• –– Lyle House ––
    © Caelestis


    Gedurende het eerste zicht, schijnt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dit is eveneens wat de jongeren denken wanneer ze hierheen worden gezonden. Zij ontvangen doktersessies en een diagnose welke de stoornis beschrijft –– maar, op een later moment komen ze er achter dat er iets aan de hand is.

          De jongeren zijn paranormale personen en hebben hierdoor paranormale krachten. Deze krachten gaan van Heks, tot Weerwolf, tot Necromancer en vele soorten meer. Wanneer zij dit ontdekken, komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House. .


    Rollentopic •• • •• Speeltopic

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 23:03 ]


    Amphrobia schreef:
    Nu ik er over nadenk; de mensen kunnen later in de rpg in Lyle House komen, maar ook weer weggaan. Ik ga het topic gewoon helemaal updaten en de inschrijvingen onbeperkt laten. Dan kan iedereen die bezig is met iemand, dit gewoon afmaken.

    Misschien is het dan handig om het een meespeelverhaal te maken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het zou wel heel fijn zijn als het open bleef.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Het zou wel heel fijn zijn als het open bleef.


    Dit.

    + Ik zou het anders met liefde over willen nemen en het heropenen. Maar niet sluiten D:


    Ik ga nu op mijn laptop na lange tijd en ga alles updaten. De rollen gaan zoals eerder gezegd helemaal open en alles wat is geweest, blijft.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Welke users doen in feite nog allemaal mee met deze RPG?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    *steekt hand omhoog*


    A girl who wonders.

    Ik heb in stilte besloten dat ik en stuk minder actief ga zijn op quizlet, dus als jullie willen dat deze rpg doorgaat, zal iemand hem over moeten nemen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Het is enorm jammer dat deze RPG zo dood ligt, het is één van mijn favoriete RPG's en mijn personage - Neo Raeburn - is eveneens erg belangrijk geworden. Toch wil ik me graag afmelden vanwege persoonlijke redenen. Immens veel schrijfplezier toegewenst aan de anderen! (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik schrijf me uit.