• Ik ben op zoek naar wat leuke/handige apps gezien ik op degene die ik nu heb uitgekeken raak.
    Dit kan zijn van spelletjes, tot handige bewerkings apps of camera's; álles is welkom. Het liefst natuurlijk wel gratis apps, die te vinden zijn in de app-store. :Y)

    En dit is niet het enige doel natuurlijk van dit topic, maar ook zodat andere mensen misschien leuke en nieuwe apps kunnen vinden en gebruiken. ^^



    Ik weet niet of dit goed staat, een gokje.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 18:42 ]

    Quizduel (als je deze download, tell me your username), Th!nk is ook leuk, Disney Hidden Worlds (is als het goed is ook een app), Rummikub


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik download Quizduel, eens kijken of ik het wat vind.
    Eigenlijk wil ik een horrorspel op mijn mobiel, maar daar zijn er vast verdomd weinig van.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    Ik download Quizduel, eens kijken of ik het wat vind.
    Eigenlijk wil ik een horrorspel op mijn mobiel, maar daar zijn er vast verdomd weinig van.


    Zeg me even je naam op Quizduel als je het hebt. :3 Yopanda gaat je dan uitdagen. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Will you push the button (:


    Alleen maar tranen van geluk

    App van de dag
    Je krijgt elke dag een nieuwe app die je normaal moet betalen, maar dan is het gratis! En als je die betaalde app een maal er geatig op heb gezet, blijft ie ook gratis!
    Haha, sorry, moest het er gewoon op zetten, zelf heb ik ook nog sims en pinterest
    Geen idee of ik het goed spel :x


    "Not my daughter, you bitch!"

    McBride schreef:
    (...)
    Zeg me even je naam op Quizduel als je het hebt. :3 Yopanda gaat je dan uitdagen. ^^

    Morticia was al bezet -- desalniettemin, als ik erachter kom wie degene is. . . (cat)
    Dus ik was genoodzaakt Morticiae te nemen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Morticia was al bezet -- desalniettemin, als ik erachter kom wie degene is. . . (cat)
    Dus ik was genoodzaakt Morticiae te nemen.


    Als je klikt op ''nieuw spel starten'' en dan op ''vind tegenstander'' dan kun je Morticia invullen en die uitdagen voor een duel. En als Morticia accepteerd, kun je (wanneer jij aan zet bent om te spelen) rechtsbovenin met die Morticia chatten en hem/haar vervloeken dat ie jouw naam heeft genomen. :Y) Muwhaha

    Ik heb je trouwens uitgedaagd. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)
    Als je klikt op ''nieuw spel starten'' en dan op ''vind tegenstander'' dan kun je Morticia invullen en die uitdagen voor een duel. En als Morticia accepteerd, kun je (wanneer jij aan zet bent om te spelen) rechtsbovenin met die Morticia chatten en hem/haar vervloeken dat ie jouw naam heeft genomen. :Y) Muwhaha

    Ik heb je trouwens uitgedaagd. (:

    Ik begrijp geen flikker van hoe het hele spel werkt, ik panikeerde al toen ik de tijd zag lopen -- waardoor ik het merendeel al fout heb. (cat)
    Dan weet ik het antwoord wel gewoon, maar in paniek verdwijnt dat en klik ik er één (foute) aan door het tijdgebrek. Maar dat van Morticia is wel een gaaf idee ja, mwhaha.

    I saw. Alvast sorry voor mijn suckyness.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Ik begrijp geen flikker van hoe het hele spel werkt, ik panikeerde al toen ik de tijd zag lopen -- waardoor ik het merendeel al fout heb. (cat)
    Dan weet ik het antwoord wel gewoon, maar in paniek verdwijnt dat en klik ik er één (foute) aan door het tijdgebrek. Maar dat van Morticia is wel een gaaf idee ja, mwhaha.

    I saw. Alvast sorry voor mijn suckyness.


    Don't worry, dat had ik in het begin ook. Maar nu ik het al wat langer speel snap ik de werking waardoor je dan weet waar je op moet letten. (:
    Wat trouwens wel soms zo is: Wanneer je al je vragen hebt beantwoord, dat ie dan eventjes hapert en het niet goed doorstuurt. In dat geval staat er onderaan ''synchroniseren''. Mocht je de mogelijkheid hebben om daarop te klikken, betekend het dat er dus nog niet doorgestuurd is aan de ander dat jij klaar bent met spelen. Wanneer je op ''synchroniseren'' klikt, wordt het alsnog gestuurd.
    Maar je hoeft dat niet vaak te doen hoor. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hiraeth schreef:
    Ik download Quizduel, eens kijken of ik het wat vind.
    Eigenlijk wil ik een horrorspel op mijn mobiel, maar daar zijn er vast verdomd weinig van.

    Be prepared, nu ga ik je ook uitdagen. Ik ben Suzepuus :Y)


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    Be prepared, nu ga ik je ook uitdagen. Ik ben Suzepuus :Y)

    O, dat ben jij!
    Ik had het afgeslagen, omdat ik aan "Suzanne" dacht -- een meisje die ik ken en niet mag. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    O, dat ben jij!
    Ik had het afgeslagen, omdat ik aan "Suzanne" dacht -- een meisje die ik ken en niet mag. :'D

    Ik heet ook Suzanne... Maar jou naam ken ik niet, dus dat zal wel goed zitten ^^
    Zal ik het nog een keer proberen, of dump je me dan weer? :c


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    Ik heet ook Suzanne... Maar jou naam ken ik niet, dus dat zal wel goed zitten ^^
    Zal ik het nog een keer proberen, of dump je me dan weer? :c

    Jij bent sowieso niet de Suzanne die ik bedoel, aangezien diegene geen Q heeft.
    En, je mag het proberen hoor. Ik zal je niet dumpen lol, maar of ik goed ben is een andere zaak.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Jij bent sowieso niet de Suzanne die ik bedoel, aangezien diegene geen Q heeft.
    En, je mag het proberen hoor. Ik zal je niet dumpen lol, maar of ik goed ben is een andere zaak.


    Je hebt al es van me gewonnen hoor. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)
    Je hebt al es van me gewonnen hoor. :p

    O ja -- als iemand van de great Yolanda wint, ben je goed! I feel honored :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.