• –– Lyle House ––
    © Caelestis


    Gedurende het eerste zicht, schijnt dit een huis voor jongeren met een stoornis. Dit is eveneens wat de jongeren denken wanneer ze hierheen worden gezonden. Zij ontvangen doktersessies en een diagnose welke de stoornis beschrijft –– maar, op een later moment komen ze er achter dat er iets aan de hand is.

          De jongeren zijn paranormale personen en hebben hierdoor paranormale krachten. Deze krachten gaan van Heks, tot Weerwolf, tot Necromancer en vele soorten meer. Wanneer zij dit ontdekken, komen ze achter de eigenlijke geheimen van Lyle House. .


    Rollentopic •• • •• Speeltopic

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 23:03 ]


    Paracosm schreef:
    Gewoon personen van hetzelfde geslacht bij elkaar lijkt me het meest realistisch.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Paracosm schreef:
    Gewoon personen van hetzelfde geslacht bij elkaar lijkt me het meest realistisch.


    Ja dat lijkt mij ook. Alleen is er dan iemand alleen op een kamer.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Of je maakt iemand soort van 'hoofd' (voorbeeld: kijk naar HP, daar is ook een 'hoofd' van afdeling). Dan kun je diegene een eigen kamer geven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je zou ook op één kamer drie mensen hebben slapen en dan de rest met twee, toch?


    First things first, but not necessarily in that order

    Ik zou wel graag de kamerindeling willen weten, aangezien ik dan een post kan schrijven.

    Moeten ze in het weekend trouwens ook gezamenlijk ontbijten?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Ik zou wel graag de kamerindeling willen weten, aangezien ik dan een post kan schrijven.

    Moeten ze in het weekend trouwens ook gezamenlijk ontbijten?


    Nee, dat hoeft niet.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik ga zo Neo schrijven, is er nog iemand die het me gemakkelijker maakt door hem tegen te komen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    Ik ga zo Neo schrijven, is er nog iemand die het me gemakkelijker maakt door hem tegen te komen?


    Morte staat in de gezamenlijke ruimte in het luchtledige te praten.


    Ik ga morgen proberen te schrijven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zal zo snel mogelijk een post plaatsen, zo moe nu.
    [M.T.]


    A girl who wonders.

    Iemand voor Olivia?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Caelestis schreef:
    Iemand voor Olivia?


    Harrison staat op de trap, je kan hem misschien tegenkomen?

    Ik begrijp dat ik het waarschijnlijk niet genoeg duidelikk heb gemaakt, maar de jongeren weten niet zoveel over hen krachten. Er kunnen een paar zijn die er welciets meer over weten, maar ze zijn hiervan niet op de hoogte gesteld.
    Het lijkt me btw wel handig als er ook personeel is. Ik ga hiervoor een rol makem. Meld het even als je dit ook zou willen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Als je personeel bent, moet je deze rol dan ook constant spelen, of mag je hem/haar even weglaten wanneer ze niet van toepassing zijn?
    Anders zou ik wel graag een vrouwelijke personeelslid zijn. ^^


    A girl who wonders.

    Scripturient schreef:
    Als je personeel bent, moet je deze rol dan ook constant spelen, of mag je hem/haar even weglaten wanneer ze niet van toepassing zijn?
    Anders zou ik wel graag een vrouwelijke personeelslid zijn. ^^


    Het personeel is een soort van de groep 'slechteriken', dus komen ze best vaak voor. Ze zijn ook wel eens niet van toepassing, dan hoeft je je rol natuurlijk ook niet te spelen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman