• –– Lyle House ––
    © Caelestis


    Gedurende het eerste zicht, schijnt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dit is eveneens wat de jongeren denken wanneer ze hierheen worden gezonden. Zij ontvangen doktersessies en een diagnose welke de stoornis beschrijft –– maar, op een later moment komen ze er achter dat er iets aan de hand is.

          De jongeren zijn paranormale personen en hebben hierdoor paranormale krachten. Deze krachten gaan van Heks, tot Weerwolf, tot Necromancer en vele soorten meer. Wanneer zij dit ontdekken, komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House. .


    Rollentopic •• • •• Speeltopic

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 23:03 ]


    MT, Brooke is af, iemand voor Brooke?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    PeterParker schreef:
    MT, Brooke is af, iemand voor Brooke?


    Olivia misschien? Ze is in dezelfde kamer als Brooke.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Caelestis schreef:
    (...)

    Olivia misschien? Ze is in dezelfde kamer als Brooke.


    Is Olivia al in de slaapkamer? Dan stuur ik Brooke daarheen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    De rpg is 's ochtends begonnen. Brooke ligt dus nog te slapen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Caelestis schreef:
    De rpg is 's ochtends begonnen. Brooke ligt dus nog te slapen.


    Oooh, dat lees ik nu pas xD


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Caelestis schreef:
    (...)

    Het personeel is een soort van de groep 'slechteriken', dus komen ze best vaak voor. Ze zijn ook wel eens niet van toepassing, dan hoeft je je rol natuurlijk ook niet te spelen.


    Oooh. Ik wist niet dat het zogenaamde slechteriken waren. Op zich lijkt het me wel fijn om te doen, maar ik heb de boeken etc niet gelezen - was weer even vergeten dat die er waren ook - dus misschien ben ik er niet de beste persoon voor.


    A girl who wonders.

    Scripturient schreef:
    (...)

    Oooh. Ik wist niet dat het zogenaamde slechteriken waren. Op zich lijkt het me wel fijn om te doen, maar ik heb de boeken etc niet gelezen - was weer even vergeten dat die er waren ook - dus misschien ben ik er niet de beste persoon voor.


    Sorry, dat is mijn schuld. Ik had er njet bij nagedacht dat sommige mensen dit niet zouden weten. Verder was ik niet van plan om het precies te doen zoals in het boek, maar met de andere mensen die personeel speelt te overleggen wat het personeel precies van plan is.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Waar bevind iedereen zich? Ik wil mijn personage naar de woonkamer laten begeven.
          En hoe ziet het huis er vanbinnen uit?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is Mortefiscera nou in de keuken of staat ze voor de slaapkamerdeur..? Ik snap er geen f* van :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    Is Mortefiscera nou in de keuken of staat ze voor de slaapkamerdeur..? Ik snap er geen f* van :'D.


    Morte staat in de woonkamer met Neo te praten – ze rende van haar slaapkamerdeur weg i.v.m. de duistere geest die haar achterna gaat. Neo is dus eveneens in de woonkamer. Van de andere personages weet ik het zo niet uit mijn hoofd D:


    Paracosm schreef:
    (...)

    Morte staat in de woonkamer met Neo te praten – ze rende van haar slaapkamerdeur weg i.v.m. de duistere geest die haar achterna gaat. Neo is dus eveneens in de woonkamer. Van de andere personages weet ik het zo niet uit mijn hoofd D:

    Ik heb effe gecheckt waar de rest is, de meesten zijn beneden in de woonkamer en keuken. Ik neem aan dat die aan elkaar grenst, dus dan kan ik dat in mijn post schrijven. Thanks voor de verlichting.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eigenlijk zou ik het wel handig vinden om te weten waar alle ruimtes zich bevinden, zodat niet in allerlei posten wat anders beschreven staat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    Eigenlijk zou ik het wel handig vinden om te weten waar alle ruimtes zich bevinden, zodat niet in allerlei posten wat anders beschreven staat.


    A girl who wonders.

    Iemand waar King wat tegen kan gaan praten, trouwens? ^^


    A girl who wonders.

    Ik vind Karmilla echt grappig ;D

    @Marie, van mij mag hij Natalia en Caiden wel lastig vallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered