• –– Lyle House ––
    © Caelestis


    Gedurende het eerste zicht, schijnt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dit is eveneens wat de jongeren denken wanneer ze hierheen worden gezonden. Zij ontvangen doktersessies en een diagnose welke de stoornis beschrijft –– maar, op een later moment komen ze er achter dat er iets aan de hand is.

          De jongeren zijn paranormale personen en hebben hierdoor paranormale krachten. Deze krachten gaan van Heks, tot Weerwolf, tot Necromancer en vele soorten meer. Wanneer zij dit ontdekken, komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House. .


    Rollentopic •• • •• Speeltopic

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 23:03 ]


    MT •


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voor de allereerste keer hier op Q. dat de rollen van de meiden weg vallen tegen de rollen van de jongens (': Mede doordat ze niet allemaal zijn ingevuld natuurlijk, maar ik vond het nog opvallen :Y)
          Morgen ga ik in ieder geval met Morte schrijven – ben op dit moment echt doodop.


    Mijn rol is eindelijk klaar :Y)

    Iemand die nog relaties met haar wilt?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn topics.
    Morgen zal ik Mortefiscera bij Neo's verbintenissen plaatsen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MT.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Paracosm schreef:
    Voor de allereerste keer hier op Q. dat de rollen van de meiden weg vallen tegen de rollen van de jongens (': Mede doordat ze niet allemaal zijn ingevuld natuurlijk, maar ik vond het nog opvallen :Y)
          Morgen ga ik in ieder geval met Morte schrijven – ben op dit moment echt doodop.


    Hahahaha dat is inderdaad vrij bijzonder, heb het nog nooit eerder gezien... We schrijven geschiedenis! :D


    First things first, but not necessarily in that order

    Iemand die een relatie durft aan te gaan met Karmilla? ;].
    Oh, en mag je eigenlijk een huisdier? Lijkt me niet, right?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MT
    @Gaikotsu denk dat Caiden een beetje een scheiterd is. Maar Mason het wel aan zo durven. (:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Trouwens ik ben komende week wel erg afwezig Ivm schoolkamp van woensdag tm zaterdag denk ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    MT
    @Gaikotsu denk dat Caiden een beetje een scheiterd is. Maar Mason het wel aan zo durven. (:

    Haha, okay, is goed hoor. :] Wat voor relatie wil je?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    Iemand die een relatie durft aan te gaan met Karmilla? ;].
    Oh, en mag je eigenlijk een huisdier? Lijkt me niet, right?


    Karmilla en Natalia zouden vriendinnen kunnen zijn? Ik heb net Karmilla's charactersheet opnieuw gelezen en ik denk dat ze goed met elkaar over weg zouden kunnen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 1:16 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    -

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 1:16 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    (...)

    Karmilla en Natalia zouden vriendinnen kunnen zijn? Ik heb net Karmilla's charactersheet opnieuw gelezen en ik denk dat ze goed met elkaar over weg zouden kunnen.

    Ja, is goed hoor. :] Sinds wanneer/hoe? Dan werk ik het zo/morgen even bij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn topics :Y)


    wat was dit ookalweer

    Gaikotsu schreef:
    (...)
    Ja, is goed hoor. :] Sinds wanneer/hoe? Dan werk ik het zo/morgen even bij.


    Eh, mij maakt het niet uit xd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered