• Ik ben op zoek naar wat leuke/handige apps gezien ik op degene die ik nu heb uitgekeken raak.
    Dit kan zijn van spelletjes, tot handige bewerkings apps of camera's; álles is welkom. Het liefst natuurlijk wel gratis apps, die te vinden zijn in de app-store. :Y)

    En dit is niet het enige doel natuurlijk van dit topic, maar ook zodat andere mensen misschien leuke en nieuwe apps kunnen vinden en gebruiken. ^^



    Ik weet niet of dit goed staat, een gokje.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 18:42 ]

    Hiraeth schreef:
    (...)
    O ja -- als iemand van de great Yolanda wint, ben je goed! I feel honored :'D



    Ghehe, zo was het echt niet bedoelt. :'D

    Ik bedoelde dat je zegt slechter te zijn dan wat je eigenlijk bent!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)
    Ghehe, zo was het echt niet bedoelt. :'D

    Ik bedoelde dat je zegt slechter te zijn dan wat je eigenlijk bent!

    Haha, I know, thanks. Dat vind ik erg lief van je!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Morticia was al bezet -- desalniettemin, als ik erachter kom wie degene is. . . (cat)
    Dus ik was genoodzaakt Morticiae te nemen.

    Ik heb je ook uitgedaagd. Ik ben ColouredWind.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb nu ook quizduel! Ik heet daar Asami[/url] 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    Ik heb nu ook quizduel! Ik heet daar Asami[/url] 8D


    Yopanda heeft je uitgedaagd! ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    2048, Sims, Battery Pro, LINDA, Sing! en Clumsy Ninja.


    “Don't cry because it's over, smile because it happened.”

    Sorry dat ik dit bump, maar dat leek me handiger dan om een nieuw topic aan te maken en dat we dan uiteindelijk tigduizend topics krijgen over apps.

    Ik ga morgen weer naar Apeldoorn zoals iedere maandag. Nu is die rit van anderhalf uur wel uit te houden met muziek, maar we gaan (helaas) ook naar mijn oma toe. En die heeft geen wifi, en het is daar gewoon vreselijk saai.

    Heeft iemand toevallig suggesties voor leuke (gratis!) apps waar je geen internet voor nodig hebt? c:

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 11:06 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Sorry dat ik dit bump, maar dat leek me handiger dan om een nieuw topic aan te maken en dat we dan uiteindelijk tigduizend topics krijgen over apps.

    Ik ga morgen weer naar Apeldoorn zoals iedere maandag. Nu is die rit van anderhalf uur wel uit te houden met muziek, maar we gaan (helaas) ook naar mijn oma toe. En die heeft geen wifi, en het is daar gewoon vreselijk saai.

    Heeft iemand toevallig suggesties voor leuke (gratis!) apps waar je geen internet voor nodig hebt? c:


    4 plaatjes 1 woord, sudoku app.


    26 - 02 - '16

    Antisocial schreef:
    (...)

    4 plaatjes 1 woord, sudoku app.


    Thank you! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Sorry dat ik dit bump, maar dat leek me handiger dan om een nieuw topic aan te maken en dat we dan uiteindelijk tigduizend topics krijgen over apps.

    Ik ga morgen weer naar Apeldoorn zoals iedere maandag. Nu is die rit van anderhalf uur wel uit te houden met muziek, maar we gaan (helaas) ook naar mijn oma toe. En die heeft geen wifi, en het is daar gewoon vreselijk saai.

    Heeft iemand toevallig suggesties voor leuke (gratis!) apps waar je geen internet voor nodig hebt? c:


    DONT TAP THE WHITE TILE :Y)


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    DONT TAP THE WHITE TILE :Y)


    Dat klinkt zeer genius. :') Dafuqq is het? *gaat opzoeken*
    Thanks btw! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zijn er mensen hier die Bakery Story spelen? Zo ja, wat is je storm8 id naam? :Y)