• Ik ben op zoek naar wat leuke/handige apps gezien ik op degene die ik nu heb uitgekeken raak.
    Dit kan zijn van spelletjes, tot handige bewerkings apps of camera's; álles is welkom. Het liefst natuurlijk wel gratis apps, die te vinden zijn in de app-store. :Y)

    En dit is niet het enige doel natuurlijk van dit topic, maar ook zodat andere mensen misschien leuke en nieuwe apps kunnen vinden en gebruiken. ^^



    Ik weet niet of dit goed staat, een gokje.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 18:42 ]

    Cymera en PicsArt


    26 - 02 - '16

    Piano Tiles, 2048, Dots, QuizUp (Zeg vooral je username als je deze neemt, kunnen we elkaar uitdagen ^^), en Pixlr-o-matic is een hele leuke fotobewerkapp!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Dumb Ways to Die! (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb al enkele keren zien voorbijkomen dat er een app is waarmee je geld verdient als je andere apps download, al weet ik niet precies welke dat is :'D

    Ik vind persoonlijk Failblog wel een leuke app, heb je wel internet voor nodig ^^
    (het kan dat die nu Cheeseburgercats heet of zoiets)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tinder. :')
    Oké, nee. Ik speel altijd Candy Crush, verder heb ik eigenlijk geen apps.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Don't tap the white tile.
    Candy Crush :Y)
    Fun run
    Beauty camera
    2048 ;D


    wat was dit ookalweer

    Onion Heroes!
    Dwarven Den
    Piano Tiles
    Mega Jump


    “To live will be an awfully big adventure.”

    QuizUp, Candy Crush, 2048 en Fmylife. Meer gebruik ik ook niet echt op social media na (cat)

    Wordfeud

    Th!nk, 2048 en Hungry Oni zijn de spelletjes die ik veel speel.
    Verder gebruik ik ook Retrica, PicCollage en SimpleMP3 veel.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    MT


    Vatican Cameos

    Ik gebruik Timetable voor school, ik vind het ideaal. Ik heb een widget die me altijd op het goede tijdstip laat zien welke les ik zo heb, hij herinnert me 1 dag van te voren aan huiswerk en 4 dagen van te voren aan toetsen én hij zet mijn mobiel op stil tijdens mijn lesuren. En dat alles zonder dat mijn school er iets voor hoeft in te stellen want je zet alles er gewoon zelf in.
    Note: Neem wel even een uurtje de tijd om alles er goed in te zetten en de app helemaal te begrijpen. Je zult namelijk je settings behoorlijk moeten personaliseren, voor optimaal gebruik. Alles is wel duidelijk uitgelegd en makkelijk te vinden.

    En ik gebruik Winamp voor muziek, omdat ik dat ook gebruik op mijn computer en het dan draadloos kan overzetten naar mijn mobiel. Werkt voor mij veel praktischer dan WMP en van Apple ben ik geen fan :Y)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 20:21 ]


    From these ashes, I will rise

    De app van Goodreads ^^
    En Shazam gebruik ik ook wel (:


    Inspiration can hit you any time

    Farm Heroes Saga. :Y)
    PicsArt.
    Simple mp3 downloader.
    Don't tap the white tile/ Piano tiles.


    Do what people say you can't.

    Quizduel! _O_
    (Mijn naam daar is Yopanda. c: )


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •