• Een 12-jarige meisje is in de buurt van de Amerikaanse stad Milwaukee 19 keer gestoken door twee vriendinnetjes. Het zwaargewonde meisje werd daarna door haar leeftijdsgenootjes aan haar lot overgelaten in het park.

    De drie klasgenoten hadden vrijdagavond een slaapfeestje bij één van de meisjes thuis. Geïnspireerd door horrorverhalen over de dood die ze hadden gelezen op internet, lokten de twee meisjes het slachtoffer mee naar een bebost gebied waar ze verstoppertje zouden gaan spelen. Daar staken ze haar meerdere keren neer met een groot keukenmes, aldus Amerikaanse media.

    Het zwaargewonde meisje wist op eigen kracht uit de bosjes te kruipen en werd zaterdag langs de weg gevonden door een fietser. Kort daarna werden de daders opgepakt. Ze zijn aangeklaagd voor moord en worden berecht als volwassenen. Er hangt hen een celstraf van 60 jaar boven het hoofd. Het slachtoffer ligt in het ziekenhuis, maar is niet in levensgevaar.

    Verschillende moordplannnen
    De daders hadden de steekpartij al in februari gepland en hadden meerdere moordscenario's bedacht. In eerste instantie wilden ze duct tape over de mond van hun klasgenoot plakken terwijl ze sliep en haar in haar nek steken. De meiden voorzagen echter een bloedige chaos en besloten toen dat ze haar beter in de badkamer konden vermoorden, omdat dat makkelijker schoon te maken was. Uiteindelijk namen ze haar mee naar het park.



    Bron

    Da fuck is wrong with people? Vraag me af wat de reden was om dit te doen.


    Take me to wonderland

    Omg. Het spijt me maar dat soort mensen mogen langzaam wegrotten van mij.
    Op die leeftijd al. Waar gaan we heen met z'n allen D:


    wat was dit ookalweer

    Just... wattefuck...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb hier geen woorden voor. Dit is gewoon ziekelijk. Ook al zijn het 'maar' kinderen, zoiets is gewoon misselijkmakend.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Als ze nu al zo zijn, dan wil ik niet weten hoe ze zijn als ze volwassen zijn. Ernstig dit, ik vind het dan ook terecht dat ze worden berecht als volwassen.


    Physics is awesome

    Mijn God. De wereld is echt verpest. Waar gaat het heen als kinderen van twaalf al moordscenario's bedenken en ze ook nog echt van plan zijn uit te voeren? Ziek gewoon. Dan ben je echt gestoord.
    Lost my faith in humanity.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 22:20 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik vraag me serieus af wat er omgaat in het hoofd van zulke mensen. Ik heb geen andere woorden hiervoor dan dat het gewoon ziekelijk is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zo jong, al moordplannen maken en dan nog echt proberen om een moord te plegen? Hoe ziek kan je wel niet zijn?!
    Toch een geluk dat het slachtoffer nog leeft en niet in levensgevaar is, maar volgens mij gaat dat kind er een trauma aan overhouden of zo.


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    Zo jong, al moordplannen maken en dan nog echt proberen om een moord te plegen? Hoe ziek kan je wel niet zijn?!
    Toch een geluk dat het slachtoffer nog leeft en niet in levensgevaar is, maar volgens mij gaat dat kind er een trauma aan overhouden of zo.


    Die gaat mensen niet meer kunnen vertrouwen, durft niet meer de straat op en sluit zichzelf op. Kan niet anders. Tenzij er een supergoed psycholoog aan te pas komt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naessa schreef:
    Ik vraag me serieus af wat er omgaat in het hoofd van zulke mensen. Ik heb geen andere woorden hiervoor dan dat het gewoon ziekelijk is.


    Because I love him, do I need another reason?

    Dorchadais schreef:
    (...)

    Die gaat mensen niet meer kunnen vertrouwen, durft niet meer de straat op en sluit zichzelf op. Kan niet anders. Tenzij er een supergoed psycholoog aan te pas komt.


    Kan ik begrijpen... de wereld is fucked up, als kinderen van 12 al beginnen moorden enz, hoe gaat het er in de toekomst dan aan toe gaan? Niemand die nog op straat durft komen omdat overal zo gestoorde mensen rondlopen? Right, misschien moet ik al maar beginnen met mezelf op te sluiten, ik zou er niet aan moeten denken om zoiets zelf te moeten meemaken, bah.


    16 - 09 - '17

    Ik heb even het filmpje gekeken en nu vraag ik me wel iets af. Waarom laten ze hun gezichten zien? Ik dacht dat dat niet mocht ;$


    wat was dit ookalweer

    Pabitel schreef:
    (...)

    Kan ik begrijpen... de wereld is fucked up, als kinderen van 12 al beginnen moorden enz, hoe gaat het er in de toekomst dan aan toe gaan? Niemand die nog op straat durft komen omdat overal zo gestoorde mensen rondlopen? Right, misschien moet ik al maar beginnen met mezelf op te sluiten, ik zou er niet aan moeten denken om zoiets zelf te moeten meemaken, bah.


    Samen opsluiten dan maar? Ik begin ook steeds banger te worden van de mensheid en zo


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit is echt zo verschrikkelijk... Dat er serieus mensen zijn die dat doen! Hoe halen ze het in hun hoofd?? Dit is echt ziek.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Afschuwelijk!
    Maar ergens heb ik wel medelijden met die meisjes. Ik bedoel, een zekere vorm van straf is natuurlijk wel volkomen terecht, maar dan vraag ik me af hoe het zover is kunnen komen. Ergens anders heb ik gelezen dat het was om in de gratie van een fictief horrorfiguur te komen, waar ze in geloofden. Hoe in 's hemelsnaam zijn ze op hun leeftijd al in die mate in contact gekomen met horror en geweld om zoiets te kunnen doen? Daar moet dan toch ook iets gescheeld hebben... Dus in mijn ogen ligt het ook een stukje aan de maatschappij en de opvoeding, want iemand die fantasie en films nog niet van de werkelijkheid kan onderscheiden, laat je gewoon geen horrorgames spelen! En op die leeftijd al berecht worden als volwassenen... Ik denk dat ze met een heropvoeding en strikte controle weer normale kinderen zouden kunnen worden, maar niet als ze als criminelen gezien worden.

    http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=blgpe_20140603_001&_section=61980853&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=pm&M_BT=797665967768

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 22:41 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    What..the..fuck.. Ik heb hier geen woorden voor.