de storm verder laten gaan dan nodig was, het kon onbeheersbaar worden, het groeide. Himdor lag te slapen tegen een boom, zijn lijf trilde, Faenith ademde zwakjes, haar huid was sneeuwwit, ze leek bijna bevroren. Haar wonden waren aan het genezen, maar volgens mij was ze het slachtoffer van hekserij geworden, Het was gevaarlijk om te dicht bij de bron van een magische storm te komen. Ik was benieuwd wat er daar gaande was, zou de weerwolf bezweken zijn? Ik kon nog geen vijf meter voor me kijken, het enige wat ik zag was sneeuw, wind, en ijs.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    robin Tigrisblack 4

    Ik had een vuurtje gemaakt en was er bij gaan zitten. Ik had het steen koud. Als ik nu verranderde was het me dood. Ik smeekte in mezelf dat die sneeuw ophield. Ik liep naar de kast en pakte nog een deken. "laat die kou ophouden please!" riep ik.

    Ilyriana snowfeng


    Glimlachend hoor ik robin vloeken. We waren gered, als we niet zouden bezwijken onder de kou. Rillend probeer ik het warm te krijgen. Het hout van de bomen lijkt wel te kreunen van de koude, de rivier lijkt wel te schreeuwen van zijn bevroren ijs. Ik concentreer me op een stuk hout tot er een grote vlam opspringt. Magisch vuur is het warmst. Je krijgt er niet alleen vanbuiten, maar ook vanbinnen een warm gevoel van. Denkend zit ik op de koude vloer. Hoe zou het met mijn zusje zijn? Hoe zou de stad er nu uitzien? Nee, we konden niet zomaar blijven zitten. We moesten het halen! Maar, een keuze hebben we niet. Als we nu zouden verder trekken gingen we vast dood. Zou er geen oplossing bestaan?

    {kijk praattopic}


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    Elemmirw

    Ik, Ilyriana, Robin en Nina zitten bij het vuur. Het is heerlijk warm en ik voel een beetje hoop van binnen opkomen.
    Het is echt ijskoud, desondanks de dekens. Hilana, nu is het wel genoeg vind ik. Vries je zelf niet dood?
    Rillend kijk ik naar het vuur. Aan de ene kant is het heerlijk warm, maar toch voel ik me ijskoud. Ilyriana steekt een blok hout aan met haar magie.
    Kon ik dat maar. 'Kun je magie beheersen leren?' Vroeg ik maar. Ook aan Nina vroeg ik iets:'Kom jij ook mee met ons?'

    Nina

    'Kom jij ook mee met ons?' Vroeg Elemmíre. 'Ja, als het mag wel. Ik zal jullie niks doen. Alleen... Als wolf ben ik best wel wild en zo dus ik wil graag dat jullie goed uitkijken als we veranderen.' Elemmire knikte. Ik keek naar het vuur. Het hielp niet echt veel maar toch. Wie o wie deze kou veroorzaakt, stop er mee...


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Robin Tigrisblack 4


    Ik had geen dekens meer maar merkte dat hun het koud hadden. Ik sloeg me deken van me af en gaf die aan de elfen. Ik keek naar het vuur "ik ga hout hakken." stotterde ik. Ik stond op en liep naar de deur. Na een paar minuten kwam ik terug met hout.

    Ilyriana

    Schouderophalend kijk ik elemirre aan. 'Ik ga even naar buiten om te kijken of de storm nog bezig is.' Zeg ik. Ik duw de deur open. De wind is sterker dan ik verwachtte en ik word tegen een boom gesmeten. Terwijl alles zwart word.
    Herinnering:'pak me dan' gilt het kleine opgewekte meisje. Giechelend keek ze de jongen aan. 'Ik heb je!' Schreeuwt de jongen terug. Lachend vielen ze op het gras. Je bent mijn beste vriend tarwin. Oprecht keek het meisje de jongen aan. Jij ook mijn beste vriendin, was zijn antwoord
    Plots voel ik twee sterke armen me optillen en naar binnen dragen. Waarvan ken ik die geur?


    Tarwin


    Ik druk mezelf de sneeuw door. De storm was plots komen aanzetten. In de verte brand er licht. Strompelend ga ik ernaar toe. Er ligt onder een boom.. Ik schrik als ik het meisje herken... Het is alleen zo lang geleden.
    Voorzichtig draag ik ilyriana naar binnen. Ze lijkt zo breekbaar. Ik trek een poker-face en ga de kamer binnen. 'Zei hoort bij jullie, neem ik aan' zeg ik zo kil mogelijk


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    Hilana

    Ik had gedaan wat ik kon, de laatste drie minuten, het was gebeurd voordat ik er ook maar iets van besefte. Faenith was net plots gaan schokken, en haar ademhaling ging veel te snel en onregelmatig. Haar gezicht was een combinatie van wit en lichtblauw. Ze was behekst. Haar ogen waren wijd opengesperd, en ze leken ver weg. Voordat ik het doorhad, was het al gestopt, en lag ze bewegingsloos in de sneeuw. Mijn tranen vloeide uit mijn ogen, mijn schreeuwen vulde het bos met haat, en wrok voor de vreselijke macht die ik bezat. Ik schreeuwde, en ik schreeuwde. Wanneer mijn tranen de sneeuw raakte, bevroren ze onmiddellijk. Himdor, oh Himdor. Hij was weggelopen, ver was hij niet gekomen, maar ik had de kracht niet om hem te stoppen. Mijn kleine meisje, doodgegaan door een sneeuwstorm, mijn eigen sneeuwstorm.Haar draak lag beschermend, tegen haar aan. Maar straks zou hij met haar mee sterven. Eerst liet de liefde van mijn leven me in de steek, daarna Faenith, en nu Himdor. Ik had geen controle over het weer meer. Ik had geen controle over wat dan ook meer. En er kwam nog een felle, harde kreet uit mijn mond, waarvan ik zeker wist dat iedereen in dit bos het gehoord moest hebben.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 20:39 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Elemmire

    Ilyriana ging naar buiten om te kijken of het nog zo erg was buiten. Een oaar minuten later kwam er een jongen binnen met Ilyriana in zijn armen.
    'Zij hoort bij jullie, neem ik aan?' Zei hij. Zijn stem klonk kil. 'Ilyriana! Gaat alles goed met haar?' Vroeg ik aan de jongen. Ik werd onderbroken door een schelle kreet uit het bos. Even keek ik de rest vragend aan. Toen besefte ik dat het Hilana moest zijn.
    Fijn, mijn vriendin bewusteloos en een andere vriendin in de kou in het bos. Ik denk dat ze geen controle meer heeft over haar krachten, anders was ze allang gestopt. Ik legde mijn hand op Ilyriana's voorhoofd en de met mijn andere hand voelde ik haar pols. Ze keefde gelukkig nog. 'Sorry...' Mompelde ik en rende de deur uit naar buiten. De wind was hard, zo hard dat ik zowat bijna wegvloog. De sneeuw vloog alle kanten op en mijn haren gingen alle kanten op waaien.
    Ik zette door. De dekens hielpen maar een beetje. Zo koud, zó koud... Trillend liep ik verder. Ik zag een hoopje sneeuw, een lichaam en nog twee andere lichamen.
    Hilana en haar kinderen. 'Hilana! Wat is er gebeurd?' Gilde ik, proberend boven de wind uit te komen.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Robin Tigrisblack 4



    Toen ze weg was door de deur stond ik op. "wie ben je en Wat heb je gedaan? " vroeg ik woest. Ik liep naar achter om een mes te grijpen want verranderen werd me dood met deze kou

    Tarwin


    'Geen zorgen schatje, ik heb haar zo gevonden' probeer ik zo arrogant te klinken. Ik mocht niet tonen dat ik diep vanbinnen een aardige jongen was. Het meisje stond tegenover me met een mes, eigenlijk was het een wolvenmeid. Wat boeit het ook toch. Voorzichtig laat ik ilyriana op de grond zakken. Hopelijk komt ze gauw bij... Het was ook zo lang geleden. Ze mocht me niet herkennen. Anders zou me moeder..... Nee niet aan denken tarwin, sprak ik mezelf toe. Ik kijk de kamer rond. Niet veel mensen, een zware storm. Als ik zou kunnen zou ik even willen blijven. 'Zal ik hier even blijven?' Zei ik langzaam. En voor iemand iets kon antwoorden zei ik: dat was geen vraag aan jullie, wat jullie ook antwoordden ik blijf om op te warmen.


    {sorry als ik slecht ben in jongens nadoen :$}

    [ bericht aangepast op 3 okt 2014 - 21:54 ]


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    Robin Tigrisblack 4


    "ik vind alles best wil je ook een appel?" ik bood hem een appel aan. "en hoe heet je eigelijk? " vroeg ik hem. Ik zelf was pist op mezelf hoe had ik nou niet door dat er ineens een extra geur is. elemmire daar moesten we nog achterna. Liep naar de deur. En keek toen om. Ik bleef hier tot dat ilyriana weer bij was en instaat ander haar aan te gaan.

    Tarwin


    Ik sla de appel uit haar handen. Ik ben tarwin.... De achternaam is niet van belang, denk je niet? Lui zet ik mezelf in een zetel. Plots hoor ik een stem zeggen: Gv wat een rotweer. Ilyriana is bijgekomen. Ik kuch. Nu merkte ze me wel op.

    Ilyriana
    Langzaam gaan mijn ogen open. 'Wat een rotweer' roep ik gepijnigd uit. Langzaam zet ik me recht.Ik zie robin en leg haar uit wat er gebeurt is. Elemirre is blijkbaar weggegaan. Opeens klinkt er uit een hoekje gekuch. Er zit een jongen met een kap in de zetel. Ik ga voor hem staan. 'Wie ben je' vraag ik afstandelijk. 'Ik ben tarwin en jij bent ilyriana' antwoord de jongen me. 'Hoe weet jij dat nou' mijn wenkbrauwen gaan omhoog. ' Dat maakt niet uit' antwoord hij me weer.
    Zonder nog aandacht aan hem te besteden ging ik naar de deur. 'Het gaat wel,we kunnen gaan' zeg ik tegen robin.


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    robin Tigrisblack 4


    Ik knikte eb keek haar aan. " je bent verzwakt ik til je wel." met die woorden verranderde ik in een wolf on daarna llyriana op te tillen. Ik wist niet Hoelang ik de wolfen vol ging houden door de kou. "we gaan" gromde ik terwijl ik een stap naar buiten zette.
    I